Zmiany
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, lip 26 00:00, przez Yava
|
Nowości:
- Macro OpenDoor Można już używać makra OpenDoor dostępnego bezpośrednio w kliencie. Aby otworzyć drzwi trzeba stać i patrzeć się bezpośrednio na nie. - ToolTip - przedmioty Stan przedmiotu będzie widoczny w dwóch nowych parametrach wyświetlanych w tooltipie. Parametry to: "Stan" - odpowiada za poziom zniszczenia przedmiotu. "Moc" - odpowiada za wypełnienie mocą magików. Każdy arcymistrz rzemiosła (bądź mistrz identyfikacji lub wiedzy o broni) jest w stanie oznaczyć - odczytać stan/moc przedmiotu, który jest wstanie zrobić. Tak więc możliwe jest, że druciarz umieści stan np. pily stolarskiej. A stolarz oznaczy stan dzikiej laski. Stan/Moc można odczytac/ustawić przez kryształek umiejętności bądź przez .um [nazwa]. Stan/Moc zniknie z opisu, gdy ulegnie zmianie jego Stan/Moc, to znaczy, że jeżeli zaczniemy używać sejmitara to jego opis stanu ulegnie zatarciu, tak samo jeżeli użyjemy magika to jego moc spadnie i ulegnie zatarciu. Główne zastosowanie Stan/Moc to handel - dlatego zachęcamy wszystkich uczciwych sprzedawców do oznaczania swoich produktów. - Wierzchowce Nie potrzebna już jest wiedza o zwierzetach do jazdy na: Bagienny Garbacz, Szalony Ostard, Mustang, Niedźwiedź Polarny, Dziki Garbacz, Worg, Cu Sidhe i Lodowy garbacz.
Poprawki techniczne:
- Togi Nie będzie już naliczane AR od tóg za kapturem (również tej z dotacji). Jedyną togą, która daje AR jest Toga Mistrza. - ToolTip Zmienił się sposób zapisywania ToolTipu - zmiana całkowicie niewidoczna dla graczy. - Prowokacja i inne skille Nie można już używać żadnych skilli będąc sparaliżowanym - w szczególności prowokacji barda. - Paladyn i MR Można już ćwiczyć na czarach, które mają delaye na rzucenie - oczywiście czar rzucany w trakcie delayu będzie nieudany, ale gain naliczony. - Blessy maga Poprawnie będzię naliczany bonus wynikający z INTa. - Wymiany kont Uwzględniać będą oszusty na koncie oraz królewskie monety (wcześniej to drugie nie działało). - Łucznik Usunięcie blokady maksymalnego dystansu (było 12 niezależnie od parametrów broni). - Inne Błąd nazwy przedmiotu w menu druciarstwa Uzdrowiciele będą reagować na 1 kratkę (wcześniej reagowali na 2).
| Dotacje: W tym miesiącu niestety kwota dotacji jest powiększona o koszt domeny. Opłata jest całoroczna i wynosi 54.90 PLN
|
|
|
Komentarzy [1] |
| | |
| | |
Nowości i dotacje
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, cze 20 15:00, przez Yava
|
Poprawki techniczne:
- Nowa komenda .obrazenia {color} Komenda służy do włączania/wyłączania nowej funkcjonalności jaką jest wyświetlanie liczby otrzymanych obrażeń. Standardowo wyświetlany jest komunikat w kolorze czerwonym, który możemy zmienić poprzez parametr {color} określany liczbowo w zakresie od 1 do 999. Paleta kolorów dostępna jest w programie InsideUO. - Poprawiona komenda: .status Obecnie będzie wyświetlać umiejętności, które przekroczyły wartość zero. - Pośmiertna toga Przedmiot stracił możliwość farbowania oraz status przedmiotu pobłogosławionego. - Wyrażanie emocji po spożyciu alkoholu Tekst wyrażający emocje nie będzie już zmieniany przez efekt upojenia alkoholowego. - Animacje walki Zmieniono niektóre animacje walki orężem oraz dodano nowe. Wyeliminowano błędy, których efektem była walka ręką bez broni oraz dodano odpowiednie animacje dla broni zależnie od zadawanych ran. Dodano efekt walki drugą ręką w przypadku broni dwuręcznych takich jak: sai, daisho. Najciekawsze animacje widoczne są na pieszo (głównie bronie z kategorii miecze). - Nowe postacie Zablokowano możliwość opuszczenia komnaty wybory rasy, gdy nie rozdysponujemy wszystkich punktów statystyk i umiejętności. - Kupiec Będzie miał możliwość skupowania dla nas przedmiotów za maksymalną cenę 1 mln gp. Dodatkowo nie będzie już mówił "Kupywać" a "Kupować".
| Dotacje:
W asortymencie sprzedawcy upominków pojawiły się nowe przedmioty. Wszystkie są pobłogosławione oraz przywiązane do osoby która je zakupi. Przedmioty istnieją przez 30 dni od ich zakupu.
