Płynna animacja biegania w UO
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2017, kwi 11 22:54, przez Fris
|
Program FPSAutoPatcher:
W z wiązku z licznymi zgłoszeniami jakoby niektóre osoby używały programu przyspieszającego bieganie (speed hack) zabrania się od dziś używanie programu "FPSAutoPatcher", który to służy do zwiększenia ilości FPS w UO. Ponieważ gracze używający tego programu zachowują się dziwnie u osób nie używających go, a to powoduje zamieszanie na serwerze. Program ten był do dziś dozwolony, a to że większość z was o nim nie wiedziała wynika z tego, że w nawale obowiązków SM'a poprostu zapomniałem wam o nim napisać.
|
|
|
Komentarzy [17] |
| | |
| | |
Blokada multikont
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2017, mar 31 21:08, przez Fris
|
Jak uniknąć blokady:
Nie logować na swoje konto u kogoś i nie pozwalać na logowanie czyjegoś konta na swoim komputerze. Każde nowe konto, a po wgraniu zmiany wszystkie stare konta, zostaną przypisane do danego komputera, na którym zostały zalogowane po raz pierwszy. Do jednego komputera można przypisać tylko jedno konto. Więc jeśli ktoś ma rodzeństwo które chce grać razem z wami w domu to musi grać na innym komputerze. Adres IP nie ma znaczenia.
Jak działa blokada:
Jeśli do konta A jako multi jest dopisane konto B to konto B niezaloguje dopóki konto A jest online, a gdy konto A się wyloguje to by zalogować konto B trzeba będzie odczekać 24h liczone od momentu logowania konta A. Dodatkowo gdy online jest konto B (multi), a zaloguje się konto A wtedy konto B zostanie rozłączone.
Pamiętajcie że my możemy powiązać wasze konta ręcznie gdy zauważymy, że ktoś gra na kilku kontach jednocześnie.
|
|
|
Komentarzy [6] |
| | |
| | |
Przeklęta Osada
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2017, mar 22 19:47, przez Safar
|
Delikatny powiew ciepłego, wiosennego wiatru, leniwie poruszał wiszącymi na wysokich ścianach zamku proporcami o biało-czerwonych barwach. Tigius przyglądał im się mrużąc zmęczone słońcem oczy, a cały jego umysł pochłonięty był myślami o pożywnej zupie fasolowej, której nęcący zapach unosił się po okolicy i wdzierał bez pardonu w jego pokryte czarnymi wągrami nozdrza. ,,Psia ich mać, dziesięć lat pracy jako strażnik i kazali mi kopać fosę '' - pomyślał, po czym splunął głośno - ,, Skoro miastu grozi takie niebezpieczeństwo, to dlaczego nikt nie zlecił tej roboty tym chędożonym urzędnikom, których jedynym zajęciem jest napełnianie już i tak pękatych sakw '' - dodał w myślach opierając się całym ciałem na łopacie - ,, oby tylko zupy zostawili, bo i karmią ostatnio coraz gorzej '' - wrócił znów do fasolowych przemyśleń i wlepił wzrok w kupę przerzuconej ziemi. Z zadumy wyrwał go nagły krzyk dochodzący zza pobliskiej szopy. Krzyk był pełen strachu i bezradności, która przyprawiała o ciarki na skórze. Strażnik spojrzał gwałtownie w stronę, z której dochodził dźwięk i zdał sobie sprawę, że całą okolice spowija szara smolista mgła, cuchnąca krwią i zgniłym mięsem. Gdyby Tigius był odważny, za szopą zobaczyłby krwistoczerwony portal, z którego kolejno wychodzą przerażające humanoidalne istotny o straszliwie powykręcanych kończynach. Gdyby Tigius był odważny, uratowałby młodą wieśniaczkę o pięknych kasztanowych włosach, która daremno uciekała ciągnąc za sobą młodsze rodzeństwo. Gdyby był odważny, ostrzegł by miasto przed zbliżającym się niebezpieczeństwem. Jednak Tigius nie był odważny, a jedyne co po nim zostało to łopata i unoszący się kurz, który jeszcze długo nie opadł po jego rozpaczliwej ucieczce... ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zapraszam do wspólnej przygody wszystkich nowych i mniej doświadczonych graczy. Szczególy, oraz zapisy w poniższym temacie: Lista Questów
|
|
|
Komentarzy [1] |
| | |
| | |
Bazar mistrzów cechu
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2017, sty 20 20:22, przez xthailen
|
Bazar mistrzów cechu.
