|
|
|
| |
|
Rycerz Demonologa
| Typ
| Człowiek
| Postawa
| Zła
| Witalność
| Dobra
| Zręczność
| Dobra
| Mądrość
| Bardzo słaba
| Walka
| Niesamowita
| Magia
| Nie obeznana
| Atak
| Walka Mieczami
| Obrona
| Średnia
| Oswajalne
| Nie
Właściwości:Odporność: ogień Nie reaguje na: magiczne ściany Polepszony wzrok, szansa na odwołanie przywołanych stworzeń
| | | | | | | | | | | | | |
|
| |
|
Rycerz Wampirow
| Typ
| Człowiek
| Postawa
| Zła
| Witalność
| Bardzo słaba
| Zręczność
| Średnia
| Mądrość
| Bardzo słaba
| Walka
| Bardzo dobra
| Magia
| Nie obeznana
| Atak
| Walka Mieczami
| Obrona
| Średnia
| Oswajalne
| Nie
Właściwości:-
| | | | | | | | | | | | | |
|
| |
|
satyr
| Typ
| Patron
| Postawa
| Dobra
| Witalność
| Dobra
| Zręczność
| Bardzo dobra
| Mądrość
| Bardzo słaba
| Walka
| Dobra
| Magia
| Nie obeznana
| Atak
| Walka Pieściami
| Obrona
| Bardzo słaba
| Oswajalne
| Nie
Właściwości:Odporność: magia Przywołuje wróżki szansa na sprowokowanie oswojonych stworzeń, szansa na odwołanie przywołanych stworzeń.
| | | | | | | | | | | | | |
|
| |
|
Sazae-oni
| Typ
| Duch
| Postawa
| Zła
| Witalność
| Bardzo dobra
| Zręczność
| Dobra
| Mądrość
| Niesamowita
| Walka
| Niesamowita
| Magia
| Niesamowita
| Atak
| Walka Pieściami
| Obrona
| Dobra
| Oswajalne
| Nie
Właściwości:Nie reaguje na: trucizny, paraliż Trucie wrogów wokół (Plaga), Zwiększony zasięg ataku fizycznego
| | | | | | | | | | | | | |
|
| |
|
Sfinks
| Typ
| Demon
| Postawa
| Zła
| Witalność
| Dobra
| Zręczność
| Dobra
| Mądrość
| Dobra
| Walka
| Bardzo dobra
| Magia
| Bardzo dobra
| Atak
| Walka Pieściami
| Obrona
| Średnia
| Oswajalne
| Nie
Właściwości:Szansa na odwołanie przywołanych stworzeń, zionie ogniem
| | | | | | | | | | | | | |
|
| |
|
Siewca Terroru
| Typ
| Demon
| Postawa
| Zła
| Witalność
| Bardzo dobra
| Zręczność
| Dobra
| Mądrość
| Niesamowita
| Walka
| Niesamowita
| Magia
| Niesamowita
| Atak
| Walka Pieściami
| Obrona
| Bardzo dobra
| Oswajalne
| Nie
Właściwości:Odporność: nekromancja, druidyzm, magia Nie reaguje na: magiczne ściany, paraliż Polepszony wzrok, Odwołuje wszystkie przywołane stworzenia i ściany w okolicy, Szansa na sprowokowanie oswojonych stworzeń, Szansa na odwołanie przywołanych stworzeń, Zadaje krwawiące rany, Zwiększony zasięg ataku fizycznego.
Specjalna umiejętność: Objawienie śmierci - Siewca terroru przyzywa moce terroru do swej komnaty otaczając przeciwników ciemnością i straszliwymi odgłosami wydobywającymi się zza ścian. Przyzywa także swoich pomocników, którzy wychodzą znikąd.
Specjalna umiejętność: Zagłada - Siewca czując się zagrożony zaczyna zbierać swe moce i przyzywa kataklizm zwany zagładą. Zagłada polega na zamienieniu komnaty prastarego w istne piekło, którego praktycznie nie da się przeżyć - ogień pustoszy wszystko. Przyzywanie kataklizmu można przerwać zadając siewcy obrażenia od zimna.
| | | | | | | | | | | | | |
|
| |
|
Siwy Wilk
| Typ
| Zwierze
| Postawa
| Neutralna
| Witalność
| Bardzo słaba
| Zręczność
| Średnia
| Mądrość
| Bardzo słaba
| Walka
| Bardzo słaba
| Magia
| Nie obeznana
| Atak
| Walka Pieściami
| Obrona
| Bardzo słaba
| Oswajalne
| Tak
Właściwości:Pokarm: mięso
| | | | | | | | | | | | | |
|
| |
|
Składany Szkielet
| Typ
| Nieumarły
| Postawa
| Zła
| Witalność
| Bardzo słaba
| Zręczność
| Średnia
| Mądrość
| Bardzo słaba
| Walka
| Słaba
| Magia
| Nie obeznana
| Atak
| Walka Pieściami
| Obrona
| Bardzo słaba
| Oswajalne
| Nie
Właściwości:-
| | | | | | | | | | | | | |
|
| |
|
Skoczek
| Typ
| Zwierze
| Postawa
| Neutralna
| Witalność
| Bardzo słaba
| Zręczność
| Średnia
| Mądrość
| Bardzo słaba
| Walka
| Słaba
| Magia
| Nie obeznana
| Atak
| Walka Pieściami
| Obrona
| Bardzo słaba
| Oswajalne
| Tak
Właściwości:Pokarm: warzywa
| | | | | | | | | | | | | |
|
| |
|
Smok
| Typ
| Jaszczury
| Postawa
| Zła
| Witalność
| Bardzo dobra
| Zręczność
| Dobra
| Mądrość
| Bardzo dobra
| Walka
| Niesamowita
| Magia
| Bardzo dobra
| Atak
| Walka Pieściami
| Obrona
| Dobra
| Oswajalne
| Nie
Właściwości:Odporność: nekromancja Nie reaguje na: magiczne ściany Polepszony wzrok, Szansa na sprowokowanie oswojonych stworzeń, Szansa na odwołanie przywołanych stworzeń, Zionie ogniem, Zwiększony zasięg ataku fizycznego
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|