- Szata z kapturem Toga z kapturem o nieprzeciętnych walorach estetycznych. Koszt 3 królewskie monety.
- Płaszcz Łowcy Wyjątkowy płaszcz, który świetnie komponuje się z Szatą z kapturem Koszt 2 królewskie monety.
Szata z kapturem oraz Płaszcz Łowcy dostępne są w 12 kolorach, które możemy zmieniać u sprzedawcy upominków przekazując mu je na chwile, aby zafarbował je na inny kolor.
- Sakwa na złoto Sakwa na złoto jest przedmiotem o unikalnych właściwościach magicznych. Wkładać możemy do niej jedynie złoto, które po pewnym czasie zostaje, za sprawą magicznych mocy, przeniesione do naszego banku. Złoto przenoszone jest po 1 minucie od wrzucenia go do sakwy, a każde kolejne włożenie złota resetuje czas potrzebny do przeniesienia złota do banku. W przypadku gdy złoto jest w sakwie, a gracz zostaje zabity, zostaje ono w zwłokach postaci. Koszt 1 królewska moneta.
- Motylek Został poprawiony (znacznie wydłużony) stan sytości po spożyciu porcji motylka. Zmiana tyczy się również wszystkich motylków zakupionych wcześniej.
| | Galeria: |
|
|
|
Komentarzy [16] |
| | |
| | |
Dotacje
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, cze 15 18:26, przez Yava
|
Dotacje - Sprzedawca upominków
W karczmie (na moście w lewo) w Mistas pojawił się nowy Sprzedawca Upominków. Wszystkie przedmioty mogą być używane tylko i wyłącznie przez postać, która wykupiła upominek. W jego (jak innych Sprzedawców) asortymencie pojawiły się nowe przedmioty:
- Runo Powrotu Duszy Runo służy do przeniesienia duszka w wybrane przez nas miejsce. Runo można zaznaczyć tylko i wyłącznie będąc żywym - przez 2 klik na runo (wojownik/mag/łucznik = każdy). Aby przenieść naszą dusze we wskazane miejsce należy albo użyć runa przez lastobject albo przez komendę .dotacje rpd. Z runa można skorzystać raz na 1 minutę. Runo jest pobłogosławione i korzystać może z niego tylko ten, kto je wykupi. Runo jest ważne tylko przez 30 dni. Koszt 1 królewska moneta.
- Motylek Nowy specjał dla każdego łakomczuszka. W ofercie sprzedawcy upominków pojawiły się dwa Motylki, które wskazują wyjątkowe walory smakowe. Każdy kto skosztuje chociaż jednej porcji tego dania naje się optymalnie (głód/białka/witaminy/węglowodany). Niezależnie czy jesteśmy niedożywieni czy przejedzeni. Motylek jest pobłogosławiony i występuje w wersjach. Motylek za 1 królewska monetę ma 15 porcji. Motylek za 3 królewskie monety ma 50 porcji.
- Aksamitny Płaszcz i Kunsztowna Toga Ci, którzy mają już dość nudnych i nieciekawych kolorów dostępnych za pomocą farbek i wiaderka, na pewno ucieszy wiadomość, że sprzedawcy zaczęli oferować togi i płaszcze w ciekawych nowych kolorach. Toga i Płaszcz są pobłogosławione. Dostępne jest po 12 kolorów dla Tóg i dla Płaszczy (różnych - razem 24). Zmiany koloru przedmiotów można dokonać przez przekazanie przedmiotu Sprzedawcy Upominków - wybierze on wtedy nowy losowy kolor dla przedmiotu. Po 30 dniach od zakupu przedmioty zostaną usunięte. Koszt nowych ubrań to 1 królewska moneta.
