- Dodane: Receptury dla druciarza na poziom 1. i 2. - Zmienione: Usunięty wpływ rasy na maksymalny udźwig postaci. - Zmienione: Nazwy rasy zaczynać się będą z wielkich liter. - Poprawione: Mroczny Rycerz i Paladyn, ucząc gorliwości do 15%, sprawdzi najpierw, czy osoba ma już gorliwość na wyższym poziomie. - Poprawione: Fryzjer powinien już strzyc wszystkie rasy postaci.
2012-10-07
Aktualizowane: 2012-10-08 16:01:44, Sortris
- Dodane: Zamówienia dla druciarza na 1. i 2. poziom.
2012-10-07
Aktualizowane: 2012-10-07 18:25:02, Sortris
- Dodane: Nowe 6 ras i 3 klasy. (Incognito, Mephisto) - Dodane: Dwie umiejętności klasowe, które można wyćwiczyć do poziomu 105%. (Mephisto) - Dodane: Prefix "nieumarły" do rasy postaci, gdy jest nekromantą lub wampirem i "zmiennokształtny", gdy jest likanem. (Incognito, Mephisto) - Dodane: Przyrost umiejętności i statystyk za zadania rzemieślnicze(zamówienia) w gildiach miejskich. Wielkość przyrostu zależna od poziomu w gildii oraz liczby etapów w zadaniu. (Mephisto) - Dodane: Narzędzia dla Druciarza do naprawy przedmiotów. (Mephisto) - Dodane: Dla umiejętności Tworzenie łuków nowe narzędzie. (Mephisto) - Dodane: Dla umiejętności Kartografia pióro. (Mephisto) - Dodane: Możliwość automatyzacji procesu przerabiania materiałów i wytwarzania przedmiotów (w odpowiednim okienku), maksymalnie dla 50 iteracji. (Mephisto) - Dodane: Przyrost umiejętności Wiedza o broni za wykonanie zadania rzemieślniczego dla Kowalstwa. (Mephisto) - Dodane: Stopniowe pochłanianie materiałów podczas wytwarzania przedmiotu. Jeśli np. przerwiemy wytwarzanie przedmiotu w połowie, stracimy część zużytych już materiałów. (Mephisto) - Dodane: Zabezpieczenie przy zerwaniu połączenia. Teraz skrypt będzie czekał 30 sekund na ponowne zalogowanie gracza. (Thing, Mephisto) - Dodane: Wyświetlanie informacji na temat ilości i rodzaju wymaganych materiałów, gdy któregoś brakuje. (Thing, Mephisto) - Dodane: Przycisk "To co ostatnio" dla okienka przy umiejętności Gotowanie. (Mephisto) - Dodane: Informacja w tooltipie surowca o osobie, która go wydobyła. Surowce wydobyte przez różne osoby nie będą się stackować. (Mephisto) - Dodane: Receptury wymagane do nauczenia, aby móc wytworzyć dany przedmiot. (yankee, Mephisto) - Dodane: Komenda mówiona ze słowami kluczowymi, których należy użyć w jednym zdaniu: pokaz i receptur. Dzięki temu można obejrzeć wszystkie receptury u NPC z jego rzemiosła. (Mephisto) - Dodane: Dostępne przedmioty do wytwarzania wyświetlane są w okienku rzemiosła. (Mephisto) - Dodane: Dodawanie i usuwanie receptur możliwe jest po naciśnięciu kryształu w okienku Info przy nazwie umiejętności rzemieślniczej. (Mephisto) - Dodane: Blokada 10 sekund na wejście w portal władcy portali, gdy postać została zaatakowana(otrzymała obrażenia) lub zaatakowała (zadała obrażenia). (Sortris, Mephisto) - Dodane: Nazwa miasta na runie powrotu. (Sortris, Mephisto) - Dodane: Szansa na odkrycie osoby ukrytej przy pomocy śledzenia (15%). Gdy osoba ukryta jest arcymistrzem zakradania, szansa ta spada do 5%. (Mephisto) - Dodane: Sortowanie alfabetyczne znalezionych istot przy pomocy Śledzenia. (Mephisto) - Dodane: Kolory w ekranie śledzenia: NPC o naturze złej - kolor czerwony, NPC o naturze dobrej - kolor zielony, gracze - kolor niebieski. (Mephisto) - Dodane: Możliwość zatrzymania śledzenia przy pomocy komendy .sledz # (Mephisto) - Dodane: Strzałki zamiast wiadomości o kierunku śledzenia. (Mephisto) - Dodane: Przycisk "Dodaj przerwę" na arkuszu, który doda pusty dźwięk. (Mephisto) - Dodane: