- Zmienione: Klasa maga otrzymuje od teraz maksymalnie 80 HP od wartości siły. Wartość siły powyżej 80 nie wpływa już na HP u maga. Jednakże, bazowa wartość mądrości daje maksymalnie 20 HP łącznie z anatomią (która w przypadku BM daje 5HP), jeśli takową posiada mag. Nie mniej jednak łącznie można uzyskać max 20 HP z umiejętności mądrości/anat. Daje to dodatkowe możlwości dla klasy maga w dyspozycji statów bez utraty bonusu HP. - Nowość: Dodane zostały punkty za zasługi widoczne w oknie cech. Punkty za zasługi otrzymać można za zabijanie silniejszych potworów, ukończenie zadania lub ukończenie bitwy. Słabsze potwory nie wliczają się w punkty zasług (ettiny, sczurki czy też mrówki). Punkty te w niedługim czasie będzie można wykorzystać do odebrania unikatowych nagród w miastach. Za zabijanie potworów w strefach PvP otrzymać można natomiast mroczne zasługi. - Zmienione: Zaginione krainy nie są już strefą PvP. Ta strefa nigdy nie była chętnie wykorzystywana do PvP, także od teraz jest to normalna strefa. W niedługim czasie jednak, powstanie całkiem nowa strefa PvP. - Zmienione: Przyrost inteligencji za umiejętności magia/nekromancja/druidyzm został nieco zwiększony. - - Zmienione: Przywracanie maga na prawidłową ścieżkę ciąg dalszy. Mag powinien skupić się na swoich umiejętnościach oraz inteligencji wyłącznie. Czas najwyższy zrobić i z tym porządek. - Pierwszy krok to było zmniejszenie zaczenia statystyki siły, jednakże rzeczywiście znaczenie inteligencji było stanowczo za małe. Na chwilę obecną zmienone zostały obrażenia od czarów wszystkich praktycznie (mag, nekro, druid). Zależeć będą najmocniej od inteligencji i to szczególnie od wartości powyżej 95. Ponadto maksymalne obrażenia, jakie można zadać to aktualnie (krąg * 11.5). W przypadku Corpa to np 69. Jednakże, nie będzie to takie proste. Możliwe, że więcej drobnych zależności zostanie wprowadzonych odnośnie inteligencji w umiejętnościach maga. Jak ktoś zastanawiał się czy warto koksać inta, to niech lepiej nie zastanawia się dłużej. - - Zmienione: Aby nie przedłużać skutków dzisiejszych zmian u maga dodany został po prostu wzrost zasług o 200pkt za każde zapomniane 0.1 statystyki siły powyżej 80. Oczywiście tylko dla klasy maga.
2025-06-30
Aktualizowane: 2025-06-30 18:16:55, Mephisto
- Nowość: Komenda .ekw do łatwego podejrzenia całego ekwipunku i nie tylko. Możliwość zapisania 4-ech konfiguracji na postać.
2025-06-25
Aktualizowane: 2025-06-25 19:17:07, Mephisto
- Zmienione: Na koniec bitwy niezależnie od rezultatu, wszystkie zwłoki otamowanych wcześniej zwierząt posiadających wytrzymałość większą od 0 zostaną przeniesione pod kamień. - Zmienione: Reaktywny pancerz daje większą redukcję obrażeń na początku działania dopóki jest obecna większa ilość ładunków (tylko pvm). Ponadto, możliwe jest odświeżenie pancerza. - Zmienione: Możliwość odkupienia win niezależnie od ilości morderstw. Jednakże należy odpokutować przynajmniej 25% swojego czasu mordercy (w przypadku max 30 dni jest to 7.5 dnia bez zabijania). - Zmienione: Obniżony znacznie koszt odkupienia win mordercy u uzdrowiciela (Podręcznik) - Dodane: Bardziej inteligentne spalanie magików. Ładunki spalane są w trakcie walki lub wykonywania czynności. W czasie stania bezczynnie w mieście, spalanie jest minimalizowane.
2025-06-20
Aktualizowane: 2025-06-20 18:53:53, Mephisto
- Dodane: Komenda chce uwolnic (może być pisana jako emotka). Uwalnia wskazanego zwierzaka. - Zmienione: Wymagany wiek do maksymalnego statcapa został lekko obnizony. - Zmienione: Czarne skóry podobnie jak zwykłe można pociąc na dwie sztuki.
