- Poprawione: rzucenie czaru ofensywnego w gracza z założonym czarem lustro spowoduje, że straż potraktuje to jak atak na gracza. - Poprawione: portal wyjściowy z komnaty Mrocznego Ojca powinien już być otwarty i stać obok statku.
2016-05-06
Aktualizowane: 2016-05-06 01:03:50, Fris
- Poprawione: przedmioty z rozciętych zwłok w mieście nie powinny już być zablokowane.
2016-04-29
Aktualizowane: 2016-04-29 23:33:17, Fris
- Poprawione: Świnki, krzesełka, stoły (czyli przedmioty, które można przenosić) ustawiane pod postacią nie powinny już przeszkadzać potworom w rzucaniu czarów. - Zmienione: używając komendy .wylej można teraz przelać zawartość kega także do pustych butelek. - Zmienione: zmiana odnosi się do blokady przedmiotów w zwłokach na 60 sek. po padzie w mieście dla graczy orderowych (blue). Osoby które zostały zaatakowane po za miastem, a zginęły w mieście nie będą miały unieruchomionych przedmiotów w ciele. Więc będzie można je od razu zgrabić.
2016-04-28
Aktualizowane: 2016-04-28 00:11:20, Fris
- Poprawione: blokada przedmiotów w zwłokach po zgonie ograniczona do postaci i miast orderowych.
2016-04-25
Aktualizowane: 2016-04-25 12:28:19, Fris
- Poprawione: oswojone stworzenia powinny już strzec zwłok swojego Pana jeśli w jakimś przypadku tego nie robiły. - Poprawione: reagowanie straży miejskiej na wołanie pomocy. Jednocześnie został zwiększony zasięg, z którego straż słyszy wołanie o pomoc, w nocy do 5 kratek, a w dzień do 15 kratek od strażnika. - Poprawione: Straż w wind powinna już reagować na grabienie zwłok, tak jak jest to w innych miastach. - Dodane: Każda osoba która z jakiegoś powodu zginie na terenie miasta ma dokładnie 60 sekund na wskrzeszenie się i powrót do ciała by nie stracić przedmiotów, które miała przy sobie. W trakcie tej minuty wszystkie przedmioty jakie gracz miał na sobie lub w plecaku będą nie do ruszenia przez osoby postronne. Jedynie przyjaciele i członkowie sojuszniczych gildii będą mogli zebrać przedmioty.
2016-04-18
Aktualizowane: 2016-04-18 20:43:33, Fris
- Poprawione: pożeracz ciał nie powinien się już blokować. - Poprawione: Atak na oswojonego moba w mieście własnej gildii jest traktowane jako pvp.
2016-04-14
Aktualizowane: 2016-04-14 01:49:29, Fris
- Poprawione: specjal Pogromcy (kontrola umysłu) nie powinien się już blokować.
2016-04-12
Aktualizowane: 2016-04-15 00:12:44, Fris
- Poprawione: ogólna poprawa straży wind, wiosce wilkołaków i nie tylko, straży pvp, pvp i wojen gildii w mieście i po za. Straż miejska nie będzie już reagować na kryminalistów lub pvp w czasie gdy śpi. By zareagowała trzeba ją obudzić. - Poprawione: mobki stojące w miejscach niedostępnych dla graczy powinny już przeskakiwać do gracza po paru chwilach.
2016-04-11
Aktualizowane: 2016-04-11 19:38:57, Mephisto
- Zmienione: grs nie przeszedł pomyślnie okresu próbnego. Kompletny brak zainteresowania oraz obecności.
2016-04-06
Aktualizowane: 2016-04-06 01:29:49, Fris
- Poprawione: została przywrócona poprzednia szansa na trafienie w maga wampira. - Poprawione: przyrost siły w umiejętnościach zastępujących taktykę w podklasach wojownika. Przyrost taki jak przy taktyce u wojownika we wszystkich jego podklasach. - Poprawione: wyleczenie z wilkołactwa lub wampiryzmu u maga lub wojownika. Odbywa się to teraz tak jak jest opisane na www w odpowiednim dziale. - Poprawione: gracze mający wojnę gildii nie zostaną kriminalistami za atak (pvp z graczem wrogiej gildii) po za granicami miast.