Wszystkie oferowane produkty albo mają ograniczenia czasowe, albo ograniczoną liczbę użyć, dlatego możemy w łatwy sposób wprowadzić nowe przedmioty, usunąć stare, zmienić ich działania. Zapraszamy do dyskusji na temat dotacji na forum. W przyszłym miesiącu zamierzamy wprowadzić kolejne upominki, dostępne za drobne kwoty. Naszym celem jest, aby wielu graczy wpłacało po 5-10zł, a nie pojedyncze osoby po 50-100zł. Stan dotacji na dziś: 61,71 PLN a potrzebne jest 209 PLN - czas jest do 27 czerwca.
| | Galeria: | | Inne drobne zmiany
- Od teraz wysyłać listy można podając tylko i wyłącznie prawdziwe imię postaci (wcześniej można było również na incognito gracza). - Na aukcji, w widoku zawartość przesyłki pocztowej pojawiły się grafiki przedmiotów "pokolorowane" tak jak itemy. - Zmieniła się czcionka i kolor wiadomości od Valarów (teraz również będzie można dostać wiadomość od bezpośredniego GMa).
|
|
|
Komentarzy [13] |
| | |
| | |
Naprawianie
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, cze 9 01:20, przez Yava
|
Naprawianie
NPCe takie jak: kowal, łucznik, stolarz, majster i krawiec posiadły umiejętność naprawiania swoich wyrobów. Aby dany NPC naprawił nasz przedmiot musimy posłużyć się komendą "napraw" oraz wskazać przedmiot, który chcemy naprawić. Dodatkowo poprzez komendę "wycen" możemy się dowiedzieć o kosztach ewentualnej naprawy.
Cena usługi zależy od: - stopnia zniszczenia przedmiotu - materiału z jakiego jest wykonany
| | Galeria: |
|
|
|
Komentarzy [10] |
| | |
| | |
Zmiany
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, cze 5 19:25, przez Yava
|
Nowości techniczne: - Tooltip w przypadku wyświetlania wyjątków będzie zawierać więcej poziomów. - Zostało umożliwione zapominanie magii, łucznictwa do 1%. - Postać do 24h online, będzie mogła nauczyć się magii i łucznictwa - Rośliny, które zasialiśmy będziemy mogli już zaorać. - Medytacja nie będzie już wpływać na jakość Blessa. - Opuszczając więzienie postać będzie trafiała przed Mistas. - Został zmniejszony zasięg widzenia NPC'ów, aby nie zaczeły nas gonić kiedy my ich jeszcze nie widzimy. - Skrzynia powiernicza otrzymała możliwość użycia komendy .sortuj - Kiedy wilkołak użyje emota *wyje*, nie tylko zobaczymy emota ale także usłyszymy wycie.
Poprawki techniczne: - Bonus do walki u barda podległ redukcji tak jak i u innych klas. - Poprawione literówki w prefixie magików i komunikacie gongu. - Poprawiony błąd, w którym szpony nie podlegały redukcji procentów do umiejętności. - Został zniesiony delay na leczenie / medytacje po założeniu magików i artefaktów. - Żywiołak Trucizny, będzie po sobie zostawiał już zwłoki. - Złodzieje stracili możliwość okradanie 'Młodych', zajrzeć do plecaka mogą nadal. - Otwieranie portalu ze środka komnaty Mrocznego Ojca, zostało poprawione.
Kryształy: - Górnik stracił możliwość łupania kryształów. - Miejski Mag (npc) będzie od teraz sprzedawał kryształy.
Łucznik: - Zostały przebudowane parametry łuków i kusz: - zasięg - wymagania na kłody i siłe - zadawane obrażenia oraz prędkości - Szybkostrzelna kusza już nie będzie strzelać w biegu. - Bug z nauką łucznictwa w party został poprawiony.
Strefa NoNPvP: - Wilkołak wojownik nie może już paraliżować dzikiwm skowytem. - Bard już nie będzie nas męczył zrzucaniem z wierzchowca.
Chowańce: - Po wydaniu komendy 'stop' swojemu chowańcowi, przestaną nas chronić jeśli wcześniej użyliśmy komendy 'brońcie'. - Chowańce nie powinny już za nami wychodzić, kiedy jesteśmy duchem. - Kiedy jesteśmy pod ochrona naszych zwierzaków i zabiją przeciwnika automatycznie przerzucą sie na kolejnego, który nas atakował.
|
|
|
Komentarzy [20] |
| | |
| | |
Gong w Yew
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, cze 1 22:06, przez Jam Lasica
|
Po kilku godzinach cieżkich prac budowlanych w okoliach Yew, powstała konstrukcja wraz z mechanizmem Gongu. Twórca i głównym projektantem był Nuoyy - Architekt, ktory za opłatę w wysokości 120 000 złotych monet podjął się próby stworzenia nowej atrakcji w najniebezpieczniejszej części Sosarii. Nuoyy jest znany z wielu nowatorskich projektów, ale czegoś takiego jak dziś jeszcze nigdy nie zrobił. 348 kartek papieru, 3 metry ołówka, 16 linijek i 48 litrów herbaty było potrzebne do zaprojektowania podestu wraz z mechanizmem.
