Listopadowe zmiany
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2015, lis 22 15:17, przez Fris|
|
+ Poprawki:
- Rzucanie czarów podklas Maga możliwe jest teraz wpisując w emote słowa wypowiadane przez maga podczas rzucania czaru, dzięki temu wszyscy wrogowie maga wiedzą czego się spodziewać. - Czary podklas Maga tj. Wilkołak, Druid, Nekromanta, Wampir, będą dawały gainy inteligencji. Przyrost inteligencji jest taki sam jak w przypadku zwykłej magii. - Wyjęcie runy z runebooka nie spowoduje połączenia się jej z kupką czystych run w plecaku postaci. Wyjęte runy można zaznaczać ponownie. - Ćwiczenie umiejętności zaglądanie możliwe jest teraz na manekinie do okradania. Można ćwiczyć tą umiejętność w ten sposób jedynie do 40% zaglądania. - Przywoływane przez NPC stworzenia będą teraz aktywnie bronić swojego mistrza atakując postać którą bije mistrz. Taktyka typu: uciekam od przywołańca, wyłączam tryb walki i wracam, a przywołaniec mnie nie atakuje już nie zadziała. - Komunikaty pojawiające się podczas łowienia są teraz uzależnione od tego czy łowimy wędką czy siecią. - Naprawianie kościanych zbroi z Demona i Balrona ponownie jest możliwe u NPC Krawca jak i przez gracza z umiejętnością Krawiectwo na odpowiednim poziomie. - Rzucając na przeciwnika czy to gracza czy NPC kilku oswojonych stworzeń w przypadku gdy możemy kontrolować na raz tylko jedno np. chimera, spowoduje to zazdrość u kontrolowanych zwierzaków, co prowadzi do ich odswojenia i ataku na niedawnego mistrza. W rezultacie zamiast jednego mobka do ubicia mamy conajmniej dwa.
+ Zmiany:
- Zmieniła się nazwa runa Maga Wampira Burza Gniewu na Burza Krwi. - Nie można wykupić już receptur u krawca na kościane zbroje z Balrona i Demona. Zbroje te można zdobyć tylko ze zwłok tych bestii. - Pojawiły się nowe lokacje dla Ognistego Portalu, Większość na mapie Ilshenar i kilka na mapie Felucca. - Ograniczenie wiekowe na wejście w ognisty portal zostało usunięte. Młodzi, wchodzicie tam na własną odpowiedzialność. - Składanie statku podczas gdy kluczyk od niego mamy na kółku do kluczy spowoduje, że sternik sam znajdzie i weźmie właściwy klucz bez żadnej ingerencji z naszej strony. - Grabienie zwłok, komendą .grab lub ręczne otwieranie zwłok i przeciąganie przedmiotów, nie jest już możliwe w przypadku gdy osoba grabiąca nie jest na tej samej łodzi co zwłoki. - Wilkołak może już zmieniać szpony podczas walki.
|
| |
|
| Komentarzy [2] |
| | |
| | |
Patch 5-12
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2015, paź 25 23:52, przez papke|
|
+ Ruiny dawnego fortu
Wychodząc z Minoc od strony kopalni od teraz trzeba zachować większa czujność. Na jednym z półwyspów w leśnej gęstwinie zostały odkryte ruiny dawnego fortu. Miejsce to szybko opanowały nieprzyjazne stworzenia. Dotychczas nie słyszano by zapuszczały się one aż do miasta, jednak pojedyncze napady na karawany już się zdarzyły. Nieliczni pozostali przy życiu świadkowie wspominali o istotach wyłaniających się z lasu, które po rabunku szybko znikały w ciemnym lesie.
+ Droga pomiędzy Minoc i Vesper
Miasta Minoc oraz Vesper nawiązały ze sobą współprace. Chcąc ułatwić przewóz i wymianę towarów pomiędzy nimi, zdecydowano się wyciąć kilka drzew i poprowadzić nowy szlak. Droga została dodatkowo oświetlona, żeby podróżnicy i kupcy nie zboczyli z trasy, wybierając się w nocną podróż. Kierunki wyznaczają rozstawione znaki drogowe - od teraz już nigdy nie będziecie się zastanawiać, którędy szlo się do Minoc.
Przy okazji wycinki lasów zapędzono się z pracą, dzięki czemu powstało parę nowych łąk i polan niedaleko Minoc i Vesper. Jeśli ktoś chce uciec od miejskiego zgiełku i hałasu, to w środku lasu znajdzie idealne miejsce na swój wymarzony dom z ogrodem.
