Niedzielne zmiany
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2019, lis 17 21:13, przez Fris|
|
+ Magiczna butla koncentratu
Pozwala na przechowanie stu mikstur dowolnej jakości. Po użyciu pustej Magicznej butli koncentratu należy wskazać stack mikstur z których chcemy zrobić koncentrat. Mikstury w postaci koncentratu można przechowywać w nieskończoność. By wydobyć mikstury z koncentratu trzeba posiadać w plecaku 100 pustych butelek, lub mniej jeśli nie chcemy wylać wszystkiego naraz, a następnie użyć koncentrat. Magiczna butla jest Pobłogosławiona, ale podobnie jak runebook rozpada się, tyle że po 100 użyciach. Zdobyć ją można zabijając smoki.
+ Blokowanie champów
Jako że niektórzy gracze uzurpują sobie prawo do bicia champów postanowiliśmy temu przeciwdziałać. Od teraz każdy nieaktywny gracz zostanie wyrzucony z komnaty mistrza pod księgę po 10 minutach. Nieaktywny to znaczy taki który nie zadał obrażeń fizycznych bądź magicznych w podanym czasie. Obrażenia magiczne to również obniżenie many lub staminy ale nie klątwy. Dodatkowo została ustalona na sztywno wymagana ilość graczy na danego champa i wygląda to następująco: Kościany Demon 2 osoby Pożeracz Ciał 3 osoby Przekłuwacz 3 osoby Mroczny Rycerz 3 osoby Siewca Terroru 3 osoby na Mrocznego Ojca nie ma takich ograniczeń. Jeśli wymagana ilość graczy spadnie po niżej wymaganej, osoby znajdujące się w komnacie mistrza zostaną o tym powiadomione na chwile przed wyrzuceniem z komnaty.
|
| |
|
| Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Tarcze i portale
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2019, lis 10 22:36, przez Fris|
|
+ Nowe przedmioty u płatnerza
Mistrz płatnerstwa za opłatą może wykupić receptury wytwarzania Tarczy Chaosu oraz Tarczy Orderu. Receptury te wykupuje się tak samo jak inne receptury na tarcze lub zbroje płatnerza. Tarczę chaosu może założyć jedynie morderca, natomiast Tarczę orderu postacie orderowe oraz kryminaliści. Dają one takie same bonusy jak pawęż, ale mają większą wytrzymałość. Obie tarcze mogą zostać wykute z dowolnej rudy, a także mogą być wyjątkowej jakości.
+ Nowa lokalizacja u władcy portali
Wszystkie postacie nie magiczne mogą kupić u magów w ilshen „deed na kryształ domowy”. Po rozłożeniu go przed swoim domem i dwukliku na nim u władcy portali zostanie odkryta nowa lokalizacja pod nazwą Dom. Po rozłożeniu mamy tylko dwie minuty na kliknięcie w kryształ, bo po tym czasie kryształ rozpadnie się. Od tego momentu możemy wykupić od władcy portali portal pod swój dom. Cena portalu zależy od odległości domu od danego władcy portali. Następną lokalizację można zaznaczyć dopiero po 4 dniach realnych od poprzedniej.
+ Pozostałe zmiany:
Poprawione: Umiejętność ukrywanie nie będzie już rosła szybciej gdy wrogi potwór jest za ścianą lub płotem i nie może dojść do gracza. Poprawione: Jeśli wilkołak był przemieniony w wilka lub niedźwiedzia przed godziną 10:00 czasu gry to nie zostanie odmieniony po tej godzinie. Poprawione: Naprawiony został armor zbroi żniwiarza. Poprawione: Nie da się zaznaczyć runa domowego obok domu postawionego z planu. Poprawione: Wilkołak wojownik będzie mógł używać tekagów w dzień. Zmienione: Wydobycie pereł zostało lekko zmniejszone. Zmienione: Włamywacz będzie otwierał każde drzwi po kolei zamiast wszystkich naraz. Czas do otwarcia drzwi został skrócony do dwóch sekund. Zmienione: Dojrzewanie mikstur w kegach zostało skrócone o połowe. Zmienione: Można już identyfikować przedmioty ze skrzyni straganowej tak samo jak identyfikuje się przedmioty z potworów. Zmienione: Komenda mówiona „chce sprzedac wszystko z pojemnika” działa teraz także na juczniaki golemy i plecaki znajdujące się w innych pojemnikach niż plecak postaci. Zmienione: Komenda .uzyj została usprawniona. To czego można za jej pomocą użyć widnieje w oknie pomocy po użyciu komendy .uzyj pomoc. Zmienione: Runa wilka tj. Szpony księżyca i Berserk będą teraz działać 10 minut. Zmienione: Paladyn i Mroczny Rycerz mogą się teraz chować na widmowych wierzchowcach.
