DOWN
| Temat napisany 2008, maj 7 12:37, przez Mephisto
|
Nieciekawe okoliczności doprowadziły do tego, że straciliśmy miejsce na serwer z dnia na dzień. Niestety down może potrwać trochę dłużej, może parę dni, może aż do czerwca. Konkretnie jak długo to się okaże za parę dni. Póki co trzeba się uzbroić w cierpliwość, nie pierwszy raz ale pewnie i nie ostatni taka sytuacja sie przydarza. W przerwie można skorzystać z upałów majowych ;)
|
|
|
Komentarzy [33] |
| |
| | |
Barbarzynca + kilka poprawek
| Temat napisany 2008, kwi 12 17:55, przez Secoh
|
Zmianom uległ w dość znacznym stopniu system barbarzyńcy. Przede wszystkich zredukowana została ilość eliksirów. Usunięte zostały: - Natarcie - Asymilacja - Otępienie - Pchnięcie - Zwierzęca Siła - Furia Ponadto szał bitewny został połączony z furia, a zwierzęcy instynkt nie wyśledzi już osób ukrytych. Zmienił się również system ćwiczenia barbarzyństwa. Do 60% można ćwiczyc pijąc mikstury. Powyżej 60% należy walczyć z NPCami będąc pod wpływem szału bitewnego. Barbarzyńcom oraz Kensai zwiększona została bierna regeneracja życia. Ponadto zmienione zostało: - możliwość trucia no-dachi oraz lajatangu - skrócony został czas czarowania Mind Blast'u - zablokowana została możliwość ćwiczenia walki na manekinach za pomocą noża rzeźniczego.
|
|
|
Komentarzy [57] |
| |
| | |
Kilka zmian i poprawek
| Temat napisany 2008, kwi 1 14:36, przez sto
|
Barbarzyńca: Eliksir otępienie może zostać użyty jedynie przez barbarzyńcę poruszającego się pieszo. Ponadto aby zrzutka zakończyła się powodzeniem konieczne jest używanie broni wykonanej co najmniej z bloodrocka. Lekkiej modyfikacji uległy także zadawane przez barbarzyńcę obrażenia. Artefakty: Zmodyfikowano parametry niektórych artefaktów, najbardziej odczuwalne powinno być poprawione działanie Łuku Mrozu. Ponadto pojawiły się nowe m.in. dla wilkołaków i wampirów - niebawem zostaną opisane w stosownym dziale. Zaspokajanie głodu: Po raz kolejny urozmaicono diety waszych postaci poprzez rozbudowę systemu głodu. Obok doskonale znanych każdemu białek, witamin oraz węglowodanów pojawiły sie dwa nowe parametry - pragnienie oraz tłuszcze. Makroczeki: Zachęceni niesamowitym sukcesem zmiany z zeszłego tygodnia oraz opiniami wielu graczy zdecydowaliśmy się ponownie skrócić czas, który macie na uzupełnienie tabliczki. Obecnie wynosi on jedną minutę. Inne zmiany: - ze względu na silne czary ograniczono maksymalną wartość umiejętności bojowej u magów do 95% - wszystkie postacie, które przekroczyły wyżej wymienioną wartość zostaną poprawione automatycznie przy następnym restarcie. Oczywiście zmiana nie dotyczy magów bojowych, - skrócono czas castowania czaru Mind Blast oraz działanie Śnieżnej Burzy, - dodano Moonbooki - czyli odpowiedniki runebooków dla wojowników. Są pobłogosławione i przypisane do konkretnej postaci, zdobyć je można przez wykonanie zadania 3 poziomu z gildii miastowej, - wprowadzono możliwość wcześniejszego wyjścia z więzienia (skrócenia bana) po wysłaniu odpowiedniej ilości questów. Przypominamy, że można to uczynić korzystając z formularza na stonie, poradnik dotyczący pisania można znaleźć na forum. Podczas wysyłania należy w "notkach" zamieścić login lub imię postaci, której mają przypaść profity. Przelicznik jest prosty: 10h = 1 quest. EDIT 02.04.08: Zapewne większość już podczas czytania powyższego newsa załapała, że jest on tylko żartem z okazji prima aprilis, ale dla jasności wolałem dodać tego EDITa ;]. Żadna z powyższych zmian nie została wprowadzona, choć niewątpliwie należy sie spodziewać pewnych poprawek częściowo pokrywających się z nimi ;].