Gong
Przytrzymując dzwignię gongu, można co 10 sekund uruchomić mechanizm, który spowoduje uderzenie. Dzwięk uderzenia jest słyszalny w całej Sosarii, niezależnie czy postać jest na innej mapie, czy też w lochu, czy cwiczy umiejętność w lesie, czy też znajduje się w własnym domu. Aby pociągnąć za dzwignię trzeba być gotowym do walki i mięc odpowiednią siłę - słabełusz albo młodziak nie ma nawet co próbować. Po uruchomieniu mechanizmu blokuje się on na jakiś czas. .gong - dzięki tej komendzie można zablokować niechciane komunikaty - chyba, że się jest blisko gongu, wtedy mimo wszystko usłyszy się jego dzwięk.
W budowaniu gongu pomógł Goblin.
| | Galeria: |
|
|
|
Komentarzy [2] |
| | |
| | |
Wersja 1.4
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, kwi 23 23:29, przez Yava
|
Nowości techniczne: - Dodano strzałkę śledzącą lokacje docelową aktualnego etapu zadania. Śledzenie zadania domyślnie jest wyłączone. Do włączania/wyłączania służy nowy przycisk znajdujący się w bilecie na zadanie. - Uruchomiono Tooltipy – zauważycie po najechaniu kursorem na dowolny cel
Strefy NoNPvP: - Miasta na Ilshenar uzyskały status miast neutralnych - Wir energii przywołany czarem Energy Vortex nie zadaje już obrażeń w strefie NoNPvP - Świątynia Khardana została objęta strefą nonpvp - W Mistas powstało targowisko - Zablokowano możliwość grabienia cudzych przedmiotów w strefie NoNPvP - Możliwość grabienia postaci z ego samego konta - Zablokowano możliwość stawiania portali między strefami PvP i NoNPvP, tyczy się to czarów nekromanty: Droga Śmierci i wampira: Sanktuarium
Łucznik: - Od teraz łucznik człowiek może nosić wszystkie łuki i kusze - Łucznik wampir może wbić ognistą krew z broni: Kusza i Łuk, pod warunkiem, że znajduje się nie dalej niż 2 kroki od celu - Zwiększono delay na oddanie strzału z Krasnoludzkiej Ciężkiej Kuszy - Zwiększono szanse na trafienie i szybkość strzelania, gdy łucznik porusza się pieszo - Komenda .walka – wyłącza/włącza walkę (działa także u wojowników) - Zwiększono obrażenia zadawane przez łucznika, gdy znajduję się blisko swojego celu - Zmieniono parametry Krótkiego Łuku i Małej kuszy oraz umożliwiono strzelanie w biegu z tych broni
Zmiany w bonusach do umiejętności walki: - Wprowadzono nowe bonusy do umiejętności walki wynikające z noszenia magicznych broni. - Efekty działania biżuterii i ubrań nie są redukowane. - Zmodyfikowano wartości bonusów do umiejętności walki podklas: druid, kensai, paladyn i wilkołak
Redukcja obrażeń czarów: - Obrażenia fizyczne nie powodują już redukcji siły czarów - Wydłużono czas trwania efektu redukcji
Ukrywanie: - Zwiększono wymaganą ilość kroków do ukrycia się na widmowym zwierzęciu - Zwiększono wymaganą ilość kroków do ukrycia się pieszo
Młody: - Zwiększono przyrost statystyk graczom, którzy ćwiczą w party razem z młodym graczem - Młody nie może mieć słabej duszy - Do ograniczenia 450%, które powoduje utratę statusy Młody wliczane są tylko umiejętności, których mamy ponad 50% - Młody nie będzie dostawał okienka z top listą - Zmieniono miasto, do którego trafiają nowe postacie, na Mistas dla wszystkich ras - Młody od teraz będzie miał do rozdysponowania 90 punktów statystyk na start, przy czym maksymalna wartość każdej ze statystyk wynosi 45. - Maksymalny poziom głodu u młodego to optymalne zaspokojenie, a minimalny to lekki niedobór
Mistrzowie: - Przyspieszono czas, po którym Mistrzowie przeszukują komnatę - Wyłączono aktywność ksiąg w niedziele i wtorki - Wydłużono czas ważności czaszek do 35 dni - Gdy wszyscy śmiałkowie, walczący z mistrzem, zostaną zabici, zostają po chwili wyrzuceni z komnaty - Naprawiono błąd, którego skutkiem był brak otwarcia portalu do Mrocznego Ojca, mimo pobrania czaszek
Od teraz po wpisaniu komendy .online widzimy: - przyjaciół (obustronnie dodanych) - osoby z party - osoby z gildii - osoby z sojuszniczych gildii - osoby które posiadają włączoną widoczność w .online Dodatkowo można ustawić widoczność swojego imienia w .online.
