| Ogólne:
Barbarzyńca to wojownik wolny, nieugięty, odporny na fizyczne trudy i przeciwności. Nie lękający się potężnych władców i za nic mający ich imperia. Jest to wojownik żyjący według własnych zasad i nie bacząc na okoliczności brnie do wyznaczonego przez siebie celu. Często bywa agresywny, zwłaszcza w trakcie walki. Wychowywany głównie w małych osadach bądź też w lasach nie przyswoił sobie nowszych technologii. Przejawiają szczególną niechęć do magii oraz magicznych przedmiotów, w związku z tym wszelkie błogosławieństwa bądź też klątwy na nich nie działają. Barbarzyńca nie potrafi leczyć się bandażami. Do leczenia potrzebuje ziół leczniczych. Możliwe są one do zerwania z krzaków mandragory, żenszenia lub krwawego mchu. Barbarzyńca ma wrodzoną zdolność wskrzeszania (osób), jednakże potrafi jej użyć dopiero powyżej 80% umiejętności (kryształ w oknie umiejętności).
| | Ubiór:
Barbarzyńcy przyzwyczaili się do noszenia jedynie zbroi skórzanych i kościanych. Nie uznają czegoś takiego jak sam metal. Ograniczyli się głównie do drewna, więc władają tylko obuchami i toporami, a do obrony używają tarcz drewnianych. Jednakże barbarzyńca jest dostosowany do używania broni dwuręcznej i potrafi parować ciosy przy jej uzyciu.
| | Nauka:
Umiejętności uczy Mistrz Barbarzyńca.
Przyrost umiejętności Barbarzyństwo następuje podczas walki. Należy mieć aktywne zaklęcia powstrzymania lub wytrwałości.
| | Parowanie ciosów:
Barbarzyńca może parować ciosy od 75% umiejętności z wykorzystaniem broni dwuręcznej. Podstawowa szansa na sparowanie ciosów to 8%. Umiejętność Obrony jest oczywiście wymagana oraz wpływa na wysokość szansy.
| | Eliksiry:
Każdy z barbarzyńców posiada do dyspozycji 7 rodzajów eliksirów. Wszystkie je można zdobyć od odpowiednich barbarzyńców. Barbarzyńca w lesie Shenar może sprzedać średnie eliksiry. Młody barbarzyńca niedaleko Brytanii może zaoferować słabe eliksiryh. Mistrz Barbarzyńca znajduje się na wyspie niedaleko Buccaneers Den. Worek na eliksiry można nabyć u każdego barbarzyńcy.
| | Powiązania: | - Taktyka
| Przedmioty i Eliksiry:
|
Powstrzymanie
|
|
Barbarzyńca staje się bardziej skupiony i zorientowany na celu. Wartości podane są dla przypadku 100% umiejętnośći Barbarzyństwa oraz taktyki.
Zwiększona umiejętność Obrony: 6% Zwiększona umiejętność Taktyki: 6% Zwiększona umiejętność Ataku: 6% (Walka toporami lub obuchami)
Trudność: 24% Stamina: 10
|
| |
|
Wytrwałość
|
|
Barbarzyńca staje się mniej podatny na ciosy. Wartości podane są dla przypadku 100% umiejętnośći Barbarzyństwa oraz taktyki.
Zmniejszona szansa na trafienie przez przeciwnika: 5% Zwiększona regeneracja staminy.
Trudność: 35% Stamina: 20
|
| |
|
Regeneracja
|
|
Barbarzyńca skupia nagle wszystkie swoje siły na regeneracji życia. Możliwość użycia natychmiastowego, ale raz na 5 minut. Może to jednak uratować życie. Regeneracja trwa 10 cykli. Czas cyklu: 1.6s Uleczone pkt życia: Na start - 30, co cykl: 15
Trudność: 46% Stamina: 50
|
| |
|
Szał Bitewny
|
|
Niezwykła determinacja do walki powoduje, iż barbarzyńca wzmacnia siłę, zręczność, życie, staminę oraz pancerz. Zwiększa również szanse na zadanie większych obrażeń z dwuręcznych broni. Wartości podane są dla przypadku 100% umiejętnośći Barbarzyństwa oraz taktyki.
Zwiększona siła: 30 Zwiększona zręczność: 30 Zwiększony pancerz: 30 Zwiększone życie: 9 (nakłada się na magika) Zwiększona stamina: 9 (nakłada się na magika) Zwiększona szansa na obrażenia z broni dwuręcznej o 25%: 45%
Trudność: 22% Stamina: 20
|
| |
|
Zwierzęcy Instynkt
|
|
Barbarzyńca podążając za instynktem potrafi wyśledzić przeciwnika, który znajduje się poza zasięgiem wzroku. Morderca potrafi wyczuć osoby dobre oraz kryminalistów i na odwrót.
Stamina: 25
|
| |
|
Okrzyk Bojowy
|
|
Barbarzyńca wydobywa z siebie okrzyk wzmiacniający morale drużyny (wszystkich w pobliżu).
Zwiększone życie: 6 (nakłada się na magika) Zwiększona mana: 6 (nakłada się na magika) Zwiększona stamina: 6 (nakłada się na magika)
Trudność: 80% Stamina: 30
|
| |
|
Okrzyk Barbarzyńcy
|
|
Wydając z siebie przerażliwy okrzyk, barbarzyńca skupia uwage wszystkich osób wokół paralizujac je na krótki czas. Można rzucić raz na 3 godziny w grze.
Stamina: 30
|
| | | | | | | |
| |
|
|
| | Artykuł został napisany przez Mephisto dnia 2006, sie 28 19:01 (19 lat, 4 miesiące temu) Artykuł był modyfikowany przez Mephisto dnia 2025, paź 14 20:15 (1 dzień, 22 godzin temu) | | | | | | | |
| |