6 Maja 34 Roku "Drodzy rzemieślnicy ! Mam przyjemność oznajmienia Wam wieści niesłychanej, otóż jeden z największych Arcymistrzów Prastarej Gildii Rzemieślników otwiera bazar dla najlepszych wykonawców swojego rzemiosła. Macie okazje przedstawić jemu swoje umiejętności, tworząc najcudowniejsze arcydzieła. Uczestnicząc w wydarzeniu próbujecie swoich sił z nadzieją na uznanie wielkiego Mistrza oraz podziwiającej wasze prace publice. Uczestnictwo i zaangażowanie niesie za sobą również nagrodę dlatego też wybraniec zostanie obdarzony jedynym w swoim rodzaju pradawnym boskim narzędziem o niesłychanej mocy. Zapraszam więc do centrum miasta rzemieślników - Minoc, dnia 6 Maja. Zostań ulubieńcem wielkiego Arcymistrza i weź udział w zmaganiach rzemieślników lub przybądź aby je obserwować !!!!"
Zila - Mistrzyni Gildii Strażnicy Broni
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Data wydarzenia pojawi się w informatorze. Informacje dodatkowe: Rzemieślnicy będą wykonywać przedmioty na bazarze. Materiał i narzędzia należy przynieść swoje.Zapisy można zgłaszać na forum lub poprzez pocztę na stronie. Wszelka próba ataków,zabójstw lub wyniesienia jakiegoś materiału i wyrobów wykonanych na evencie spotka się z długą przerwą bądź utrata skilla/stata użytkownika, który nie dostosuję się do zasad. Mile widziani wszyscy inni w ciekawych i pomysłowych strojach, za które też spodziewana będzie nagroda.
|
|
|
Komentarzy [4] |
| | |
| | |
Styczniowe zmiany
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2017, sty 18 13:35, przez Fris
|
Straż i zaznaczanie
Po wielu godzinach wytężonej pracy, udało nam się poprawić błędy z zaznaczaniem oraz działaniem straży.
Straż pvp:
Powinna bronić tylko i wyłącznie postaci orderowych. Atakowani kryminaliści oraz mordercy nie otrzymają od niej pomocy. Nie powinna jednak ich też ścigać jeśli sami nie zaatakują.
Straż miastowa:
Straż w Wind nie będzie ścigać morderców oraz kryminalistów o ile są wampirami lub nekromantami. Nie pomoże ona jednak atakowanemu mordercy.
Wilkołak, nawet prawy, automatycznie dostaje status mordercy w nocy, dlatego też straż miasta Zhar nie pozwala na żadne walki w mieście i ściga każdego agresora (również atakującego morderce). Oczywiście wstęp do miasta mają tylko postaci orderowe oraz wilkołaki o dowolnym statusie.
Jako, że zmianie uległa naprawdę spora część systemu, istnieje możliwość, że nie wszystkie ewentualne bugi zostały wychwycone i nie wszystko działa tak, jakbyśmy sobie tego życzyli. Prosimy o zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości.
Dodatkowe, drobne zmiany do obejrzenia w Zmianach.
|
|
|
Komentarzy [5] |
| | |
| | |
Serwer IRC
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2016, paź 22 14:39, przez xthailen
|
Nowy serwer IRC.
