- Poprawione: Naprawione wydobycie w rolnictwie. Teraz będzie można wydobyć 20 sztuk, a nie jak do tej pory 15. - Poprawione: Artefakty i magiczne przedmioty będą aktywne nawet po wsadzeniu ich do skrzyni i wylogowaniu się. Nie da się w ten sposób zaoszczędzić ładunków magicznych przedmiotów. - Poprawione: Nie powinno się już udać założyć magika do umiejętności jeśli ma się jej mniej niż 25%. - Poprawione: Potwory nie powinny się już teleportować do gracza przez ściany w lochach.
2017-01-18
Aktualizowane: 2017-01-18 13:36:08, Fris
- Zmienione: Ilość zbieranych owoców/warzyw z krzaczka wzrosła do 20. Szybkość uczenia się umiejętności rolnictwo została lekko zmniejszona - Zmienione: Zmieniony specjał pożeracza ciał - Zmienione: zasięg nasłuchu straży został lekko zwiększony - Poprawione: tamer nie przekaże już moba innemu graczowi bez umiejętności oswajania z możliwością pilnowania zwłok - Poprawione: nie da się już wpaść duchem w dziurę otchłani przekłuwacza - Poprawione: można już stosować czar Rel Por przez rzekę - Poprawione: czaru porażenie od tej chwili nie da się rzucać przez zagrody,bramy itp - Poprawione: Mroczny Rycerz będzie już poprawnie odwoływał ściany - Poprawione: poprawione wyświetlanie makrochecków, już nie pomoże blokowanie umiejętności czy też zmiana celu - Poprawione: otamowany npc nie teleportuje się do zwłok mistrza jeśli ten zginął na zewnątrz domu, a zwierzak jest w domu i nie może znaleźć ścieżki - Poprawione: można wskrzeszać pod postacią wilkołaka, nie można wskrzeszać na polimorfii - Poprawione: straż w Wind i Zhar oraz straż portalowa PvP - Poprawione: zaznaczanie postaci po zabiciu - Poprawione: ograniczenie wydobycia rudy w jaskini wilkołaków
2016-12-31
Aktualizowane: 2016-12-31 14:07:25, yankee
- Poprawione: Poprawiona została komnata Mrocznego Rycerza. - Poprawione: Poprawione zostały miejsca jedno kratkowe w Shame oraz Despise.
2016-12-16
Aktualizowane: 2016-12-16 21:11:47, Fris
- Poprawione: Strażnicy powinni już reagować natychmiastowo tylko na użycie czaru ofensywnego rzuconego w gracza orderowego.
2016-12-15
Aktualizowane: 2016-12-15 23:26:55, Fris
- Zmienione: Jeśli między celem czaru a magiem będzie stało jakieś stworzenie mające ten sam status co główny cel, czar ten trafi potwora zasłaniającego cel. Działa tylko na status morderca i kryminalista oraz gdy celem zasłaniającym nie jest gracz. - Zmienione: Strażnicy miejscy i pvp stali się lekko silniejsi. Ponadto straż będzie teraz bić mocniej graczy o statusie mordercy. - Zmienione: Gdy gracz zostanie zabity na terenie miasta pobliska straż zostanie automatycznie o tym powiadomiona. - Zmienione: Został zmieniony czas po jakim straż teleportuje się do celu w przypadku gdy nie może do niego dobiec. - Poprawione: Runa domowe. Poprawiony został niezrozumiały komunikat informujący o niewłaściwej odległości od domu. - Poprawione: Nie da się już wskrzesić oswojonego stwora będąc pod wpływem czaru polimorfia lub podobnym. - Poprawione: Rzucanie czarów przez magiczne ściany tj. ściana energii i kamienna, zostało zablokowane. - Poprawione: Straż zablokowana przez ścianę energii lub kamienna teleportuje się do swojego celu. - Poprawione: Szansa na trafienie w maga wampira, nekromante, maga wilka i druida będzie taka sama jak w zwykłego maga. - Poprawione: Rzucenie czaru sanktuarium maga wampira odkryje go jeśli był ukryty.
2016-12-04
Aktualizowane: 2016-12-04 01:14:19, Fris
- Poprawione: Strażnik który został zablokowany stołami czy też w inny sposób prze teleportuje się do swojego celu po ok. 7 sekundach. Dotyczy to straży miejskiej jak i portalowej. - Poprawione: Nie da się już użyć runa wampira maga i druida w celu włożenia go do worka, jeśli leży ono w skrzyni handlarza. - Poprawione: Zablokowana została możliwość zbicia likantropii czarami druida do wartości mniejszej niż 70%. - Poprawione: Dodany został delay na zjedzenie kolejnej magicznej leczniczej ryby i wynosi on ok. 15 sekund.
2016-11-29
Aktualizowane: 2016-11-29 19:14:46, Fris
- Poprawione: Cofnięcie powiadomienia dla graczy, którzy właśnie zabili jednego z mistrzów z powodu błędu, który powodował wyrzucenie wszystkich graczy bez 15 minutowego opóźnienia. - Poprawione: Nie powinien już pojawiać się błąd umożliwiający zabicie kolejnego mistrza zaraz po zabiciu poprzedniego. Zabicie jednego z mistrzów powinno blokować wszystkie księgi na 24h realne.
2016-11-27
Aktualizowane: 2016-11-27 23:39:06, Fris
- Dodane: Powiadomienia dla graczy, którzy zabili jednego z mistrzów o czasie po jakim zostaną wyrzuceni z komnaty mistrza. Czas ten wynosi 15 min. realne. - Zmienione: Nie ma już szybszego wylogowania się w lochu używając obozowania. - Zmienione: Czas trwania czaru Pozory Życia u maga i wojownika został zrównany i teraz trwa on 600 sekund przy 100% umiejętności wampiryzmu oraz 900 sekund przy 105% i więcej wampiryzmu. - Zmienione: Wilkołak-druid używając run druida spowoduje spadek umiejętności likantropia. - Zmienione: Zmieniony został przyrost siły u wampira łucznika tak by był zbliżony do zwykłego łucznika. Chodzi tu o gainy na umiejętności Rozmowa z Duchami. - Poprawione: Przedmioty kupowane od kupca miejskiego powinny już lądować w plecaku kupującego, a nie na ziemi. - Poprawione: Dodatkowe krwi dla wampira będzie można użyć tylko w nocy. - Poprawione: Wyrzucanie mordercy z gildii blue nie powinno już odbywać się natychmiast lub po przywitaniu z mistrzem tak jak to było do tej pory. Zamiast tego dostanie serię komunikatów rozciągniętych w czasie i dopiero po tym czasie zostanie z gildii wyrzucony. Gracze od początku będący w gildii morderców nie będą wyrzucani z gildii. Ta poprawka niestety nie przywróci do gildii graczy uprzednio wyrzuconych. - Poprawione: Straż miejska będzie już atakować przywołańców jeśli będą w zasięgu.
2016-11-26
Aktualizowane: 2016-11-26 11:41:56, yankee
- Poprawione: Majster o imieniu Odin Durganst z Karak Hirin będzie naprawiał już przedmioty.