+ Nowości i poprawki
- W Ultima Online Auto Map powinniśmy widzieć aktualną mapę Britt. - Nowa lokalizacja "Ruiny dawnego fortu" w lasach Minoc - Vesper. - Nowa, oświetlona droga pomiędzy Minoc i Vesper. - Koło wejścia do Minoc znajduje się strażnica. - Udekorowane budynki na wyspie Maginacja. - Przeniesiony łucznik w Wind. - Dodany rybak w Ocllo . - Zamek Shenar został lekko uprzątnięty z blokujących przedmiotów.
| | | Galeria: |
|
|
| | Nowa droga pomiedzy Vesper i Min | | | | | |
|
|
|
| |
|
| Komentarzy [3] |
| | |
| | |
Ceny domów
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2015, paź 15 01:38, przez Mephisto|
|
Ceny domów zostały zmienione i nie są już tak mocno uzależnione od rodzaju materiału wykonania. Większość domów z kamienia czy marmuru jest teraz znacznie tańsza. Wraz z cenami została również dostosowana adekwatnie do wartości ilość bezpiecznych pojemników oraz ilość możliwych do zablokowania przedmiotów. Niektóre domy mogą mieć teraz mniej skrzyń o jedną czy dwie. Skrzynie nie zostaną oczywiście skasowane, ale zaleca się opróżnić skrzynie nadmiarowe i je usunąć. Z czasem może powstać blokada znaku, do czasu usunięcia skrzyń. Na chwilę obecną rzeczoznawca skupuje domy za ponad 90% ceny sprzedaży (normalnie skupuje za 50% ceny). Jest okazja do sprzedaży domu, który okazał się, że ma mniej skrzyń. Rzeczoznawca będzie skupować domy za wyższą cenę przez następny tydzień. Przypominam, że lista domów na stronie jest nieaktualna na chwilę bieżącą. Proszę sugerować się cenami i ilościami wyświetlanymi na liście u architekta.
|
| |
|
| Komentarzy [3] |
| | |
| | |
Patch 5.11
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2015, wrz 13 22:51, przez Ciri|
|
+ Nowe Vesper
Przebudowane zostało miasto Vesper. Z uwagi na wprowadzenie głównie ciężkiego przemysłu do Minoc, miasto Vesper stało się teraz bardziej przyjazne dla magów, krawców oraz innych średnich przemysłowców. Jednak najbardziej zadowoleni powinni być rybacy, którzy teraz otrzymali dużą ilość pomostów z których można w dogodnych warunkach poławiać ryby oraz wypłynąć na otwarte wody. Od strony północnej na wyspy dostaniemy się dwoma mostami a od strony wschodniej jak dotychczas prowadzi jeden mostek położony tuż przy pracowni krawieckiej. Ponadto od strony otwartego morza drogę statkom będzie wskazywać latarnia, a wieża strażnicza pilnuje by do miasta Vesper nie podpływali piraci.
Kilka poprawek
- dodany ołtarz krwi w Wind - dodane nowe przejście w mieście wilków - poprawione Rancho (koryta) - poprawki mapy
| | | Galeria: | |
|
| |
|
| Komentarzy [6] |
| | |
| | |
Wielka fala cz.2
|
| Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2015, wrz 13 16:58, przez xthailen|
|
Powoli słońce wychodziło zza chmur... od strony wschodniej zawiało zgniłym powietrzem. -Hmm... ciekawe skąd zawiewa ten odór - zastanawiał się karczmarz Jumarg. ....Nie był to jednak zły znak lecz wręcz przeciwnie, oznaczało to, że wody ustąpiły z Vesper i pojawiły się bagniste wysepki. Korzystając z okazji Wielki Mędrzec Vesper Gilberto udał się do karczmarza prosząc go o pomoc w zorganizowaniu grupy gotowej na wyzwanie. Celem tej wyprawy ma być przegnanie pozostałych stworów jak i pomoc w odbudowie miasta. Gilberto zapewnił karczmarza, że ochotnicy będą sowicie wynagrodzeni.