Jako że wystąpiły problemy z Austnetem kanał #ultima-mw został przeniesiony na nowy serwer. W przypadku problemów z połączeniem się z tym serwerem prosimy o kontakt do GMów. Oto dane do połączenia: Server name: irc.abjects.net Porty: 6666-6669 Wiecej info na stronie: http://www.abjects.net/page.php?4
|
|
|
Komentarzy [5] |
| | |
| | |
Nowe modlitwy Paladyna
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2016, sie 23 21:05, przez Fris
|
+ Nowy Paladyn
Modlitwy paladyna zostały gruntownie przebudowane w taki sposób by każda była użyteczna. Moc każdej z modlitw uzależniona jest od ilości umiejętności Paladynizm i Gorliwość.
+ Wyrzuty sumienia
Defensywny buf czasowo zwiększający armor, szanse na uniknięcie magicznego ataku oraz dodający kilkanaście punktów życia, jednak kosztem zadawanych obrażeń.
+ Gniew
Ofensywny buf wykradający stamine za każdym trafieniem.
+ Czampion
Buf zwiększający aggro potwora, obrażenia przeciwko demonom i nieumarłym w tym także graczom (Wampir).
+ Święta tarcza
Buf ostatniej szansy. Znacząco zwiększa odporność na ataki fizyczne i magiczne na krótki czas jednak kosztem zadawanych obrażeń. Ataki z dystansu zadawane przez łucznika, strzelanie z łuku lub kuszy, spowoduje odbicie części obrażeń w łucznika.
+ Błogosławieństwo broni
Ofensywny buf dający broni obrażenia od piorunów. Na tej samej zasadzie jak Lodowe Ostrze u wampira.
+ Ukojenie
Buf zmniejszający moc otrzymywanych obrażeń od trucizny lub przyszłego zatrucia o 3 poziomy.
+ Majestat
Buf chroni przed mocnymi stworami np. mroczny lich, dopóki nie zostaną one sprowokowane. Stwory te nie widzą paladyna.
+ Oświecenie
Buf zwiększający ilość many paladyna.
+ Promienie światła
Debuf oślepiający wszystkich wrogów (graczy i potworów) dookoła paladyna. Nie działa na członków drużyny i przyjaciół. Działa również w nocy ale o polowe krócej.
+ Poświęcenie
Modlitwa leczy orderowe postacie dookoła paladyna kosztem nie wielkiej ilości jego punktów życia. Moc i zasięg zależy od umiejętności paladyna.
+ Siła niebios
Ofensywny buf, wysysanie many z przeciwnika (gracza i stwora) przy każdym udanym trafieniu. Dokładny opis czyli czas trwania, wymagana mana, składniki i inne, pojawi się niebawem w dziale Paladynizm.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| | |
III Mistrzostwa Sosarii
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2016, lip 10 01:38, przez yankee
|
III Mistrzostwa Sosarii.
1 Grudnia 27 Roku "Krymter jeden z gońców władcy Vesper wpadł do karczmy w Minoc,zdyszany krzyczy... Mamy nowego Mistrza !!! Żaden śmiałek nie był w stanie go pokonać !!! Nikt w karczmie nie wiedział o jakim mistrzu mówi goniec, nie mogli uwierzyć w to co mówi.Krasnal nadal krzyczał ostatkiem sił - Mamy nowego Mistrza!. Zamówił dla wszystkich najlepsze trunki, rzucił pełną sakwę barmanowi na stół. Wszyscy byli zszokowani tym co robi Krymter, tym bardziej że żaden z Krasnoludów z Minoc nie brał udziału w tych Mistrzostwach. Goście siedzieli i świętowali do rana, mimo że nie wiedzieli czyje zwycięstwo świętują... "
Chciałbym podziękować wszystkim za udział w III Mistrzostwach Sosarii. Chciałbym również przeprosić za wszelkie problemy a głównie Rahego Nerth'Ell za moje błędne decyzje.