|
| |
|
| Komentarzy [4] |
| | |
| | |
Nowości dla domków
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2019, paź 13 01:02, przez Fris|
|
+ Skrzynie do domku z deeda
Deed na taką skrzynie można kupić u stolarza za 200k gp. Stawia się ją przez dwuklik na deed i wskazując miejsce w którym będzie stała. Odzyskać deed można w taki sam sposób w jaki niszczy się zwykłą skrzynię domową. Skrzynie z deeda są dokładnie takie same jak te domowe. Deed na skrzynie można odzyskać dopiero wtedy, gdy postawiło się wszystkie skrzynie, które oferuje dany domek. Można postawić 3x tyle skrzyń ile oferuje dany domek. Stawiać może je tylko właściciel i współwłaściciel domku. Każda skrzynia zwiększa opłatę za domek.
+ Plan domu
U architekta w oknie z listą domków pojawiły się nowe przyciski do kupienia planów domu. Cena takiego planu to 1/100 ceny domu. Dom postawiony z planu rozpada się po 2 minutach z powrotem do deeda. W takim domu nie można stawiać skrzyń i śmietników, nie można blokować i unieruchamiać przedmiotów. Nie ma też szybkiego logoutu. Służy on tylko i wyłącznie do sprawdzenia czy taki dom zmieści się w wybranym miejscu. Ołtarz do umagiczniania postawiony wewnątrz takiego domu zwinie się do deeda, gdy dom się rozpadnie.
+ Pozostałe zmiany:
Zmienione: Wilkołak szaman w nocy ma teraz taki sam bonus do obrażeń walcząc tekagami jak w przypadku szpon. Zmienione: Wyrmy i duże smoki będą dropić więcej smoczych łusek. Zmienione: Hazardzista rzadziej będzie informował o swoich przedmiotach. Zmienione: Osobom które miały ponad 50 godzin gaina z .gain start zostanie on zmniejszony do 50. Zmienione: Przyspieszono gain umiejętności Gorliwość i Rozmowa z duchami. Zmienione: Zwiększona została szansa na zresowanie obrażeń magicznych z umiejętności Odporność na magie. Zmienione: Usunięta została klątwa u wilkołaka przed przemianą i po przemianie. Zmienione: Runy wilkołaka tj. Szpony śmierci, Bezwzględny drapieżca i Berserk będą teraz trwały 10 minut. Zmienione: Przy zwijaniu domu do deeda postawiony w nim ołtarz do umagiczniania również zwinie się do deeda i wyląduje w plecaku właściciela domu. Poprawione: Nie można już użyć runa Ognista krew wampira mając w ręku ogromny miecz lub lance. Nowość: Do ekipy na stanowisko seera dołączył: Arbix.
|
| |
|
| Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Kolejne zmiany
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2019, wrz 2 21:16, przez Fris|
|
+ Gildie Miejskie
- Przyrost reputacji za zadania został podwojony. - Nie ma spadku reputacji za nieukończone/spalone zadanie. - Dodany bonus godzin do .gain start za wykonanie kompletnego zadania. W zależności od poziomu gildii wygląda to tak: będąc na poziomie lvl 3 - dostajemy dodatkowy bonus .gain start 30 min za zadanie, lvl 4 - 1h, lvl 5 - 2h. Nie obowiązuje to gildii rzemieślniczych i złodziei. Tu nie zmieniło się nic. - Do nagród za wykonane zadanie doszły magiczne przedmioty o poziome zależnym od lvlu w gildii, od doskonałych na niskich poziomach do boskich na 5 lvlu. Dla gildii rzemieślniczych poziom magicznych przedmiotów będzie o 6 lvli niższy.
