- Zmienione: Szklarstwo jest już dostępne od 70% umiejętności alchemii, oczywiście najpierw trzeba przeczytać tajniki. - Zmienione: Alchemicy miejscy zaczynają coraz bardziej cenić swoją robotę i podnieśli ceny tajników znacznie! Nikt za pół darmo nie nauczy się nowych sztuczek!
2014-05-08
Aktualizowane: 2014-05-08 19:58:01, Mephisto
- Zmienione: Królewskie monety zostały przeniesione z MW-Arena na nowo założone konta MW-Reborn. Przepisanie nastąpiło za pośrednictwem profilu.
2014-05-08
Aktualizowane: 2014-05-08 17:35:16, Lucaveli
- Poprawione: Grabienie zwłok - już powinien działać status kryminalisty. - Poprawione: Wypadanie drzwi z zawiasów - teraz zawsze powinny być na swoim miejscu. - Poprawione: Blokowanie się oswojonych stworzeń. - Poprawione: Gdy mieliśmy 7 dni gaina, można było podwójnie użyć 1 gaina, teraz już nie powinno mieć to miejsca. - Zmienione: Jubiler już nie będzie miał możliwości nauczenia identyfikacji. - Zmienione: System zaproszeń został zawieszony na jakiś czas. - Nowość: Zostały dodane ikony modów dla podklasy Łowca.
2014-05-04
Aktualizowane: 2014-05-04 22:38:51, Mephisto
- Nowość: Możliwość ustawienia czasu trwania aukcji, od 1 dnia gry do 56 dni gry.
2014-05-01
Aktualizowane: 2014-05-01 16:10:34, Mephisto
- Nowość: Możliwość ustawienia pojemnika wydobywczego - Nowość: Dodana komenda .pojemnik do umiejętności wydobywczych. - Zmienione: Umiejętności rzemieślnicze ujednolicone - wszystkie będą tworzyć przedmioty w pojemniku zasobów. - Zmienione: .sortuj będzie działać w magazynie - Zmienione: .sortuj umie już rozdzielić rożnego typu przedmioty (np ruda/sztaby) - Poprawione: Umiejętność umysłowa będzie już rosła wraz z używaniem magii (podstawowej jak i podklasy). - Zmienione: otwarcie juki na koniu lub lamie nie wymaga już podejścia na 1 krok, mozliwe jest otwarcie z odległości 2 kroków.
2014-04-29
Aktualizowane: 2014-04-30 12:19:16, Mephisto
- Poprawione: Blokowanie się oswojonych zwierzaków - Poprawione: Normalne (zwiększone) ilości stworów i zwierzaków wszędzie. - Poprawione: Magazynier i blokowanie przedmiotów. - Zmienione: Zwiększona pojemność plecaka i worka.
2014-04-26
Aktualizowane: 2014-04-30 07:56:30, Mephisto
- Nowość: Powstanie MW Reborn - Nowość: Cechy - Nowość: Rejony gildii miastowych - Nowość: Przejścia między krainami w skałach - Nowość: Ograniczenie mordowania - Nowość: Kryształy lokalizacyjne - Nowość: Zbalansowanie systemu cen - Nowość: Limity wszystkich pojemników - Zmienione: Ekwipunek młodych graczy nie będzie już trafiał do banku po śmierci oraz zlikwidowaliśmy komendę dla młodych .mlody miasto. - Zmienione: Szansa na trafienie zależy teraz mocniej od zręczności i taktyki niż od % walki. - Zmienione: Dodane zostały narzędzia dla kamieniarza. - Zmienione: Portal druida można teraz rzucić raz na 6h = 3 dni w grze. - Zmienione: Dodane zostały ikony w buffbarze dla run łowcy. - Zmienione: Zbroje damskie zostały wyrównane z męskimi - AR i obniżanie zręczności jest takie same. - Zmienione: W grupach potworów mogą pojawiać sie wodzowie! Wodzowie maja zwiększoną żywotność, pancerz, obrażenia oraz loot. - Zmienione: Artefakty będą już dawały bonus do pancerza w przypadku założenia kompletu zbroi. - Zmienione: Przeliczone i zrównoważone ceny domów.
2014-03-25
Aktualizowane: 2014-03-25 23:38:25, Mephisto
- Zmienione: Czas precastu będzie teraz wynosić maksymalnie do 15s, niezależnie ile ma się many. - Zmienione: Płotek obok domu można już postawić na lekkiej nierówności, nie musi być teren równy do zera.
2014-03-22
Aktualizowane: 2014-03-22 00:47:34, Mephisto
- Zmienione: Przyrost zdolności zwierzaków oswojonych został lekko przyspieszony. - Poprawione: .sortuj i .licz będzie już działać prawidłowo na wszystkie dostępne pojemniki, w tym bezpieczne pojemniki czy juki na zwierzakach.
2014-03-21
Aktualizowane: 2014-04-08 23:28:00, yankee
- Nowość: Gildia wilkołaków Wilcze Przymierze hucznie otworzyła 2 nowe siedziby: w Trinsic (122o 46'S 28o 53'E), która jednocześnie stała się główną (dodany mistrz), oraz Cove (35o 41'N 89o 51'E). Już wkrótce pojawią się tam pierwsi członkowie gildii. (yankee, papke) - Nowość: Dodane małe pola na południowy zachód od Lakeshire. Dodatkowo szopa koło winogron została przerobiona na budynek farmera. (papke) - Zmienione: Przerobione miasto Silvagaro. Spawn blue mobków został dopasowany do nowej budowli. (yankee, papke) - Zmienione: Lokacja kryjówki bandytów koło Lakeshire została przesunięta w głąb góry. (papke) - Zmienione: Nowy budynek maga w Lakeshire. (yankee, papke) - Zmienione: Domek piekarza w Lakeshire. (papke) - Poprawione: Poprawa wizualna Śmierdzącego Lochu. (yankee) - Poprawione: Schody w Zamku Shenar. (yankee) - Poprawione: Powinien być już dostęp do wszystkich szczuroczłeków w Zamku Shenar. (yankee, papke) - Poprawione: Drobne poprawki mapy. (papke)