Oto lista zawodników i miejsca które zajęli. 1 - Thaeril 2 - Emreis Dae'ryen 3/4 - Lien Lilith 3/4 - Rahego Nerth'Ell 5 - Milesz Miejsca poza podium: - Taydia Apacci - Sahail Valgrave - Neriloth - Nathan - Jessica
|
|
|
Komentarzy [2] |
| | |
| | |
Bitwy morskie
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2016, cze 22 21:40, przez Fris
|
+ Armaty
Nasze łodzie przestały być bezbronne. Od dziś można ustawić na nich armaty, dzięki którym łatwiej obronimy się przed wrogami, czy to z morza (węże morskie, żywiołaki wody, wrogie łodzie), czy też z lądu (wrodzy magowie i ich oswojone stworzenia). Nie trzeba kupować nowej łodzi by mieć armaty, wystarczy po prostu wydać polecenie sternikowi by ten ustawił armaty, komendą âustaw armatyâ. Armaty można postawić tylko na burtach więc trzeba patrzeć w kierunku jednej z nich by sternik wiedział jak ma je ustawić. Jeśli mimo to armaty się nie pojawiają konieczne będzie zwinięcie statku i ponowne jego rozłożenie. Siła rażenia naszej łodzi rośnie wraz z ilością armat, im większa łódź tym więcej armat posiada.
+ Ściana przeciw armatnia
Jeśli nie chcemy walczyć, a jeno łowić ryby dobrym pomysłem jest postawienie ściany przeciw armatniej, która wytrzyma dwie salwy wrogich armat dając nam czas na ucieczkę.
+ Abordaż
Jak bitwy to i abordaże. Gdy już całkowicie zniszczymy wrogą łódź można się z nią połączyć zrównując się deskami. Potrzebna do tego jest lina abordażowa.
+ Flaga i uszkodzenia
Uszkodzoną łódź trzeba naprawić. Do tego potrzebna jest jedna kłoda ze zwykłego drzewa, która musi znajdować się w ładowni statku. Poziom uszkodzeń statku sygnalizują kolory flagi i tak ciemno niebieski to łódź całkowicie naprawiona, a ciemno czerwony to całkowicie zniszczona. Łódź można naprawić w przy dowolnym poziomie uszkodzeń, nie trzeba czekać aż będzie całkowicie zniszczona. Niezależnie od poziomu uszkodzeń naprawa kosztuje 1 kłode. Wszystkie przedmioty potrzebne do bitwy można kupić u szkutnika: - kule armatnie 100 sztuk po 60gp. - lina abordażowa 1 sztuka po 2000gp. - ściana przeciw armatnia 2 sztuki po 3000gp. - ceny łodzi bez zmian. Dokładny opis oraz wszystkie komendy dostępne w dziale Pozostałe > Bitwy morskie.
|
|
|
Komentarzy [6] |
| | |
| | |
Piraci
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2016, cze 10 22:05, przez xthailen
|
Na horyzoncie pojawił się mały punkcik... Wiatr powoli zmieniał kierunek w stronę dziobu łodzi... Nie przeszkadzało to jednak rybakowi, gdyż kotwica była zanurzona, a sieci powoli dryfowały w swoim miejscu. - Ciekawe czy dzisiejszy połów będzie udany - westchnął rybak do sternika. - Mam taką nadzieję - odparł zwijając linę na pokładzie swej łodzi - Pogoda ładna i nie zanosi się na burzę.Bogowie nam sprzyjają dzisiaj. W niedługim czasie z małego punktu zaczął się formować kształt statku.Widać było, że zmierza w kierunku łodzi rybackiej. Na maszcie powiewała czarna flaga z czymś białym w środku, niestety z daleka nie było to zbyt wyraźne. -Zwijajmy sieci !!! -krzyknął Rhane do rybaka - ten statek nie wróży nic dobrego !!! Nic nam z połowu jeśli nie wrócimy żywi do domu !!!
Jest to zapowiedź krótkiego questa wprowadzającego.Zapraszam wszystkich chętnych z własnymi łodziami.Spotkanie koło zaopatrzeniowca Ryan'a na drodze do Vesper i Mistas, niedaleko tresera. Termin jest w informatorze czyli 22.06.2016 godzina 20.00.
|
|
|
Komentarzy [2] |
| | |
| |
| | | |