+ Pozostałe zmiany:
- Poprawione: Kara za duszkowanie nie będzie obejmować przejść między krainami. - Poprawione: Modlitwa Strach Mrocznego Rycerze ponownie ma delay na 10 minut. - Zmienione: Strażnik Bram Piekielnych i Starożytny Wampir będą dropić również magiczne przedmioty niezwykłej jakości. - Zmienione: Przedłużony został czas aktywności runa powrotu do 7 dni realnych. - Zmienione: Jeśli gracz stał się kryminalistą na terenie miasta, a miał konia lub lamę to jego zwierzak również zostanie zaatakowany przez straż. - Zmienione: Nie można już wskrzeszać wylogowanych duszków. - Zmienione: Maksymalna ilość kumulacji komendy .gain start została podniesiona do 30. - Dodane: Dodano portal w okolicach Montor.
|
| |
|
| Komentarzy [4] |
| | |
| | |
Kolejne zmiany
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2019, sie 30 21:53, przez Fris|
|
+ Duchy graczy
- Gracz pod postacią ducha ma teraz możliwość wyboru czy chce zostać wskrzeszony. Do tego służyć będzie okienko, które pojawi się duszkowi gdy ktoś będzie próbował go wskrzesić. - Wszystkie duszki będą teraz miały włączonego wara, którego nie da się wyłączyć. Wprowadziliśmy to jako jeden z elementów pomocnych w odzwyczajeniu graczy od duszkowania. Ponadto kara za duszkowanie będzie flaga nakładana na postać, która uniemożliwi mu wejście do lochu pod postacią ducha oraz wyrzuci go z niego jeśli się w nim znajduje. Żywy gracz z flagą może wejść do lochu. Czas kary to 48 godzin czasu rzeczywistego. Screeny lub filmiki z biegającym bez celu duchem proszę zgłaszać ekipie.
+ Prawdziwy Morderca
- Każda postać która ma na swoim koncie co najmniej 50 morderstw automatycznie dostanie flagę która uniemożliwi mu zaznaczać/zgłaszać graczy blue gdy sama stanie się blue.Dodatkowo w oknie Cechy została dodana informacja dla morderców o tym ile to osób zabili. Chcemy w ten sposób powstrzymać morderców ukrywających się pod postacią blue, a którzy nadal chcą grać jak mordercy, tyle że z możliwością zaznaczania.
+ Pozostałe zmiany:
- Poprawione: Cudotwórca działa już prawidłowo, a cały proces został skrócony do ok. 5-10 minut. Dodane zostały też nowe dialogi by gracz wiedział co ma robić. - Poprawione: Artefakt Tekagi Magii będzie dawać bonus do walki pięściami. - Poprawione: Duchom z Nawiedzonej Kopalni został lekko poprawiony loot. - Poprawione: W karczmie Vesper działa szybki logout. - Poprawione: Nie da się już wypisać kwitu na kwit. - Poprawione: Zbroja exodusa daje teraz o 1 punkt więcej armora niż Wyjątkowej jakości utwardzana skórzana zbroja z mistyku. - Zmienione: Modlitwa Porażenie Mrocznego Rycerza działa również na graczy oraz ma usunięty delay na ponowne użycie. - Zmienione: Modlitwa Mrocznego Rycerza Strach trwa teraz 3 minuty i nie ma delaya na ponowne użycie. - Zmienione: Paladynowi nie będzie spadać gorliwość za atakowanie blue graczy. - Zmienione: Kryminalista nie dostanie okienka do zgłoszenia mordercy. - Zmienione: Czas rzucania czaru Cios Wyverny został wydłużony o 2 sekundy. - Zmienione: Loot magicznych przedmiotów u Strażnika Bram Piekielnych, Starożytnego wampira i Wężowego smoka został zmieniony. - Zmienione: Modlitwa Paladyna Majestat trwa teraz 3 minuty. - Zmienione: W loocie troli będzie więcej oprawionych świń.