Zbiórka w karczmie pod Minoc o godzinie 20.00.
|
| |
|
| Komentarzy [2] |
| | |
| | |
Wielka fala
|
| Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2015, sie 12 13:51, przez xthailen|
|
Było cicho... zbyt cicho...nawet wiatr się nie odzywał... Od strony morza widać było nadciągające ciemne chmury, które spadały na horyzont wyglądając jak wielka ściana skotłowanego czarnego dymu... - Nie wróży to nic dobrego - skrzywił się Rowland rybak z Vesper Nawet nieustraszeni strażnicy miasta zaczęli niespokojnie się zachowywać.... .... Tymczasem magowie z północnej wieży , usilnie próbowali wyczytać ze swych magicznych kul co jest przyczyną tego niewyjaśnionego zjawiska... Wielki Mędrzec nie mógł w to uwierzyć... Czyżby naturalny kataklizm zbliżał się do Vesper - Miasta rybaków... cieszącego się ze swych historycznych zawodów żeglarskich?
|
| |
|
| Komentarzy [6] |
| | |
| | |
Magowie Cienia
|
| Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2015, lip 20 16:42, przez xthailen|
|
Kilka dni temu, gdy zacny Sigwald Sparzony wraz z Mystoganem Szalonym i ich przyjacielem Reyinmarem wykonywali zadanie nieopodal siedziby Rady Magów, natknęli się na mały oddział magów cienia i ich rycerzy. Było to dosyć dziwne, gdyż te hieny ciemności nigdy nie zaszywały się tak daleko od swych lochów, a wyjątkowo zaskakujące, gdyż byli blisko Rady wielkich Magów naszego świata, którzy mogli ich odkryć. ...Czyżby szpiedzy Ciemności coś szykowali? Jaka magia ich zasłaniała, że Rada ich nie zauważyła...? Jeszcze tego nie wiem, ale się dowiem...
|
| |
|
| Komentarzy [16] |
| | |
| | |
Kanał na YouTube
|
| Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2015, cze 26 22:26, przez Mephisto|
|
Ostatnimi czasy postanowiliśmy założyć kanał na YouTube, gdzie chcemy zamieszczać filmiki z gry na Mysterious World przedstawiające atuty serwera. Począwszy od prezentacji rzemiosła, umiejętności wydobywczych, terenu i miast, lochów kończywszy na różnych akcjach walki. Możliwości jest wiele, z racji, że serwer jest mocno rozbudowany. Będziemy systematycznie umieszczać przeróżne filmiki na kanale i sądzę, że jeśli ktoś się waha czy zagrać na MW, możecie mu przekazać link do kanału YT by zobaczył jak gra wygląda!
Kanał YouTube
Jeśli ktoś korzysta z Tweetera, to jest on połączony z YT i każdy filmik jest publikowany automatycznie tutaj.
Kanałem w chwili bieżącej zajmuje się xthailen, pytania proszę kierować do niego. Miłego oglądania i grania!
|
| |
|
| Komentarzy [4] |
| | |
| | |
Trinsic
|
| Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2015, maj 21 01:29, przez xthailen|
|
Trinsic piaskowe miasto... niegdyś stolica handlu kilku regionów... Teraz? Niczym nie zachwycające miasto... Jednak nie dla nas... Zwykłych podróżników lub wracających z walki wojowników... Siła pomiędzy dobrem , a złem została zachwiana... Miasto opanowały żywioły , które nie mają zamiaru poddać się bez walki...
Zapraszam wszystkich na kolejny długoterminowy quest. Jednocześnie informujemy, że na terenie miasta Trinsic straż nie ochroni nas przed nikim kto nas zaatakuje. Wstęp do miasta na własną odpowiedzialność!
Niektóre silniejsze moby trzymają w plecakach ciekawe i unikatowe przedmioty. Zachęcamy do gry. Jednocześnie chciałbym poinformować, że w poniedziałek 15.06 będzie zakończenie. Termin został przesunięty ze względu na prośby graczy.
|
| |
|
| Komentarzy [6] |
| | |
| | |
Wieczór gier
|
| Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2015, maj 1 20:41, przez xthailen|
|
Już od dawien dawna krążą słuchy o starcu, który jest mistrzem gry w kości. Stał się legendą... Nie jeden wojownik, który został przez niego ograny z chęcią przyłożył by mu pięścią... Niestety... zasady są jasne !!! Przegrywasz, odpadasz !!! Jako , że zawitał dzisiaj do nas ów mistrz - ja Moriah karczmarz - zapraszam wszystkich na darmowe trunki jak i dobrą strawę własnego wyrobu do karczmy Pod Pajęczą Siecią.
W środę o 20.30 chciałbym zaprosić wszystkich chętnych na grę w kości. Zabawa odbędzie się w karczmie "Pod pajęczą siecią" pod miastem Lakeshire. Wpisowe 5000 sztuk złota. Wszyscy mile widziani , a szczególnie kobiety. Jak zawsze przypominam , że zabronione są wszelkie walki pomiędzy graczami w okolicach karczmy. Zapraszam na miłą zabawę.
|
| |
|
| Komentarzy [0] |
| | |
| |
| | | |