W Mistas została odkryta stara kopalnia, w związku z czym poczyniono drobne zmiany: - W strefie NoNPvP nie wykopiemy: bloodrocka, azurytu i royala - Kopiąc w strefie PvP poza miastami nie będziemy wykopywać żelaza - Kopanie w kopalniach miejsckich nie uległo zmianie
Wampir: - Umożliwiono tworzenie zakrwawionych bandaży w kałużach krwi - Umożliwiono wampirowi czarowanie (poza runami Lodowe Ostrze i Ognista Krew) z magiczną bronią w ręku - Będąc pod wpływem ognistej krwi, lodowego ostrza nie założymy magicznych broni/artefaktow. - Uniemożliwiono nakładanie się protów wampira i maga - Wampir nie może już założyć płyty po przemianie w gargulca
Runebooki: - Dodano komunikaty ostrzegające o tym, że nasz runebook wkrótce się rozpadnie - Umożliwiono przekładanie wszystkich run z runebooka poprzez włożenie pełnego runebooka na pusty
Zmiany PvM: - Spowolniono prędkość silniejszych npc - Skrócono czas po jakim uaktywnia się szybsza regeneracja many u niewalczących npc - Efekt czaru In Nox nie posiada delaya, jeżeli jest rzucany przez maga posiadającego przynajmniej 90% umiejętności zatruwania.
Ognisty portal: - Usunięto możliwość pojawienia się portalu na Ilshenar - Dodano nowe lokacje dla Ognistego Portalu
Inne: - Komenda .sortuj działa już w skrzyniach w wynajętych domach - Wprowadzono utratę przywilejów, w domach do których jesteśmy dodani, po wymianie kont - Poprawiono błąd, który umożliwiał szybsze leczenie rozczepionymi butlami - Poprawiono błąd, który uniemożliwiał czarowanie wilkołakowi, gdy ten wylogował się podczas klątwy przed lub po przemianie - Okienko z toplistą będzie pojawiało się chwile po zalogowaniu, a nie natychmiast jak było dotychczas - Od teraz magiki, które identyfikowane były wczęsniej jako przeciętne i dawały 21% bonusu, będą poprzedzane prefiksem Legendarny - Od teraz, jeżeli gracz postawi dom, wszystkie postacie z jego konta automatycznie uzyskają status ownera domku - Przyśpieszono opróżnianie śmietnika postawionego z deeda - Od teraz po zniknięciu zwłok mobów, przedmioty które w nich były będą lądowały na ziemi - Umożliwiono oswajanie kirina i jednorożca niezależnie od płci – ograniczenie na dosiadanie tych zwierząt pozostało niezmienione - Toga mistrza stała się niezniszczalna - Poprawiono drobny błąd w naliczaniu skillcapa - Poprawiono błąd, który umożliwiał łączenie się wyjątkowych butli z wyjątkowymi butlami podpisanymi imieniem alchemika - Zmodyfikowano działanie komendy .znajdź scieżkę, tak aby zwierze posiadające tę umiejętność miało możliwość otwierania drzwi i uwalniania się z zamkniętego domu
Nowe bonusy do umiejętności walki dla broni - 1% dla magików słabych - 2% dla magików przeciętnych - 3% dla magików zwykłych - 4% dla magików dobrych - 5% dla magików doskonałych - 6% dla magików wspaniałych - 7% dla magików wyjątkowych - 8% dla magików niezwykłych - 9% dla magików cudownych - 10% dla magików boskich - 11% dla magików legendarnych
Opis działania i funkcjonowania Targowiska został przedstawiony w nowym artykule na stronie.
Ponadto w dziale download dostępny jest Instalator MW, który umożliwia szybkie i bezproblemowe zainstalowanie Ultimy Online, w pełni przygotowanej do gry na serwerze Mysterious World wraz z UO Auto Map i Easy UO.
|
|
|
Komentarzy [16] |
| | |
| | |
Wersja 1.4 - zapowiedź
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, kwi 9 19:59, przez zomg
|
Obecnie jesteśmy w trakcie opracowywania i realizacji kolejnych zmian. Najnowsze zmiany powinny zostać w pełni zrealizowane i przetestowane do końca przyszłego bądź następnego tygodnia.
