Naprawianie
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, cze 9 01:20, przez Yava|
|
Naprawianie
NPCe takie jak: kowal, łucznik, stolarz, majster i krawiec posiadły umiejętność naprawiania swoich wyrobów. Aby dany NPC naprawił nasz przedmiot musimy posłużyć się komendą "napraw" oraz wskazać przedmiot, który chcemy naprawić. Dodatkowo poprzez komendę "wycen" możemy się dowiedzieć o kosztach ewentualnej naprawy.
Cena usługi zależy od: - stopnia zniszczenia przedmiotu - materiału z jakiego jest wykonany
| | | Galeria: | |
|
| |
|
| Komentarzy [10] |
| | |
| | |
Zmiany
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, cze 5 19:25, przez Yava|
|
Nowości techniczne: - Tooltip w przypadku wyświetlania wyjątków będzie zawierać więcej poziomów. - Zostało umożliwione zapominanie magii, łucznictwa do 1%. - Postać do 24h online, będzie mogła nauczyć się magii i łucznictwa - Rośliny, które zasialiśmy będziemy mogli już zaorać. - Medytacja nie będzie już wpływać na jakość Blessa. - Opuszczając więzienie postać będzie trafiała przed Mistas. - Został zmniejszony zasięg widzenia NPC'ów, aby nie zaczeły nas gonić kiedy my ich jeszcze nie widzimy. - Skrzynia powiernicza otrzymała możliwość użycia komendy .sortuj - Kiedy wilkołak użyje emota *wyje*, nie tylko zobaczymy emota ale także usłyszymy wycie.
Poprawki techniczne: - Bonus do walki u barda podległ redukcji tak jak i u innych klas. - Poprawione literówki w prefixie magików i komunikacie gongu. - Poprawiony błąd, w którym szpony nie podlegały redukcji procentów do umiejętności. - Został zniesiony delay na leczenie / medytacje po założeniu magików i artefaktów. - Żywiołak Trucizny, będzie po sobie zostawiał już zwłoki. - Złodzieje stracili możliwość okradanie 'Młodych', zajrzeć do plecaka mogą nadal. - Otwieranie portalu ze środka komnaty Mrocznego Ojca, zostało poprawione.
Kryształy: - Górnik stracił możliwość łupania kryształów. - Miejski Mag (npc) będzie od teraz sprzedawał kryształy.
Łucznik: - Zostały przebudowane parametry łuków i kusz: - zasięg - wymagania na kłody i siłe - zadawane obrażenia oraz prędkości - Szybkostrzelna kusza już nie będzie strzelać w biegu. - Bug z nauką łucznictwa w party został poprawiony.
Strefa NoNPvP: - Wilkołak wojownik nie może już paraliżować dzikiwm skowytem. - Bard już nie będzie nas męczył zrzucaniem z wierzchowca.
Chowańce: - Po wydaniu komendy 'stop' swojemu chowańcowi, przestaną nas chronić jeśli wcześniej użyliśmy komendy 'brońcie'. - Chowańce nie powinny już za nami wychodzić, kiedy jesteśmy duchem. - Kiedy jesteśmy pod ochrona naszych zwierzaków i zabiją przeciwnika automatycznie przerzucą sie na kolejnego, który nas atakował.
|
| |
|
| Komentarzy [20] |
| | |
| | |
Gong w Yew
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, cze 1 22:06, przez Jam Lasica|
|
Po kilku godzinach cieżkich prac budowlanych w okoliach Yew, powstała konstrukcja wraz z mechanizmem Gongu. Twórca i głównym projektantem był Nuoyy - Architekt, ktory za opłatę w wysokości 120 000 złotych monet podjął się próby stworzenia nowej atrakcji w najniebezpieczniejszej części Sosarii. Nuoyy jest znany z wielu nowatorskich projektów, ale czegoś takiego jak dziś jeszcze nigdy nie zrobił. 348 kartek papieru, 3 metry ołówka, 16 linijek i 48 litrów herbaty było potrzebne do zaprojektowania podestu wraz z mechanizmem.