|
|
|
Komentarzy [29] |
| |
| | |
Makroczeki
| Temat napisany 2008, mar 26 19:27, przez Secoh
|
W związku z coraz większą ilością pojawiających się osób, które spóźniają się z odpowiadaniem na makroczeki postanowiliśmy zaostrzyć procedurę karania makrowników. Czas, który macie na uzupełnienie tabliczki z literą został zmniejszony z czterech minut na dwie. Mamy nadzieję, iż przez tą zmianę zaczniecie bardziej pilnować postaci.
|
|
|
Komentarzy [37] |
| |
| | |
Zmiany dotyczące Stref Wojny.
| Temat napisany 2008, mar 15 22:59, przez Secoh
|
Dodany został dowódca, u którego można się zapisać, by uczestniczyć w walkach w strefach wojny. Uczynić tego można za pomocą słów: "chce się zaciągnąc". Zapisać się może jedynie jedna postać z konta, mająca przynajmniej 25 lat. Wypisać się można po 5 dniach uczestnictwa (2 miesiące w grze). Dokonać tego można za pomocą słow: "chce zrezygnować". Ponadto zmianom uległy: - ilośc przyznawanych punktów za zabicie przeciwnika. - działanie talizmanów (dodane zostało opóźnienie potrzebne do aktywacji talizmanu, oraz została wyłączoną możliwość zakładania talizmanów będąc sparaliżowanym) - ilośc potrzebnych punktów na zdobycie talizmanów,zwoju niwelacji oraz fukiya. EDIT Za wszelkie próby podkładania się secondami, omijania jakoś systemy by tylko nabic sobie punkty nagradzamy długim pobytem w zimnej,ciasnej celi. Tak więc proponuje się dwa razy zastanowić zanim zdecydujecie się na kombinowanie.
|
|
|
Komentarzy [12] |
| |
| | |
Nowy początek przygody z MW
| Temat napisany 2008, lut 28 21:20, przez Mephisto
|
Nowe postacie będą teraz zaczynać grę na oddzielonym kontynencie od reszty świata. Mają do dyspozycji dwie wyspy, Buccaneer's Den i Nujelm, gdzie mogą znaleźć wszystko co potrzebne młodej postaci. Po osiągnięciu 22 lat postać nie będzie mogła się nic więcej nauczyć na owym kontynencie. Możliwość opuszczenia wysp dla początkujących udostępnia Kapitan Statku za sumę 10k gp w każdej chwili. Postać zostanie wtedy przeniesiona do swojego rodowego miasta, zależnie od rasy.
|
|
|
Komentarzy [55] |
| |
| | |
Nowe lokacje + nowe NPCe.
| Temat napisany 2008, lut 2 19:41, przez Secoh
|
Dodanych zostało kilka nowych lokacji: - bagna na wyspie hyloth zyskały dwa nowe poziomy. - nieopodal miasta minotaurów, zbudowany został nowy labirynt. Dodane zostały rownież nowe NPCe: - Wielki Wezyr Minotaurów - Wielki bagienny smok - Bagienny balron Modyfikacji uległy: - bagienny wężowy smok - bagienny demon Dodana została rowniez straż w krasnoludzkim mieście Karak Hirin. Został zmieniony również wyglad niektórych strażników z poszczególnych miast.