Wraz z wersją 1.4 można spodziewać się: - zmian w łucznictwie - targowiska i kopalni na Ilshenar - zmiany statusów miast na Ilshenar na neutralne - poprawy zgłoszonych błedów - innych drobnych funkcjonalności.
Jak pewnie zauważyliście zmiana z toplistą okazała się bardzo dobrym posunięciem. Dzięki niej awansowaliśmy na pierwsze miejsca w: UO Toplista Ultima Online Top-100 Lista Najlepsze shardy Ultimy Online
Teraz naszym celem jest utrzymalnie pierwszej pozycji ww. toplistach oraz awans w RPG toplista. Dlatego chcielibyśmy, abyście nie przestawali głosować, a jeżeli nie głosujecie, to żebyście zaczęli!
Aby oddać ważny głos w toplistach należy po kliknieciu Okey w grze, potwierdzić swój głos klikając w linki na otwartych stronach w przeglądarce.
Chcielibyśmy także przypomnieć o dotacjach i podziękować Wam za dotychczasowe wpłaty. Dotacje są wielkim wkładem w rozwój oraz funkcjonowanie serwera i gdyby nie Wy, nie wiadomo jak wyglądałaby sytuacja MW.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| | |
Wersja 1.3
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, kwi 2 15:05, przez zomg
|
+Update - .lecz - leczy osobę używając odpowiednich bandaży - .lecz czyste/zakrawione - używa wybranych bandaży. - Poprawione bicie kontrolowanych przez gracza mobów. - Zablokowano możliwość stawiania portali z run powrótu pomiędzy strefami. - Paraliż po fali będzię już poprawnie naliczał delay. - Zmieniono naliczanie redukcji drugiego czaru (możliwe kolejne modyfikacje). - Poprawione nadawanie statusu [mlody] tylko dla nowych kont. Wyjatkowo dzisiaj Toplista otworzy się tym osobom, co już dzisiaj klikały (przed restartem).
+Strefa NonPvP Jak można było wywnioskować z ostatnich questów, cała mapa Ilshenar, wraz z lochami, staje się strefą NonPvP, oznacza to: - Brak możliwości atakowania innych postaci i oswojonych przez nie zwierząt. Z wyjątkiem złodzieja, który może być atakowany przez godzinę po dokonaniu kradzieży, bądź zaglądaniu do plecaka innego gracza, takiego złodzieja można również ograbić. - Brak możliwości grabienia zwłok innych postaci, chyba że przez przyjaciela bądź osobę z drużyny. - Brak możliwości grabienia zwłok potworów zabitych przez innego gracza, chyba że przez przyjaciela bądź osobę z drużyny. - Brak możliwości stawiania zwykłych portali pomiędzy Ilshenar a innymi mapami. - Brak możliwości stawiania druidycznych portali z Ileshnar do innych map. - Dodanie całej mapy do strefy nobuilding. - Zwiększona została cena wynajmu domu do 25 000 tygodniowo. - Przesunięty został moongate Montor. - Dodany został nowy moongate Mistas. - W cechy -> info dodana została informacja, czy postać może walczyć z innymi osobami.
+Domy Strefy nobuilding Stworzone zostały specjalne strefy, w których niemożliwe jest stawianie domów, a korzystanie z dotychczas stojących jest mocno ograniczone. Dostępne są jedynie komendy pozwalające zniszczyć/złożyć/odblokować przedmioty oraz opcja zniszczenia domu. Domy znajdujące się w strefie powinny zostać usunięte w miarę możliwości. Do strefy nobuilding dodane zostały: - Cała mapa Ilshenar - okolice miasta Zento
Bezpieczne pojemniki Usunięta została opcja przekazywania skrzyni konkretnej osobie. Standardowo dostęp do bezpiecznych pojemników mają właściciel i współwłaściciele domu. Doszła możliwość udostępnienia wybranej skrzyni przyjaciołom domu, dodatkowo przy jej otwarciu pokazuje się informacja o tym, kto ma dostęp do pojemnika. Nowe komendy: -"chcialbym udostepnic pojemnik" "chcialabym udostepnic pojemnik" - Nadaje możliwość otwierania bezpiecznego pojemnika przyjaciołom domu. -"chcialbym ograniczyc dostep do pojemnika" "chcialabym ograniczyc dostep do pojemnika" - Odbiera możliwość otwierania bezpiecznego pojemnika przyjaciołom domu.
