| Ogólne:
Umagiczniać można bronie, pancerze, biżuterie i tym podobne. Robi się to na ołtarzu, a potrzebne są magiczne kryształy. Można je wykonać posiadając księgę magicznych kryształów. Wpisuje się do niej tajniki, które można stworzyć na ołtarzu. Rytuał polega na położeniu dwóch składników na zachodniej (prefix), wschodniej (suffix) części ołtarza i przedmiotu do umagicznienia na środku (w przypadku wykonywania tajnika - czysty zwój). Po zrobieniu tego, należy użyć kolumny i rozpocząć rytuał. Szansa na powodzenie zależy od rodzaju kryształów lub wykonywanego tajnika, umiejętności umagiczniania i magii. Ołtarz po takowej próbie traci moc, która się regeneruje przez 60 sekund. Poziom magiczny przedmiotu zależny jest od umiejętności umagiczniania i magii. Kryształy mogą być wyjątkowej jakości, wtedy poziom jest większy. Normalny poziom przy dwóch arcymistrzach to doskonały, z dwoma wyjątkowymi kryształami jest wyjątkowy.
Arcymistrz zna tajniki innych magicznych sztuczek, jak np. umagicznienie rudy royala, ognistej skóry i kłód ohii, łączonej z kryształami i kryształową kulą otrzymamy mistyczny materiał
Umiejętności uczy Mag.
| | Ładowanie:
Naładować przedmiot magiczny można od 80% umiejętności. Potrzebna jest kula stabilności (do kupenia u maga) oraz odpowiednia ilość kryształów po drugiej stronie. Ilość kryształów zależy podobnie jak w przypadku ładowania u maga. Od poziomu magicznego, poziomu rozładowania oraz modyfikatorów. Magiczne właściwości dające + do umiejętności będą kosztować więcej. Minimalnie jednak, 10 kryształów jest wymagane. Stabilność przedmiotu jest zmniejszana mniej niż w przypadku ładowania u maga.
| Pozyskiwanie mocy magicznej
Umagiczniacz ma możliwość pozyskania magicznych właściwości przedmiotów i zamknięcia ich w nieskazitelnych kryształach. Aby móc wykonać nieskazitelne kryształy, należy pozyskać najpierw tajniki i wpisać je do księgi. Księga tajników dostępna jest u Arcymaga, ale należy mieć przynajmniej 4 poziom gildii najpierw. Do wykonania nieskazitelnych kryształów potrzebny będzie również kamień polerski. Taki kamień może wykonać druciarz, jednak on też będzie potrzebował specjalną recepturę od Arcymistrza gildii. Arcymistrz nie sprzeda tej receptury byle komu, bo tylko zaufanym członkom posiadającym przynajmniej 4 poziom w gildii. Kamienie polerskie będą się również dość szybko ścierać, ale wyjątkowej jakości 2 razy wolniej.
Każdy przedmiot magiczny ma dwie moce. Przenieść moc magiczną można do odpowiedniego nieskazitelnego kryształu względem typu mocy. Na przykład do witalnego potrzebny jest czerwony kryształ. Po dopasowaniu odpowiedniego kryształu do mocy, należy połozyć kryształ na pozycji I, przedmiot magiczny na środku oraz magiczną esencję w odpowiedniej ilości do poziomu przedmiotu na drugiej pozycji. Ilość esencji może być większa, zostanie pobrana tylko wymagana ilość. W ten sposób możemy pozyskać pierwszą moc przedmiotu i zamknąć ją w krysztale. Analogicznie nalezy postępować z drugą mocą (ochrona przed ogniem itp). W tym wypadku, należy odpowiedni kryształ położyć na pozycji II, a esencję na pozycji I.
Pozyskane moce w nieskazitelnych kryształach można ponownie użyć tworząc z nich nowy przedmiot magiczny. Poziom mocy musi być ten sam z obydwu kryształów. Typ przedmiotu musi być taki sam również. Jeśli pozyskaliśmy moc z broni czy pancerza, to możemy nałożyć tą moc tylko na ten sam typ przedmiotu.
| | Wyjątki:
Szansa na taki kryształ jest możliwa od 80% umiejętności, podpisany od 95%. Odpowiada za nią inteligencja, głód i trudność wykonania danego kryształu.