Gong
Przytrzymując dzwignię gongu, można co 10 sekund uruchomić mechanizm, który spowoduje uderzenie. Dzwięk uderzenia jest słyszalny w całej Sosarii, niezależnie czy postać jest na innej mapie, czy też w lochu, czy cwiczy umiejętność w lesie, czy też znajduje się w własnym domu. Aby pociągnąć za dzwignię trzeba być gotowym do walki i mięc odpowiednią siłę - słabełusz albo młodziak nie ma nawet co próbować. Po uruchomieniu mechanizmu blokuje się on na jakiś czas. .gong - dzięki tej komendzie można zablokować niechciane komunikaty - chyba, że się jest blisko gongu, wtedy mimo wszystko usłyszy się jego dzwięk.
W budowaniu gongu pomógł Goblin.
| | | Galeria: | |
|
| |
|
| Komentarzy [2] |
| | |
| | |
Wersja 1.4
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, kwi 23 23:29, przez Yava|
|
Nowości techniczne: - Dodano strzałkę śledzącą lokacje docelową aktualnego etapu zadania. Śledzenie zadania domyślnie jest wyłączone. Do włączania/wyłączania służy nowy przycisk znajdujący się w bilecie na zadanie. - Uruchomiono Tooltipy – zauważycie po najechaniu kursorem na dowolny cel
Strefy NoNPvP: - Miasta na Ilshenar uzyskały status miast neutralnych - Wir energii przywołany czarem Energy Vortex nie zadaje już obrażeń w strefie NoNPvP - Świątynia Khardana została objęta strefą nonpvp - W Mistas powstało targowisko - Zablokowano możliwość grabienia cudzych przedmiotów w strefie NoNPvP - Możliwość grabienia postaci z ego samego konta - Zablokowano możliwość stawiania portali między strefami PvP i NoNPvP, tyczy się to czarów nekromanty: Droga Śmierci i wampira: Sanktuarium
Łucznik: - Od teraz łucznik człowiek może nosić wszystkie łuki i kusze - Łucznik wampir może wbić ognistą krew z broni: Kusza i Łuk, pod warunkiem, że znajduje się nie dalej niż 2 kroki od celu - Zwiększono delay na oddanie strzału z Krasnoludzkiej Ciężkiej Kuszy - Zwiększono szanse na trafienie i szybkość strzelania, gdy łucznik porusza się pieszo - Komenda .walka – wyłącza/włącza walkę (działa także u wojowników) - Zwiększono obrażenia zadawane przez łucznika, gdy znajduję się blisko swojego celu - Zmieniono parametry Krótkiego Łuku i Małej kuszy oraz umożliwiono strzelanie w biegu z tych broni
Zmiany w bonusach do umiejętności walki: - Wprowadzono nowe bonusy do umiejętności walki wynikające z noszenia magicznych broni. - Efekty działania biżuterii i ubrań nie są redukowane. - Zmodyfikowano wartości bonusów do umiejętności walki podklas: druid, kensai, paladyn i wilkołak
Redukcja obrażeń czarów: - Obrażenia fizyczne nie powodują już redukcji siły czarów - Wydłużono czas trwania efektu redukcji
Ukrywanie: - Zwiększono wymaganą ilość kroków do ukrycia się na widmowym zwierzęciu - Zwiększono wymaganą ilość kroków do ukrycia się pieszo
Młody: - Zwiększono przyrost statystyk graczom, którzy ćwiczą w party razem z młodym graczem - Młody nie może mieć słabej duszy - Do ograniczenia 450%, które powoduje utratę statusy Młody wliczane są tylko umiejętności, których mamy ponad 50% - Młody nie będzie dostawał okienka z top listą - Zmieniono miasto, do którego trafiają nowe postacie, na Mistas dla wszystkich ras - Młody od teraz będzie miał do rozdysponowania 90 punktów statystyk na start, przy czym maksymalna wartość każdej ze statystyk wynosi 45. - Maksymalny poziom głodu u młodego to optymalne zaspokojenie, a minimalny to lekki niedobór
Mistrzowie: - Przyspieszono czas, po którym Mistrzowie przeszukują komnatę - Wyłączono aktywność ksiąg w niedziele i wtorki - Wydłużono czas ważności czaszek do 35 dni - Gdy wszyscy śmiałkowie, walczący z mistrzem, zostaną zabici, zostają po chwili wyrzuceni z komnaty - Naprawiono błąd, którego skutkiem był brak otwarcia portalu do Mrocznego Ojca, mimo pobrania czaszek
Od teraz po wpisaniu komendy .online widzimy: - przyjaciół (obustronnie dodanych) - osoby z party - osoby z gildii - osoby z sojuszniczych gildii - osoby które posiadają włączoną widoczność w .online Dodatkowo można ustawić widoczność swojego imienia w .online.