Podświetlanie elementu domu, którzy uniemożliwia rozłożenie dywanu. (Mephisto) - Dodane: Grupowanie umiejętności. (Mephisto) - Dodane: Poświata wokół magicznego portalu stawianego przez czarodzieja. (Mephisto) - Dodane: Blokada na wejście w magiczny portal stawiany przez czarodzieja, gdy ten nie został do końca utworzony. (Mephisto) - Dodane: Do okienka komendy .licz dodano przycisk "Odśwież". (Mephisto) - Dodane: Tasak do Walki Toporami. (Incognito, Wadim) - Dodane: Komunikat "Oproznij plecak zwierzecia przed wskrzeszeniem." podczas próby wskrzeszenia stworzenia, które ma niepusty plecak. (Sortris, Wadim) - Zmienione: Proces tworzenia postaci. (Mephisto) - Zmienione: Rasa zmienia się w zależności od natury postaci: order lub morderca (co najmniej 15 zabójstw). (Incognito, Mephisto) - Zmienione: Umiejętności umysłowe, takie jak: Mądrość, Wiedza o broni, Wiedza o zwierzętach, Rozmowa z duchami, Gorliwość, Anatomia i inne, rosnąć będą wraz z główną umiejętnością. (Mephisto) - Zmienione: Przyrost powyższych umiejętności zmniejszony został o połowę z normalnego użycia i zwiększony o 50% podczas ćwiczenia głównej umiejętności. (Mephisto) - Zmienione: Przyrost umiejętności Magia obowiązywał będzie na zasadach anty-sparingowych. (Mephisto) - Zmienione: Czary defensywne będą powodować przyrost umiejętności, ale tylko wtedy, gdy da się nałożyć modyfikator wynikający z danego czaru (np. za czar Protection gracz otrzyma gain'a tylko, gdy uda się zmienić modyfikator pancerza). (Mephisto) - Zmienione: Przyrost umiejętności Ukrywanie możliwy będzie, gdy postać ukryje się przed niebiernym wrogiem - czyli nieoswojonym i nieprzywołanym. Czynny trening został przyspieszony 3-krotnie, bierne ćwiczenie Ukrywania zostało spowolnione o 75%. (Mephisto) - Zmienione: Każda podklasa będzie mogła ćwiczyć swoją umiejętność aktywnie przy pomocy dwóch dedykowanych mikstur/run/modlitw/czarów. Podczas korzystania z innych swoich czarów itp. umiejętność również będzie rosła, lecz wolniej. (Mephisto) - Zmienione: Przyrost umiejętności Barbarzyństwo będzie podczas walki z NPC przy pomocy eliksiru Powstrzymanie (25% - 50%) oraz Szał Bitewny (50% - 100%). Usunięto ograniczenie do 60% umiejętności oraz statystyk. (Pepe, Mephisto) - Zmienione: Przyrost umiejętności Paladynizm będzie możliwy podczas walki z demonami i nieumarłymi, korzystając z modlitwy Gniew (25% - 50%) i Czempion (50% - 100%). (Pepe, Mephisto) - Zmienione: Przyrost umiejętności Fanatyzm będzie możliwy podczas walki z NPC o naturze dobrej, korzystając z modlitwy Porażenie (25% - 50%) i Obława (50% - 100%). (Pepe, Mephisto) - Zmienione: Przyrost umiejętności Kensai będzie możliwy podczas walki z NPC, korzystając z eliksiru Szaleńcza Obrona (25% - 50%) i Intuicja (50% - 100%). (Pepe, Mephisto) - Zmienione: Przyrost umiejętności Wampiryzm u wojownika będzie możliwy podczas walki z NPC przy pomocy runa Wyssanie Życia (25% - 50%) i Lodowe Ostrze (50% - 100%). (Pepe, Mephisto) - Zmienione: Kręgi czarów Wampira maga, od teraz przyrost umiejętności wygląda następująco: Ogłuszenie (krąg 3), Wyssanie krwi (krąg 4, gain za każde wyssanie krwi), Straszliwy ból (krąg 5), Lodowy pocisk (krąg 6), Lodowa obława (krąg 7, gain za pierwsze 3 cele), Straszliwy kształt (3 gainy za 3 cele), Burza (6 gainów za 6 celów), Klątwa/Błogosławieństwo (krąg 6). - Zmienione: Przyrost umiejętności Likantropia u wojownika będzie możliwy korzystając z runa Piekielny Skowyt (25% - 50%) oraz walcząc przy pomocy runa Bezwzględny Drapieżca (50% - 100%). - Zmienione: