|
|
| VerV |
| Data: 2005, maj 6 01:01
 |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
| Poznań | |
Dajmon88 podzielam Twoje zdanie, przdaloby sie udupic troche lucznika
| |
| |
| |
|
| Cejnn |
| Data: 2005, maj 6 05:23
 |
|
| Nie istnieje |
Caldur - wyszlo na nasze;]]]
| |
| |
| |
|
| Admas |
| Data: 2005, maj 6 09:43
 |
|
| Brak postaci | |
|
2006, sie 6
| Legnica | |
Ja jak najardziej sie zgadzam z udupieniem lucznika!
| |
| |
| |
|
| drakus |
| Data: 2005, maj 6 10:34
 |
|
| Brak postaci | |
|
2006, gru 28
| kwidzyn | |
zmiany bardzo fajne tak dalej
| |
| |
| |
|
| thao |
| Data: 2005, maj 6 20:52
 |
|
| Nie istnieje |
tak tak a monsery lecza sie 1 in vas mani
| |
| |
| |
|
| Chrome |
| Data: 2005, maj 7 09:08
 |
|
| Brak postaci | |
|
2006, sie 2
| Rzeszów | |
Uzrdrawiajom siem tak no bo som bardzo mondre ;]
W sumie to uzależnienie trafienia od dexa jest chyba sluszne no nie ? a pozatym nie wiecie jeszcze o ile mniejsze sa obrazenia w zaleznosci od dystansu .... pograjcie chwile i zobaczcie jak to wyjdzie , wiadomo że ci co sa skoxani maksymalnie to im ta zmiana wiele nie namiesza...
a co do wojów to jesli to trafianie wzgledem dexa jest takze w normalnej walce a nie tylko w strzelaniu to wojowie tez teoretycznie skorzystają ..
| |
| |
| | | | | | | | | | | | | | | | |
|