W Mistas została odkryta stara kopalnia, w związku z czym poczyniono drobne zmiany: - W strefie NoNPvP nie wykopiemy: bloodrocka, azurytu i royala - Kopiąc w strefie PvP poza miastami nie będziemy wykopywać żelaza - Kopanie w kopalniach miejsckich nie uległo zmianie
Wampir: - Umożliwiono tworzenie zakrwawionych bandaży w kałużach krwi - Umożliwiono wampirowi czarowanie (poza runami Lodowe Ostrze i Ognista Krew) z magiczną bronią w ręku - Będąc pod wpływem ognistej krwi, lodowego ostrza nie założymy magicznych broni/artefaktow. - Uniemożliwiono nakładanie się protów wampira i maga - Wampir nie może już założyć płyty po przemianie w gargulca
Runebooki: - Dodano komunikaty ostrzegające o tym, że nasz runebook wkrótce się rozpadnie - Umożliwiono przekładanie wszystkich run z runebooka poprzez włożenie pełnego runebooka na pusty
Zmiany PvM: - Spowolniono prędkość silniejszych npc - Skrócono czas po jakim uaktywnia się szybsza regeneracja many u niewalczących npc - Efekt czaru In Nox nie posiada delaya, jeżeli jest rzucany przez maga posiadającego przynajmniej 90% umiejętności zatruwania.
Ognisty portal: - Usunięto możliwość pojawienia się portalu na Ilshenar - Dodano nowe lokacje dla Ognistego Portalu
Inne: - Komenda .sortuj działa już w skrzyniach w wynajętych domach - Wprowadzono utratę przywilejów, w domach do których jesteśmy dodani, po wymianie kont - Poprawiono błąd, który umożliwiał szybsze leczenie rozczepionymi butlami - Poprawiono błąd, który uniemożliwiał czarowanie wilkołakowi, gdy ten wylogował się podczas klątwy przed lub po przemianie - Okienko z toplistą będzie pojawiało się chwile po zalogowaniu, a nie natychmiast jak było dotychczas - Od teraz magiki, które identyfikowane były wczęsniej jako przeciętne i dawały 21% bonusu, będą poprzedzane prefiksem Legendarny - Od teraz, jeżeli gracz postawi dom, wszystkie postacie z jego konta automatycznie uzyskają status ownera domku - Przyśpieszono opróżnianie śmietnika postawionego z deeda - Od teraz po zniknięciu zwłok mobów, przedmioty które w nich były będą lądowały na ziemi - Umożliwiono oswajanie kirina i jednorożca niezależnie od płci – ograniczenie na dosiadanie tych zwierząt pozostało niezmienione - Toga mistrza stała się niezniszczalna - Poprawiono drobny błąd w naliczaniu skillcapa - Poprawiono błąd, który umożliwiał łączenie się wyjątkowych butli z wyjątkowymi butlami podpisanymi imieniem alchemika - Zmodyfikowano działanie komendy .znajdź scieżkę, tak aby zwierze posiadające tę umiejętność miało możliwość otwierania drzwi i uwalniania się z zamkniętego domu
Nowe bonusy do umiejętności walki dla broni - 1% dla magików słabych - 2% dla magików przeciętnych - 3% dla magików zwykłych - 4% dla magików dobrych - 5% dla magików doskonałych - 6% dla magików wspaniałych - 7% dla magików wyjątkowych - 8% dla magików niezwykłych - 9% dla magików cudownych - 10% dla magików boskich - 11% dla magików legendarnych
Opis działania i funkcjonowania Targowiska został przedstawiony w nowym artykule na stronie.