|
| |
|
| Komentarzy [1] |
| | |
| | |
Paczka zmian
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2019, sie 17 12:09, przez Fris|
|
+ Stare portal
- Przywróciliśmy system starych portali. Czyli tych z tabelką do wyboru celu i bez opłat. Na razie będą one prowadzić do brit i minoc w starym miejscu oraz do yew i deluci w nowym. Portale z kryształami (czyli te które były do tej pory) będą funkcjonowały niezależnie od starych.
+ Nowy ekwipunek na start
- Zmieniliśmy całkowicie to co nowa postać dostaje, gdy po raz pierwszy pojawi się w świecie gry. Oprócz przedmiotów typowych dla umiejętności wybranych przez gracza, każda postać dostanie również:
Mag - zbroję skórzaną nowicjusza wyjątkowej jakości z armorem pomiędzy śnieżną, a kamienną w kolorze zielonym. Łucznik - zbroję skórzaną nowicjusza wyjątkowej jakości z armorem takim jak kamienna w kolorze zielonym. Wojownik - zbroję pierścieniową nowicjusza wyjątkowej jakości z armorem takim jakby była z blooda w kolorze zielonym. Wszystkie te zbroje blessed i przypięte do postaci, która ją otrzymała.
Dodatkowo każda postać nie zależnie od klasy dostanie:
- 2000 sztuk złota, po 100 mikstur biała, niebieska, czerwona i czarnych umieszczonych w plecaku, a plecak ten pojawi się w skrzyni bankowej. - magiczna witalna szarfa oraz stabilny pierścień umieszczony w plecaku, a plecak pojawi się w skrzyni bankowej. - plecaki z vendorowym jedzeniem, oddzielny dla chleba, sałatki, ciasteczek, sok kokosowy i ser w jednym. - plecak z jedzeniem bogów czyli 2 elfie całusy i 2 ogonki szczuroczłeka, jakości takiej jakby wykonała je osoba mająca 100 gotowania. Każdy z tych plecaków będzie w plecaku z nazwą jedzenie również w skrzyni bankowej. Wszystkie powyższe przedmioty jak i plecaki będą blessed i przypięte do postaci, która je otrzymała.
Przedmioty z wybranych umiejętności takie jak: strzały, narzędzie i bronie będą wyjątkowej jakości blessed i przypięte do postaci. Pozostałe przedmioty które nie są blessed, mimo wszystko będą przypięte do postaci.
+ Pozostałe zmiany:
- Zmienione: Ogłosić morderce można tylko pod postacią ducha. - Zmienione: Przedłużenia wynajmu domu w mieście można dokonać w dowolnej chwili. - Zmienione: Pojemność skrzyni bankowej została zwiększona. - Poprawione: Dodana blokada na stawianie ścian w pobliżu portali z areny.
|
| |
|
| Komentarzy [1] |
| | |
| | |
Paczka zmian
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2019, sie 9 14:26, przez Fris|
|
Paczka Zmian:
+ FPS Auto Patcher
- Z racji że nie da się tego programu zablokować, a i nie ma komu graczy pilnować więc postanowiliśmy pozwolić na jego używanie. Chwilowo link do tego programu będzie w dziale info na naszym kanale discord. Dla tych co nie wiedzą FPS Auto Patcher to program zwiększający ilość wyświetlanych klatek w grze przez co postać biega płynnie. Ma to jednak jeden minus. Osoby które nie używają tego programu będą widzieć dziwne przeskoki tych postaci które go używają. Jedyną radą na to jest używanie tego programu. Chciałbym by było inne wyjśće z tej sytuacji ale go nie ma.