Przyrost umiejętności Likantropia u maga będzie możliwy korzystając z runa Piekielny Skowyt (25% - 50%), Oślepienie (50% - 60%), Wilczy Płomień (70% - 90%), Kwaśny Deszcz (90% - 100%). - Zmienione: Kręgi czarów Druida, od teraz przyrost umiejętności wygląda następująco: Rój pszczół jest czarem 3. kręgu i przyrost następuje za wyczarowanie w NPC, Strach - krąg 4 (za odstraszenie NPC), Wsparcie Drzewa (gdy gracz otrzymuje obrażenia), Fala pływowa (uderzając w NPC), Kamienny deszcz (uderzając w NPC), Śnieżna burza (uderzając w NPC). (Pepe, Mephisto). - Zmienione: Kręgi czarów Nekromanty, od teraz przyrost umiejętności wygląda następująco: Ciemność (uderzając w NPC), Oczarowanie (1 gain za 1 oczarowanego NPC), Kościana zbroja (za otrzymanie obrażeń, będąc pod wpływem czaru), Tchnienie Upiora (uderzając w NPC), Dotyk upiora (uderzając w NPC), Podatność na magię (gain, gdy uda się wrzucić klątwę w NPC), Cios wyverna (uderzając w NPC), plaga (uderzając w NPC). (Pepe, Mephisto) - Zmienione: Przyrost umiejętności podczas ćwiczeń czynnych został przyspieszony 2,5-krotnie (przyrost statystyk bez zmian). (Mephisto) - Zmienione: Przyrost umiejętności i statystyk podczas ćwiczeń biernych został drastycznie zmniejszony. (Mephisto) - Zmienione: Wyrównano i zmniejszono szybkość przyrostu umiejętności rzemieślniczych i statystyk o 50% przy normalnym wytwarzaniu. (Mephisto) - Zmienione: Przyrost umiejętności rzemieślniczych i statystyk za zadania rzemieślnicze(zamówienia) jest 10-krotnie większy. (Mephisto) - Zmienione: Zadania dla rzemieślników przyspieszą trening umiejętności. (Mephisto) - Zmienione: Zadania rzemieślnicze są spersonalizowane, czyli można oddać tylko to, co sami wykonamy, można oddać zamówienie tylko takie, które zostało nam powierzone. (Mephisto) - Zmienione: Gracz może wziąć maksymalnie 2 zadania na 15 minut(i nie częściej niż co 2 minuty) od jednego NPC. (Mephisto) - Zmienione: Do wytwarzania wyjątkowej jakości przedmiotów wymagane jest posiadanie specjalnego przedmiotu, który można zakupić u NPC zajmującego się danym rzemiosłem. (Thing, Mephisto) - Zmienione: Ujednolicono system przerabiania materiałów (desek, rudy, skór, bel, strzał). (Mephisto) - Zmienione: Ujednolicono wymagania w liczbie sztab do wykonania broni różnych typów. (Incognito, Wadim) - Zmienione: Wytwarzanie przedmiotów pobierać będzie materiał z dowolnej grupy danego materiału. Tzn. jeśli mamy kilka "kupek" danego materiału, zostaną wykorzystane wszystkie po kolei. (Mephisto) - Zmienione: Ujednolicono kolejność pokazywania się okienek w rzemiosłach. Wybór materiału następuje zawsze po wyborze przedmiotu, który chcemy wykonać. (Mephisto) - Zmienione: Zablokowano wytwarzanie przez Stolarza przedmiotów z kłód. Z kłód można wytworzyć tylko deski. Dopiero z desek można tworzyć właściwe przedmioty. (Mephisto) - Zmienione: Odświeżono okienka takich umiejętności jak: Inskrypcja, Kartografia, Umagicznianie i inne. (Mephisto) - Zmienione: Zwiększono liczbę wytwarzania pustych butelek, flaszek i flakoników przez Alchemika-szklarza w zależności od umiejętności Alchemia. (Sortris, Adi001100) - Zmienione: Możliwość wykonywania przedmiotów z mistyku przy pomocy umiejętności Kowalstwo i Tworzenie łuków od 105% umiejętności, lecz nie bazowej. (Pepe, Adi001100) - Zmienione: Zwiększona ilość ziół, jaką można zebrać z jednego krzaka. (Jam Lasica, Mephisto) - Zmienione: Zwiększanie ilości ziół jednorazowo zerwanych z krzaka w zależności od umiejętności Zielarstwo. Do tej pory ilość była losowa. (Jam