Ponadto w dziale download dostępny jest Instalator MW, który umożliwia szybkie i bezproblemowe zainstalowanie Ultimy Online, w pełni przygotowanej do gry na serwerze Mysterious World wraz z UO Auto Map i Easy UO.
|
| |
|
| Komentarzy [16] |
| | |
| | |
Wersja 1.4 - zapowiedź
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, kwi 9 19:59, przez zomg|
|
Obecnie jesteśmy w trakcie opracowywania i realizacji kolejnych zmian. Najnowsze zmiany powinny zostać w pełni zrealizowane i przetestowane do końca przyszłego bądź następnego tygodnia.
Wraz z wersją 1.4 można spodziewać się: - zmian w łucznictwie - targowiska i kopalni na Ilshenar - zmiany statusów miast na Ilshenar na neutralne - poprawy zgłoszonych błedów - innych drobnych funkcjonalności.
Jak pewnie zauważyliście zmiana z toplistą okazała się bardzo dobrym posunięciem. Dzięki niej awansowaliśmy na pierwsze miejsca w: UO Toplista Ultima Online Top-100 Lista Najlepsze shardy Ultimy Online
Teraz naszym celem jest utrzymalnie pierwszej pozycji ww. toplistach oraz awans w RPG toplista. Dlatego chcielibyśmy, abyście nie przestawali głosować, a jeżeli nie głosujecie, to żebyście zaczęli!
Aby oddać ważny głos w toplistach należy po kliknieciu Okey w grze, potwierdzić swój głos klikając w linki na otwartych stronach w przeglądarce.
Chcielibyśmy także przypomnieć o dotacjach i podziękować Wam za dotychczasowe wpłaty. Dotacje są wielkim wkładem w rozwój oraz funkcjonowanie serwera i gdyby nie Wy, nie wiadomo jak wyglądałaby sytuacja MW.
|
| |
|
| Komentarzy [3] |
| | |
| | |
Wersja 1.3
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, kwi 2 15:05, przez zomg|
|
+Update - .lecz - leczy osobę używając odpowiednich bandaży - .lecz czyste/zakrawione - używa wybranych bandaży. - Poprawione bicie kontrolowanych przez gracza mobów. - Zablokowano możliwość stawiania portali z run powrótu pomiędzy strefami. - Paraliż po fali będzię już poprawnie naliczał delay. - Zmieniono naliczanie redukcji drugiego czaru (możliwe kolejne modyfikacje). - Poprawione nadawanie statusu [mlody] tylko dla nowych kont. Wyjatkowo dzisiaj Toplista otworzy się tym osobom, co już dzisiaj klikały (przed restartem).
+Strefa NonPvP Jak można było wywnioskować z ostatnich questów, cała mapa Ilshenar, wraz z lochami, staje się strefą NonPvP, oznacza to: - Brak możliwości atakowania innych postaci i oswojonych przez nie zwierząt. Z wyjątkiem złodzieja, który może być atakowany przez godzinę po dokonaniu kradzieży, bądź zaglądaniu do plecaka innego gracza, takiego złodzieja można również ograbić. - Brak możliwości grabienia zwłok innych postaci, chyba że przez przyjaciela bądź osobę z drużyny. - Brak możliwości grabienia zwłok potworów zabitych przez innego gracza, chyba że przez przyjaciela bądź osobę z drużyny. - Brak możliwości stawiania zwykłych portali pomiędzy Ilshenar a innymi mapami. - Brak możliwości stawiania druidycznych portali z Ileshnar do innych map. - Dodanie całej mapy do strefy nobuilding. - Zwiększona została cena wynajmu domu do 25 000 tygodniowo. - Przesunięty został moongate Montor. - Dodany został nowy moongate Mistas. - W cechy -> info dodana została informacja, czy postać może walczyć z innymi osobami.