|
|
|
Komentarzy [8] |
| |
| | |
Nowy MW Gate 3.5
| Temat napisany 2008, sty 19 23:24, przez Mephisto
|
Nową wersję MW Gate jak zawsze można pobrać w dziale Download. Razem z nią wraca UOPatch, nie trzeba już kopiować starszej wersji klienta po aktualizacji, lub przerywać jej w środku. Aktualnie wymagana jest wersja klienta 6.0.5.0 (najnowsza), gra nie jest możliwa na niższych. Życzę miłej gry.
|
|
|
Komentarzy [5] |
| |
| | |
Update UO
| Temat napisany 2008, sty 19 20:37, przez guniu
|
Za jakieś niecałe 2h, około godziny 22:00 zostanie wprowadzona możliwość gry jedynie na cliencie 6.0.5.0. Jest to najnowszy client i długo się do niego patchuje jeśli ma się zainstalowane UOML. Dlatego też zalecamy, albo już zacząć patchować, albo ściągnąć nową instalke UO, która zaczyna się od clienta 6.0.1.10 - bliżej do 6.0.5.0 no i przyda się na przyszłość. Link do nowej instalki UO: ftp://largedownloads.ea.com/pub/uo/setup-1.46.0.3.exe Miejmy nadzieję, że wszystko będzie chodzić poprawnie, w razie problemów pisać na irc-u.
|
|
|
Komentarzy [5] |
| |
| | |
Strefy Wojny + zmiany
| Temat napisany 2008, sty 15 21:52, przez Secoh
|
Strefy Wojny Z dniem dzisiejszym powstała strefa walk "Teshi" na jednej z wysp w krainie Tokuno. Strefa ta dzieli się na dwa obozy - obóz najeźdzców jak i obóz obrońców. Zabijając osobę o przeciwnym statusie bądź tez osobę z wrogiej gildii na terenie strefy, zyskuje się odpowiednią ilość punktów, które z kolei można wymienić na nietypowe przedmioty u kwatermistrza. Znajduje się on w każdym z obozów. Wymiany dokonuje się za pomocą zdania zawierającego słowa "kup" lub "wymian" Ilość zdobytych punktów sprawdza się za pomocą komendy .wojna. Dokładniejszy opis znajduje się w dziale Strefy Wojny. Inne zmiany: - zmieniony kolor togi wampira - czar incognito losować będzie wiek z przedziału od 25 wzwyż. - włączona została możliwość podnoszenia przedmiotów wykonanych przez inne postacie z konta. - osoba po sparaliżowaniu odporna teraz będzie na kolejny paraliż kilka sekund - dodana została szansa na uodpornienie dojrzałej śmiertelnej trucizny poprzez krew wampira. - osłabione zostało pożeranie staminy przez ognistą krew wampira oraz grad ciosów kensai tylko podczas pvm - zmieniono działanie eliksiru asymilacja u barbarzyńcy - poprawiono bug z sanktuarium wampira oraz drogą śmierci nekromanty ( już nie bedzię można biegać z gotowym czarem) - zablokowana została możliwość wrzucania przedmiotów do skrzyń domków, niebędać do nich dopisanym. - obracanie się będąc ukrytym nie będzie zabierać juz ruchu z zakradania. - dodanych zostało 12 nowych domów Nowe domki : - mała twierdza z wodospadem - marmurowo-piaskowa rezydencja - wykonanie Hudy - mała lodowa twierdza - wykonanie Hudy - drewniany imbach - wykonanie Hudy - drewniany dom z altaną - wykonanie Boromor - trzypiętrowy dom z gankiem - wykonanie Boromor - elfi bliźniaczy dom - wykonanie Hudy - piętrowy dom z kwitnącym tarasem - mała warownia - zamek demonologa - wykonanie Tanari i Hudy - mroczny dom na skale - wykonanie cEen - niewielki trójkolorowy dom
|
|
|
Komentarzy [14] |
| |
| |
| | | |