+Wampir Ogólnie - Zmieniony został czas trwania nocy dla wampira: od 21 do 9, niezależnie od pory roku. - Zwiększony został bless nocny. - Wampir będzie widział stale w ciemnościach. - Dodany został półminutowy delay na uderzenie słońca po wskrzeszeniu. - Zablokowany został wzrost zarostu. - Zablokowana została możliwość użycia czaru Incognito mając wampirzy kolor skóry, jeśli chce się użyć tego czaru, trzeba wpierw użyć runy na pozory życia.
Wampir w dzień Przy 101% bazowej wartości umiejętności wampiryzm, wampir uzyskuje niewrażliwość na słońce, jednakże tylko wtedy gdy jest pod wpływem pozorów życia lub innego czaru modyfikującego kolor skóry. Od 101% bazowej wartości wampiryzmu można się leczyć w dzień na powierzchni, jednak do podstawowego czasu leczenia dodany zostanie dodatkowy czas w zależności od bazowej wartości wampiryzmu: - 101% - dodawane jest 5 sekund - 102% - dodawane są 4 sekundy - 103% - dodawane są 3 sekundy - 104% - dodawane są 2 sekundy - 105% - dodawana jest 1 sekunda. - 105% + magik - brak delaya. - 110% - brak delaya. Wampir do leczenia siebie używa zakrwawionych bandaży Wskrzeszanie/leczenie innych jest możliwe za pomocą czystych bandaży.
Bandaże Zakrwawione bandaże można tworzyć na ołtarzu krwi u Mrocznego Rycerze. Lub też używając bandaży na fiolkach z krwią: 1 fiolka krwi - 10 bandaży. Do komendy .lecz dodany został dodatkowy parametr: .lecz zakrwawione [cel] .lecz czyste [cel]
Runy: wampira wojownika Zablokowana została możliwość rzucania większości run w dzień, jedyne które można to: * pozory zycia * przemiana w gargulca zabójcę. * przemiana w nietoperza * perswazja * wykrycie krwi Przy rzucaniu nocnych run w dzień, następuje wzrost umiejętności wampira. Zablokowana została możliwość wrzucania run na artefakty i magiczną broń.
Runy: działanie - Pozory życia - zostały wydłużone do czasu trwania blessa. - Przemiana w ptaka została zastąpiona przemianą w gargulca zabójcę, pod tą postacią wampir otrzymuje prędkość konia i duży bless do zręczności, ale nie może się za to ukrywać. - Przystosowanie – runa została usunięta. - Wyssanie życia – usunięty został delay. - Krwisty pancerz – został lekko podniesiony bonus, jednak zablokowane zostało nakładanie się na niego zbroi rzucanej przez maga. - Potęga krwi – wydłużony został czas trwania, jednak usunięty został bonus do siły. - Lodowe ostrze – wydłużony został czas trwania. - ognista krew: * Zablokowana została możliwość jej wbijania mając tarczę w ręku * Dodane zostały emoty u ofiary (gracza) ognistej krwi. * Zablokowana została możliwość wbijania na paraliżu i w krótki czas po zejściu paraliżu. * Działanie na potwory się nie zmieniło. Dodano niewrażliwość na krew dla: mistrzów, demonologa, exodusa, dostojnego smoka. * Działanie na graczy uległo zmianie. Ofiara będzie tracić hp oraz staminę w 4 coraz słabszych uderzeniach, następujących co 2 sekundy.
+Mag - Zmniejszony został czas trwania paraliżu do 6 sekund, zresowany 3 sekundy. - Poprawione zostało naliczanie delaya na kolejny paraliż, będzie on liczony teraz od momentu zejścia paraliżu. - Dodany został delay na paraliż po fali pływowej. - Do 10 sekund zmniejszony został czas po jakim mag zaczyna tracić manę trzymając czar w ręce. - Zwiększona została redukcja obrażeń od czarów rzucanych w tym samym czasie w jeden cel przez różne osoby. - W przypadku zresowania ciosu wyverna obniżany będzie również poziom trucizny. - Stawianie magicznych ścian w mieście będzie powodować otrzymanie statusu kryminalisty.
+System Mistrzów Ustalony został sztywny czas, w którym księga mistrza będzie stawać się aktywna, na losową godzinę pomiędzy 19 a 22. Księga będzie aktywna do momentu zabicia jednego z mistrzów. W związku z powstaniem strefy NonPvP na Ilshenar, usunięta została księga Siewcy Terroru z Core, nie powstała żadna nowa.