+Domy Strefy nobuilding Stworzone zostały specjalne strefy, w których niemożliwe jest stawianie domów, a korzystanie z dotychczas stojących jest mocno ograniczone. Dostępne są jedynie komendy pozwalające zniszczyć/złożyć/odblokować przedmioty oraz opcja zniszczenia domu. Domy znajdujące się w strefie powinny zostać usunięte w miarę możliwości. Do strefy nobuilding dodane zostały: - Cała mapa Ilshenar - okolice miasta Zento
Bezpieczne pojemniki Usunięta została opcja przekazywania skrzyni konkretnej osobie. Standardowo dostęp do bezpiecznych pojemników mają właściciel i współwłaściciele domu. Doszła możliwość udostępnienia wybranej skrzyni przyjaciołom domu, dodatkowo przy jej otwarciu pokazuje się informacja o tym, kto ma dostęp do pojemnika. Nowe komendy: -"chcialbym udostepnic pojemnik" "chcialabym udostepnic pojemnik" - Nadaje możliwość otwierania bezpiecznego pojemnika przyjaciołom domu. -"chcialbym ograniczyc dostep do pojemnika" "chcialabym ograniczyc dostep do pojemnika" - Odbiera możliwość otwierania bezpiecznego pojemnika przyjaciołom domu.
+Wampir Ogólnie - Zmieniony został czas trwania nocy dla wampira: od 21 do 9, niezależnie od pory roku. - Zwiększony został bless nocny. - Wampir będzie widział stale w ciemnościach. - Dodany został półminutowy delay na uderzenie słońca po wskrzeszeniu. - Zablokowany został wzrost zarostu. - Zablokowana została możliwość użycia czaru Incognito mając wampirzy kolor skóry, jeśli chce się użyć tego czaru, trzeba wpierw użyć runy na pozory życia.
Wampir w dzień Przy 101% bazowej wartości umiejętności wampiryzm, wampir uzyskuje niewrażliwość na słońce, jednakże tylko wtedy gdy jest pod wpływem pozorów życia lub innego czaru modyfikującego kolor skóry. Od 101% bazowej wartości wampiryzmu można się leczyć w dzień na powierzchni, jednak do podstawowego czasu leczenia dodany zostanie dodatkowy czas w zależności od bazowej wartości wampiryzmu: - 101% - dodawane jest 5 sekund - 102% - dodawane są 4 sekundy - 103% - dodawane są 3 sekundy - 104% - dodawane są 2 sekundy - 105% - dodawana jest 1 sekunda. - 105% + magik - brak delaya. - 110% - brak delaya. Wampir do leczenia siebie używa zakrwawionych bandaży Wskrzeszanie/leczenie innych jest możliwe za pomocą czystych bandaży.
Bandaże Zakrwawione bandaże można tworzyć na ołtarzu krwi u Mrocznego Rycerze. Lub też używając bandaży na fiolkach z krwią: 1 fiolka krwi - 10 bandaży. Do komendy .lecz dodany został dodatkowy parametr: .lecz zakrwawione [cel] .lecz czyste [cel]
Runy: wampira wojownika Zablokowana została możliwość rzucania większości run w dzień, jedyne które można to: * pozory zycia * przemiana w gargulca zabójcę. * przemiana w nietoperza * perswazja * wykrycie krwi Przy rzucaniu nocnych run w dzień, następuje wzrost umiejętności wampira. Zablokowana została możliwość wrzucania run na artefakty i magiczną broń.