2025-06-17
Aktualizowane: 2025-06-17 18:20:33, Mephisto
- Zmienione: Dodane zostało opóźnienie na kolejne zatrucie (15s). - Zmienione: Zbroje oraz bronie psują się nieco wolniej podczas walki. - Zmienione: Niezwykłej jakości bronie mają wiekszą szansę na miażdźący cios oraz zadają więcej obrażeń w razie wystąpienia tego ciosu (30-50%). Miażdzący cios był obecny caly czas, jednak teraz zależy mocniej od jakości broni.
2025-06-13
Aktualizowane: 2025-06-13 12:35:56, Mephisto
- Zmienione: Paladyn - Siła modlitwy Wyrzuty Sumienia będzie zależeć teraz od jakości materiału założonej zbroi. - Zmienione: Czas trwania ścian z kamienia i energetycznej został skrócony. - Zmienione: Maksymalny poziom zadania dla Pal/MR za modlitwę został ustawiony na 3. Od 1 do 3 w zależności od trudności modlitwy.
2025-05-30
Aktualizowane: 2025-05-30 17:37:17, Mephisto
- Dodane: Doświadczony płatnerz/kowal/krawiec ma mozliwość stworzenia przedmiotu "Niezwykłej jakości". Aby taki stworzyć, rzemieślnik musi posiadać 105% bazowej (nie z magikiem) umiejętności. Podobnie, przedmioty wyjątkowej jakości tworzone przez tych rzemieślników będą miały zwiększoną jakość za każdy punkt powyżej 100%, ale tylko bazowej umiejętności. Magik natomiast tak jak do tej pory, zwiększa szansę na wykonanie wyjątkowej/niezwykłej jakości przedmiotu., - Zmienione: Szansa na wykopanie rudy została co nieco doszlifowana ostatnimi dniami. Zależy mocniej od bazowej umiejętności górnika powyżej 100%. Zależy również bardzo mocno od jakości narzędzia oraz materiału, z jakiego został kilof wykonany. Ponadto, w trakcie dnia nie o każdej porze kopie się największą ilość niektórych rud., - Zmienione: Szansa na wycięcie kłód meranti zależy podobnie jak w górnictwie, mocno od narzędzia oraz umiejętności drwala. Nie o każdej porze dnia da się wyciąć największą ilość.
2025-05-26
Aktualizowane: 2025-05-26 12:04:10, Mephisto
- - Zmienione: Potwory nauczyły się po długim czasie forsować obronę pancerzy ze starych materiałów! - PvP: Redukcja AR przesunięta o 4 AR do przodu. (84 AR dziala tak jak 80 AR wczesniej) - PvM: Redukcja AR przesunięta o 6 AR do przodu. (106 AR dziala tak jak 100 AR wczesniej) - - Poprawione: Tworzenie łuków działa już prawidłowo. - - Zmienione: Można kopać rudę w Karak bez problemu oraz Tancerze Sztuki zadomowili się w Karak. Nowi kupcy oraz magazynierzy stoją w różnych bardziej dostępnych miejscach. - - Dodane: Możliwość naprawiania nożyczek.
2025-05-25
Aktualizowane: 2025-05-26 12:03:56, Mephisto
- Dodane: Nowe materiały: Ruda Tytanu, Meranti Kłody oraz Kwarcowe/Piekielne skóry.
2025-05-19
Aktualizowane: 2025-05-19 17:07:40, Mephisto
- Dodane: Wszyskie osoby w drużynie, które pomogą ukończyć zadanie jednemu z członków otrzymają wzrost reputacji w swojej gildii o tym samym typie lub podobnym. Podobny typ to Gildia wojownikow, magów i łuczników lub morderców i złodziejów. - Każdy etap zadania jest liczony oddzielnie, co oznacza iż jak chcemy dostać pełny wzrost za ukończenie zadania to musimy być razem przy zakończeniu każdego etapu (nawet tego, gdzie trzeba pojść do npc). - Zmienione: Osoba w ukryciu będzie teraz tracic manę oraz wytrzymałość z czasem. Zależnie jednak od umiejętności zakradania. Po odkryciu nie można ukryć się ponownie od razu.