+ Nowe Zbroje
- Dodana została zbroja kryształowa. Docelowo dla łuczników i magów bitewnych. Wykonuje ją płatnerz. By móc ją zrobić należy odnaleźć tajniki tworzenia takich zbroi. Tajniki te zdobywa się w PVM z tych samych potworów co tajniki na smoczą zbroje. Do jej stworzenia potrzebna jest ruda (tak samo jak w przypadku smoczej zbroi) oraz czysty kryształ, który można zdobyć z kryształowych potworów. - Dodana została również zbroja skórzana żniwiarza dla magów. Uszyć ją może krawiec. Także i w tym przypadku potrzebne są tajniki wytwarzania tego typu zbroi. Do jej stworzenia potrzebna jest skóra oraz drzewo żniwiarza.
+ Poprawki:
- Poprawiono: Straż powinna atakować agresora, a nie ofiarę, także w mieście wind. - Poprawiono: Wszystkie artefakty zostały ulepszone. Łuk Mrozu ma poprawioną umiejętność. - Poprawiono: Do skrzyń w domach na wynajem mają teraz dostęp wszystkie postacie z konta właściciela. - Poprawiono: Zablokowane zostało wskrzeszania oswojonych stworzeń w przypadku gdy właściciel i wskrzeszający nie są przyjaciółmi. - Poprawiono: Władca portali gildii Leśni Łowcy nie sprzeda już portalu do Luny. - Zmieniono: Wytwarzanie przedmiotów w iteracji dla umiejętności rzemieślniczych będzie tera liczyć do 50-ciu przedmiotów zamiast do 50-ciu prób. - Zmieniono: Czas na przedłużenie wynajmu domu został zwiększony dwukrotnie.
| | | News: |
|
| |
|
| Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Magiczne przedmioty oraz nowe stworzenia
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2019, kwi 13 21:37, przez yankee|
|
+ Magiczne przedmioty:
- Zwiększono ilości magicznych przedmiotów w większości potworów, szczególnie zwiększono ilość ubrań i biżuterii w stosunku do zbroi i broni, wychodzi obecnie pół na pół w lepszych stworach. - W większości mobów zwiększono poziom magików jakie można znaleźć w loocie. - Zwiększono również szansę na magiczny przedmiot do umiejętności.
+ Nowe Wierzchowce:
- Dodano nowe wierzchowce, jedynie hiryu ma statystyki jak jego "zwykły" odpowiednik. Pozostałe różnią się statystykami. - Nowe wierzchowce to: Śnieżny Ostard - Krwisty Smok - Opancerzony Czarny Smok - Opancerzony Lodowy Smok - Ognisty Garbacz - Lodowy Mustang - Bagienny Hiryu.
| | | News: |
|
| |
|
| Komentarzy [5] |
| | |
| | |
Paczka Zmian
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2019, mar 14 23:07, przez yankee|
|
Paczka Zmian:
+ Domki na wynajem:
- W wynajętych domkach od teraz można postawić więcej niż jedną skrzynię. Działają wszystkie komendy z normalnych domów. Opłaty wynajmowanych domków zostały wyregulowane aby były adekwatne do maksymalnej ilości skrzyń które można postawić w danym domku. - W wynajętych domkach będzie bonus do tworzenia wyjątkowej jakości przedmiotów taki sam jak w miejskim budynku NPC danej profesji. - Naprawiono błąd z niedziałającymi piętrami takich domków.
+ Nowe Zbroje Kościane:
- Dodano pośrednią Kościaną Zbroję z Lodowego Smoka, znaleźć ją można w każdym dużym śnieżnym i lodowym smoku. - Dodano Kościaną Zbroję z Exodusa, jest ona lepsza od dotychczas występującej Kościanej Zbroi z Balrona. Znaleźć ją można tylko w exodusie.
+ Portale:
- Od teraz wojownik czy łucznik może podróżować pomiędzy krainami portalami, co było do tej pory zablokowane. - Morderca po wejściu w portal postawiony przez maga nie będzie miał już utraty punktów życia.
