| Ogólne:
Łuki i kusze tworzyć możemy przy pomocy narzędzi do tworzenia łuków z 8 rodzai kłód lub desek. Strzały, które można wystrugać są bezużyteczne. Łącząc je z piórami (które da się wyciąć ze zwłok ptaka) zrobimy użyteczne strzały (łuk) lub bełty (kusza). Tworzenie z mistyku możliwe jest od 105% Tworzenia Łuków, wartości efektywnej, nie bazowej. Naprawa dostępna jest z menu. Szybkość i powodzenie zależy od trudności wykonania danego przedmiotu i umiejętności tworzenie łuków.
Aby tworzyć przedmioty z mistycznej rudy wymagane jest: - minimum 100% Tworzenia łuków bazowego, - minimum 105% Tworzenia łuków jako wartości efektywnej, osiągniętej w dowolny sposób.
Umiejętności uczy Łucznik.
Do wytwarzania wyjątkowej jakości przedmiotów wymagany jest: - Słaby impregnat (poziom 1) - Przeciętny impregnat (poziom 2) - Skoncentrowany impregnat (poziom 3) - Silny impregnat (poziom 4) a do ich podpisania Tchnienie Khardana. Wyższy impregnat może zastąpić niższy.
Kolorowe kropki w oknach rzemiosła przy przedmiotach oznaczają trudność wykonania danego przedmiotu indywidualnie. - Czerwona: oznacza, że bedziemy odnosić częstą porażkę próbując wykonac przedmiot z bieżącym poziomem rzemiosla posiadanego przez probującego. - Pomarańczowa: Szansa jest już bliższa sukcesu, jednakże nadal mała. - Żółta: oznacza większą szansę choć nadal około 50%. - Zielona: oznacza w większości sukces. - Niebieska: oznacza małą szansę na porażkę oraz fakt, że za wykonanie tego przedmiotu umiejętność nie będzie już rosnąć tak szybko. - Jasno-niebieska kropka ponizej przycisku oznacza, iz przedmiot jest ogólnie możliwy do wytworzenia w wyjątkowej jakości. Rzemieślnik może wytworzyć takowy po spełnieniu wielu innych warunków oczywiście.
| | Wyjątki:
Prawdopodobieństwo na tą jakość przedmiotu jest jak zawsze małe, a zaczyna się od 80%, nazwanego - 95%. Wpływ na to ma nasza siła, zręczność, rodzaj kłody/deski, trudność wykonania przedmiotu, głód i rodzaj narzędzi do tworzenia łuków. Szansa na wykonanie wyjątku jest lekko większa w dowolnym miejskim budynku łucznika.
| | Naprawianie przedmiotów:
Łucznik może naprawiać przedmioty swojego wyrobu. Do naprawiania potrzebuje jedynie umiejętności tworzenia łuków na poziomie 50% i rodzaju kłód z jakich został przedmiot wykonany. W razie nie udanej próby, przedmiot może zostać bardziej uszkodzony, a nawet zniszczony w razie zbyt dużego zużycia. Trudność naprawy nie zależy od typu przedmiotu, a od aktualnego zużycia, im bardziej zużyty, tym trudniej. Przy użyciu tworzenia łuków (np. ".um tworzenie lukow i 2x lpm na przedmiot) można określić stan przedmiotu. Info: Do naprawy artefaktu potrzebne są mistyczne kłody. Za pomocą piły można pociąć łuki i kusze odzyskując deski.
| | | | | |
| |