Lasica, Mephisto) - Zmienione: Sadzonki można zbierać tylko z krzaków naturalnie rosnących. (Jam Lasica, Mephisto) - Zmienione: Zmniejszono szansę na zerwanie sadzonki. (Jam Lasica, Mephisto) - Zmienione: Przyspieszono czas odnawiania się ziół na krzaku z 1 godziny do 20 minut. (Jam Lasica, Mephisto) - Zmienione: Przyspieszono zrywanie ziół z krzaków. (Jam Lasica, Mephisto) - Zmienione: Umiejętność Malarstwo została dołączona do umiejętności Kartografia. (Mephisto) - Zmienione: Czas wykonywania portretów na 2.5 minuty. (Mephisto) - Zmienione: Przedmioty wykonywane przez druciarza można wytwarzać z innej rudy niż żelazo. (yankee, Mephisto) - Zmienione: Umiejętność Tkactwo została dołączona do umiejętności Krawiectwo. (Mephisto) - Zmienione: Gdy postać była kiedyś arcymistrzem w danej umiejętności i zapomni daną umiejętność, przy ponownym uczeniu się jej, efektywność ćwiczeń wzrośnie o 15%. (papke, Mephisto) - Zmienione: Gracz, który krzyczy zdanie ze słowami zlodziej oraz straz wzbudza reakcję strażnika, który potrafi szukać złodzieja ukrytego. To, czy go znajdzie, zależy od umiejętności zakradania złodzieja. (Mephisto) - Zmienione: Wydłużono czas możliwości złapania złodzieja do 3 minut. (Mephisto) - Zmienione: Złodziejskie rękawiczki wyglądają już jak zwykłe, pospolite rękawiczki. (Mephisto) - Zmienione: Działanie runa Szpony Śmierci. (Mephisto) - Zmienione: Delikatnie zwiększone fizyczne obrażenia w runie Berserker. (Incognito, Mephisto) - Zmienione: Działanie runa Chwytający Korzeń. (Mephisto) - Zmienione: Działanie runa Śnieżna burza. (Incognito, Wadim) - Zmienione: Działanie runa Wsparcie drzew. (Mephisto) - Zmienione: Okienko do śledzenia stało się bardziej ergonomiczne. (Mephisto) - Zmienione: Zwiększona szansa na pojawienie się plamy krwi podczas zadawania ciosu. (Incognito, Mephisto) - Zmienione: Żywiołaki i nieumarłe już nie będą krwawić (wyjątkiem jest żywiołak kwasu). (Incognito, Mephisto) - Zmienione: Zatruty gracz będzie krwawił w odpowiednio zielonym kolorze. (Incognito, Mephisto) - Zmienione: Smok będzie krwawił zielono-niebieską krwią. (Incognito, Mephisto) - Zmienione: W asortymencie hazardzisty pozostawiono tylko bronie, biżuterię i ubrania wierzchnie. (Pepe, Wadim) - Zmienione: Zwiększony poziom mocy przedmiotów magicznych hazardzisty. (Pepe, Wadim) - Zmienione: Delikatnie zwiększona cena przedmiotów u hazardzisty. (Pepe, Wadim) - Zmienione: Można wjeżdżać na wierzchowcu do domu wynajmowanego w mieście. (Sortris, Mephisto) - Zmienione: Czarowanie z magicznych zwojów kosztuje mniej many. (Jam Lasica, Mephisto) - Zmienione: Zmniejszono szybkość przyrostu umiejętności oswojonych NPC w strefie non-pvp o 50%. (Sortris, Wadim) - Zmienione: Wyrównane wymagania liczby sztab do wykucia podobnych broni, ale różnych typów. (Incognito, Mephisto) - Zmienione: Zablokowano możliwość stawiania magicznych ścian w strefie non-pvp. (Sortris, Wadim) - Zmienione: Sposób naliczania obrażeń zadawanych przez NPC w zależności od wartości pancerza gracza. Teraz nawet doskonale opancerzony wojownik będzie otrzymywał bolesne ciosy. (Incognito, Mephisto) - Zmienione: Statystyki Ognistego Mustanga oraz Ognistego Feniksa. (Incognito, Mephisto) - Zmienione: Zwiększono przyrost zręczności dzięki Walce Szpadami na rzecz przyrostu siły. (Pepe, Mephisto) - Zmienione: NPC po respawnie powinny atakować teraz z opóźnieniem 10 sekund. (Sortris, Mephisto) - Zmienione: Miksturę przyspieszenia z asortymentu vendorów. (Adi001100) - Zmienione: Całkowicie nieużywane rodzaje rud/sztab