| Magiczny talizman:
Talizman może stworzyć druciarz, więcej informacji na ten temat w działe Druciarstwo. Umagiczniacz natomiast, może umagicznić talizman. Wymagany jest do tego eliksir stabilności możliwy do stworzenia przez alchemika oraz 2000 magicznej esencji. To nie wszystko, ponieważ wymagane jest równiez 101% bazowej umiejętności umagiczniania. Alchemik do stworzenia owego eliksiru będzie potrzebował zapoznania się ze specjalna recepturą dostępną u arcymistrza gildii oraz liścia eukaliptusa dostepnego za zasługi. Posiadając owe składniki, umagiczniacz może ich użyć na ołtarzu do umagicznienia talizmanu. Magiczny talizman ma nowe możliwości, mianowicie można aplikować na nim magiczne atrybuty. Należy przygotować dwa wymagane składniki oraz umieścić je na ołtarzu. Na środku znajdować powinien się magiczny talizman, na jaki chcemy zaaplikować daną właściwość. Rytuał zrobi resztę. Atrybuty posiadają swoje ładunki oraz moc. Niektóre mogą posiadać nawet poziom. Ilość ładunków oraz moc jest znacznie zależna od jakości talizmanu oraz wykonanego materiału. Im lepszy, tym więcej ładunków oraz większa moc lub krótszy czas odnowienia. Talizman nie zużywa się z czasem podczas noszenia tak jak magiki. Ładunki zużywają się tylko podczas użycia. Jeśli wszystkie ładunki zużyją się, to atrybut zniknie z talizmanu. Talizman nie niszczy się ze zniknięciem atrybutu, jednak zużywa z każdym zużyciem ładunku. Atrybut można zaaplikolwać ponownie, nawet jeśli już takowy istnieje na talizmanie. Zostanie odświeżony. Możliwe jest zaaplikowanie wszystkich atrybutów wyszczególnionych poniżej na talizman smoka. Aplikowanie każdego atrybutu wymaga przynajmniej 101% bazowego umagiczniania. Jeśli natomiast będzie to atrybut wyższego poziomu niż 1, to każdy poziom wymaga +1 bazowego umagiczniania.
|
|
1.
| Krew feniksa (zasługi)
| 2000 esencji
| | Atrybut ten daje niezwykłą siłę przezwyciężenia nadchodzącej śmierci oraz odrodzenia do pełnego życia niczym feniks. Postać nie umiera ani nie traci przedmiotów/buffów. Otrzymuje dodatkowo 5s niewrażliwości na ciosy. Jest to opcja na unikniecie śmierci. Jednakże nie może to wydarzyć się cześciej niz raz na 10-30 min.
| 2.
| Eliksir Tytana
| 5x Ognisty Rubin
| | Atrybut obrażeń fizycznych pierwszego poziomu. Zwiększa obrażenia fizyczne maksymalnie o 10.8%|
| 3.
| Eliksir Gargulca
| 5x Jasny Diament
| | Atrybut trafialności pierwszego poziomu. Zwiększa szansę na trafienie o maksymalnie 1.62%
| 4.
| Eliksir Licha
| 5x Ciemny Szafir
| | Atrybut szybszego czarowania pierwszego poziomu. Zwiększa szybkość czarowania maksymalnie o 3.15% (Maksymalnie 20% po zsumowaniu z innymi bonusami zwiększającymi szybkość czarowania).
| 5.
| Eliksir Tytana
| 2x Krew Demona Chaosu
| | Atrybut drugiego poziomu. Wynagane jest, aby talizman posiadał pierwszy poziom. Zwiększa obrażenia fizyczne maksymalnie o 22.8%
| 6.
| Eliksir Gargulca
| 2x Krew Opancerzonego Smoka
| | Atrybut drugiego poziomu. Wynagane jest, aby talizman posiadał pierwszy poziom. Zwiększa szansę na trafienie o maksymalnie 3.42%
| 7.
| Eliksir Licha
| 2x Krew Arcy Maga
| | Atrybut drugiego poziomu. Wynagane jest, aby talizman posiadał pierwszy poziom. Zwiększa szybkość czarowania maksymalnie o 6.65% (Maksymalnie 20% po zsumowaniu z innymi bonusami zwiększającymi szybkość czarowania).
|
| | Powiązania: | - Magia - Magiczne przedmioty
| Przedmioty:
|
magiczny kryształ ognia
|
|
Materiały : 2 szkła 2 siarki 1 rubin
|
| |
|
magiczny kryształ zimna
|
|
Materiały : 2 szkła 2 czarne perły 1 gwiezdny szafir
|
| |
|
magiczny kryształ piorunów
|
|
Materiały : 2 szkła 2 czosnku 1 diament
|
| |
|
magiczny kryształ wytrzymałości
|
|
Materiały : 2 szkła 2 mandragory 1 ametyst
|
| |
|
magiczny kryształ witalności
|
|
Materiały : 2 szkła 2 żenszeń 1 rubin
|
| |
|
magiczny kryształ mądrości
|
|
Materiały : 2 szkła 2 mandragory 1 szafir
|
| |
|
magiczny kryształ stabilności
|
|
Materiały : 2 szkła 2 czarne perły 1 cytryn
|
| |
|
magiczny kryształ niewidzialności
|
|
Materiały : 2 szkła 2 krwawy mech 1 bursztyn
|
| |
|
magiczny krysztal swiatła
|
|
Materiały : 2 szkła 2 pajęcze sieci 1 turmalin
|
| | | | | | | | | |
| |
|
|
| | Artykuł został napisany przez Mephisto dnia 2006, sie 28 19:01 (19 lat, 3 miesiące temu) Artykuł był modyfikowany przez Mephisto dnia 2025, sie 23 20:58 (19 godzin, 42 minut temu) | | | | | | | |
| |