+Toplisty Po zalogowaniu będzie się pojawiał gump z pytaniem, czy otworzyć toplisty. Po kliknięciu tak, kolejny raz gump pojawi się następnego dnia, w przeciwnym wypadku przy kolejnym logowaniu. Dodana została komenda .toplista, która włącza/wyłącza pojawianie się pytania.
+Gainy skilli pomocniczych Ćwicząc główna umiejętność, będzie również rosła umiejętność pomocnicza. Zestawienie umiejętność główna - pomocnicza prezentuje się następująco: + Paladynizm - Gorliwość + Fanatyzm - Gorliwość + Likantropia - Wiedza o zwierzętach + Magia - Mądrość + Druidyzm - Wiedza o zwierzętach + Wampiryzm - Rozmowa z duchami + Nekromancja - Rozmowa z duchami + Weterynaria - Wiedza o zwierzętach + Kowalstwo - Wiedza o broni + Oswajanie - Wiedza o zwierzętach + Uzdrawianie - Anatomia
+.glod Zmiany w komendzie: .glod - działa standardowo .glod wszystko - wypisuje wszystkie głody (głód, białka, węglowodany, witaminy) Zmieniły się tez kolory komunikatów głodu: Niebieski - optymalne. Żółty - przejedzenie. Ciemny żółty - duże przejedzenie.
+Status [Młody] Status ten będzie dostępny tylko dla nowych kont, których czas istnienia nie przekroczył stu dni. Wydłużony został czas trwania do dni pięciu.
+Inne drobne zmiany i poprawki - Maksymalny statcap został ustalony na poziomie 225. - Dwukrotnie została przyspieszona regeneracja many mobów, które nie otrzymały obrażeń od krótkiej chwili. - Poprawiony został błąd z miniquestami, gdy członkowie gildii podchodzili prosząc o pomoc, a później jej nie chcieli. - Strażnikom nie będą już rosły staty ani skille. - Śmierć weterynarza będzie już przerywać leczenie i wskrzeszanie. - Likantrop może już ćwiczyć swoją umiejętność w dzień, musi jednak być pod postacią wilka bądź niedźwiedzia. - Npece Mroczny Rycerz i Paladyn nie będą już atakowali graczy. - Strażnicy będą wracać na swoje miejsce po stracie celu. - Poprawiona została siła żywioła powietrza przywoływanego przez arcy maga. - Usunięte zostały strefy wojny oraz wszystkie przedmioty z nimi związane. - Nieznacznie zostały zwiększone obrażenia zadawane przez wyjątkowej jakości wybuchowe mikstury. - W .online wyświetlane będą prawdziwe imiona, z wyjątkiem złodzieja.
W sprawdzaniu poprawności zmian aktywnie uczestniczyła ekipa testerów: Faza, Lucas, Matius, s3ku oraz Hudy, zomg.
|
|
|
Komentarzy [29] |
| | |
| | |
Wersja 1.3
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, kwi 1 14:15, przez Jam Lasica
|
Sprostowanie: zawartość newsa nie pokrywa się w z prawdą. Jesteśmy już w ostatniej fazie realizacji nowej paczki zmian. Wraz z testerami weryfikujemy poprawność i sensowność zmian. Kiedy ujrzymy wersje 1.3? Mam nadzieję, że w przestrzeni kilku dni. Nad czym pracujemy? - Komenda .glod, .zglodniej, .online - Paraliz - Wampir - Strefa NonPvP Co to jest strefa NonPvP? - Cala mapa Felucca (Britain), została oznaczona strefa NonPvP, w której nie jest możliwe prowadzenie walk pomiędzy graczami. - Nie jest możliwe również grabienie innych graczy jak i mobów, które inni gracze zabili - ograniczenie nie istnieje dla osób będących z nami w party lub ktorzy są naszymi przyjaciółmi. - Nie jest możliwe otwieranie niebieskich portali pomiędzy strefami NonPvP i PvP(cała resztą świata). Nie można stawiać również zielonych portali po graczy nie będących w strefie NonPvP (ze strefy NonPvP do PvP można). - Zakazane jest stawianie nowych domków w strefie NonPvP (stare domki będą z czasem usuwane). - Cena domow do wyjecia w strefie NonPvP wzrosla. To juz wszystko? Chyba nie...
|
|
|
Komentarzy [15] |
| | |
| |
| | | |