oraz wyrównane zostały różnice pomiędzy pozostałymi rodzajami (np. zmniejszona przepaść między żelazem a srebrem). (Mephisto) - Zmienione: Wszystkie ograniczenia rasowo-klasowe. (Incognito, Mephisto) - Zmienione: Ograniczenia na wyposażenie postaci ze względu na rasę. (Incognito, Mephisto) - Zmienione: Zbędne przedmioty o podobnych grafikach (patelnia, zwinięta mapa, czysta mapa). Przedmioty te nie znikną z serwera, ale otrzymają przedrostek "bezuzyteczna", co oznacza, że prawidłowy odpowiednik zostanie utworzony po kliknięciu na bezużyteczny przedmiot. (Mephisto) - Zmienione: Usunięty ze stolarstwa wymóg posiadania innej umiejętności do wytwarzania niektórych przedmiotów. (Mephisto) - Poprawione: Odświeżanie wilczego imienia przy pierwszej przemianie. (Thing, Mephisto) - Poprawione: Nakładanie modyfikatorów na siłę/zręczność/inteligencję/widzenie w nocy. Nakłada automatycznie, gdy brak. (dotyczy również Wampira) (Mephisto) - Poprawione: Śledzenie na dowolnej wysokości. (Mephisto) - Poprawione: Odgrywanie dwóch tych samych dźwięków, będących obok siebie. (Mephisto) - Poprawione: Strażnik zaatakuje gracza pomimo jego obecności w gildii miejskiej na wysokim poziomie, jeśli ten zaatakował innego gracza. (Incognito, Mephisto) - Poprawione: Widoczność napisu "Zapisywanie stanu świata.". (Incognito, Mephisto) - Poprawione: Nieumarłe NPC nie powinny uciekać, gdy są ciężko ranne. (Sortris, Mephisto) - Poprawione: Naramienniki nocy nie zabierają już zręczności. (Pepe, Wadim) - Poprawione: BM'owi nie powinno już przerywać medytacji po otrzymaniu niewielkich obrażeń z broni, które zostały dodane do asortymentu BM'a. (Adi001100) - Poprawione: Pobieranie czeku od kupca na targowisku. (Alley, Wadim) - Poprawione: Zablokowano rozkładanie nieswojego golema. (Mephisto) - Poprawione: Nauczanie gorliwości przez paladyna/mrocznego rycerza, gdy mamy więcej niż 15%. (Mephisto) - Poprawione: Właściciel/co-właściciel może już niszczyć przedmioty rozłożone w jego domu przez innego gracza. (Mephisto) - Poprawione: Grafika zbroi dekoracyjnej. (papke, Mephisto)
2012-09-23
Aktualizowane: 2012-09-23 19:05:10, Mephisto
- Nowość: Jam Lasica z racji swojej bardzo długiej nieaktywności i braku wieści został zdegradowany do roli GMa - doradcy. - Nowość: Do ekipy dołączyła nowa osoba: Tymone - na okres próbny, docelowe prawdopodobnie pełnione funkcje: EventMaster, VisionMaster, PageMaster.
2012-09-17
Aktualizowane: 2012-09-17 21:37:35, Mephisto
- Nowość: Alley objął dodatkowo funkcję PageMastera, z myślą niesienia pomocy wszystkim graczom. Dodatkowo wszystkie sprawy związane z Team Speak'iem kierujemy również do Alley'a.
2012-09-16
Aktualizowane: 2012-09-17 02:26:35, Mephisto
- Nowość: Pepe przeszedł pomyślnie okres próbny i awansował na pozycję GMa, funkcja VisionMaster.
2012-09-08
Aktualizowane: 2012-09-08 14:10:45, Sortris
- Dodane: Punkt 9 w FAQ w dziale "Dlaczego to się wydarzyło?", dotyczący problemu z domami i komunikatem "Dom stoi w nieprawidłowym miejscu.".
2012-09-04
Aktualizowane: 2012-09-04 23:07:21, Mephisto
- Nowość: Yankee dołączył do ekipy na okres próbny. Docelowa funkcja: QuestMaster oraz WorldMaster.
2012-09-03
Aktualizowane: 2012-09-03 23:38:51, Sortris
- Poprawione: okradanie przy niewielkiej wartości umiejętności Okradanie.
2012-08-31
Aktualizowane: 2012-08-31 13:56:28, Sortris
- Poprawione: NPC wcześniej oswojony nie psuje zadania gildyjnego, po zabiciu NPC z tego zadania. - Poprawione: Nie można już uwolnić oswojonego NPC, gdy jest atakowany oraz do 10 sekund po walce.