+ Magiczne Przedmioty:
- Wyregulowano ilość oraz poziom magicznych przedmiotów które można zdobyć z potworów. Zmiana objęła wszystkie stworzenia występujące na MW. Niektórym zabrano magiczne przedmioty, niektórym je dodano. Zmiana dotyczy również rodzaju przedmiotów jakie można znaleźć. Na chwile obecną nie zmieniono magicznych przedmiotów które można zdobyć z kamieni mocy czy map skarbów.
+ Piąty Slot:
- Odblokowano piąty slot postaci na każdym koncie.
+ Przesycenie:
- Dokonano zmian w przesyceniu umiejętności rzemieślniczych. Na chwile obecną im wyższy poziom w gildii miejskiej będzie miała postać tym mniejsze będzie przesycenie. Jeżeli postać posiadać będzie 5 poziom w gildii miejskiej nie będzie przesycenia w ogóle. - Warunkiem który musi zostać spełniony jest przynależność do gildii rzemieślniczej.
+ Ognisty Portal:
- Przebudowano komnatę do eventu Ognisty Portal. Zwiększono też siłę Strażnika Ognia i Władcy Płomieni.
+ Łodzie i armaty:
- Łódź od teraz nie powinna się zatrzymywać się podczas oddawania strzału, reakcja sternika na komendę strzału powinna być natychmiastowa. Umożliwiono strzelanie gdy łódź płynie całą naprzód. - Można zakupić u sternika kule, do wyboru mamy ogniste oraz żelazne, aby dokonać zakupu należy posiadać złote monety na koncie w banku, automatycznie zakupujemy ilość która wystarcza na 5 strzałów z armat. Czyli posiadając 5 armat zakupimy 25 kul. - Kule armatnie oraz przedmioty takie jak lina abordażowa, ściana przeciw armatnia, które będą w schowku podczas składania łodzi zostaną zapamiętane i odtworzone przy ponownym rozłożeniu konkretnej łodzi, nie musimy ich już zabierać. - Można również zatapiać statki wroga, gracze przebywający na zatapianym statku są automatycznie przenoszeni na najbliższy ląd. - Umożliwiono strzelanie do potworów znajdujących się na lądzie. W tym celu trzeba wybrać ogniste kule. Potwory będą uciekać po takim strzale. Gracz aby oddać strzał nie musi przebywać na lądzie. Aby wybrać odpowiednie kule trzeba użyć komend mówionych do sternika: wybierz zelazne kule - wybierz ogniste kule . Strzały będą oddawane wtedy tylko wybranymi kulami. - Używając komendy cel można wycelować w konkretne miejsce gdzie ma zostać oddany strzał ze wszystkich armat. Komenda ta zatrzymuje statek na czas wybrania celu. - Abordażu można dokonać tylko wtedy gdy statek ma poniżej 30% pkt. życia (pomarańczowa flaga). Aby zatopić statek nie trzeba dokonywać abordażu. - Każda nowo zakupiona łódź będzie miała bonusowe kule, drzewo, ścianę przeciw armatnią oraz linę abordażową, tylko podczas pierwszego rozłożenia jej.
+ Poprawki:
- Naprawiono oprawianie runebooków w skóry. - Poprawiono błąd z wycinaniem lodowych skór z Szalonego Lodowego Ostarda. - Naprawiono błąd z brakiem lootu w śnieżnych smokach.
| | | News: | |
|
| |
|
| Komentarzy [13] |
| | |
| | |
Płynna animacja biegania w UO
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2017, kwi 11 22:54, przez Fris|
|
Program FPSAutoPatcher:
W z wiązku z licznymi zgłoszeniami jakoby niektóre osoby używały programu przyspieszającego bieganie (speed hack) zabrania się od dziś używanie programu "FPSAutoPatcher", który to służy do zwiększenia ilości FPS w UO. Ponieważ gracze używający tego programu zachowują się dziwnie u osób nie używających go, a to powoduje zamieszanie na serwerze. Program ten był do dziś dozwolony, a to że większość z was o nim nie wiedziała wynika z tego, że w nawale obowiązków SM'a poprostu zapomniałem wam o nim napisać.
|
| |
|
| Komentarzy [17] |
| | |
| |
| | | |