Runy: działanie - Pozory życia - zostały wydłużone do czasu trwania blessa. - Przemiana w ptaka została zastąpiona przemianą w gargulca zabójcę, pod tą postacią wampir otrzymuje prędkość konia i duży bless do zręczności, ale nie może się za to ukrywać. - Przystosowanie – runa została usunięta. - Wyssanie życia – usunięty został delay. - Krwisty pancerz – został lekko podniesiony bonus, jednak zablokowane zostało nakładanie się na niego zbroi rzucanej przez maga. - Potęga krwi – wydłużony został czas trwania, jednak usunięty został bonus do siły. - Lodowe ostrze – wydłużony został czas trwania. - ognista krew: * Zablokowana została możliwość jej wbijania mając tarczę w ręku * Dodane zostały emoty u ofiary (gracza) ognistej krwi. * Zablokowana została możliwość wbijania na paraliżu i w krótki czas po zejściu paraliżu. * Działanie na potwory się nie zmieniło. Dodano niewrażliwość na krew dla: mistrzów, demonologa, exodusa, dostojnego smoka. * Działanie na graczy uległo zmianie. Ofiara będzie tracić hp oraz staminę w 4 coraz słabszych uderzeniach, następujących co 2 sekundy.
+Mag - Zmniejszony został czas trwania paraliżu do 6 sekund, zresowany 3 sekundy. - Poprawione zostało naliczanie delaya na kolejny paraliż, będzie on liczony teraz od momentu zejścia paraliżu. - Dodany został delay na paraliż po fali pływowej. - Do 10 sekund zmniejszony został czas po jakim mag zaczyna tracić manę trzymając czar w ręce. - Zwiększona została redukcja obrażeń od czarów rzucanych w tym samym czasie w jeden cel przez różne osoby. - W przypadku zresowania ciosu wyverna obniżany będzie również poziom trucizny. - Stawianie magicznych ścian w mieście będzie powodować otrzymanie statusu kryminalisty.
+System Mistrzów Ustalony został sztywny czas, w którym księga mistrza będzie stawać się aktywna, na losową godzinę pomiędzy 19 a 22. Księga będzie aktywna do momentu zabicia jednego z mistrzów. W związku z powstaniem strefy NonPvP na Ilshenar, usunięta została księga Siewcy Terroru z Core, nie powstała żadna nowa.
+Toplisty Po zalogowaniu będzie się pojawiał gump z pytaniem, czy otworzyć toplisty. Po kliknięciu tak, kolejny raz gump pojawi się następnego dnia, w przeciwnym wypadku przy kolejnym logowaniu. Dodana została komenda .toplista, która włącza/wyłącza pojawianie się pytania.
+Gainy skilli pomocniczych Ćwicząc główna umiejętność, będzie również rosła umiejętność pomocnicza. Zestawienie umiejętność główna - pomocnicza prezentuje się następująco: + Paladynizm - Gorliwość + Fanatyzm - Gorliwość + Likantropia - Wiedza o zwierzętach + Magia - Mądrość + Druidyzm - Wiedza o zwierzętach + Wampiryzm - Rozmowa z duchami + Nekromancja - Rozmowa z duchami + Weterynaria - Wiedza o zwierzętach + Kowalstwo - Wiedza o broni + Oswajanie - Wiedza o zwierzętach + Uzdrawianie - Anatomia
+.glod Zmiany w komendzie: .glod - działa standardowo .glod wszystko - wypisuje wszystkie głody (głód, białka, węglowodany, witaminy) Zmieniły się tez kolory komunikatów głodu: Niebieski - optymalne. Żółty - przejedzenie. Ciemny żółty - duże przejedzenie.
+Status [Młody] Status ten będzie dostępny tylko dla nowych kont, których czas istnienia nie przekroczył stu dni. Wydłużony został czas trwania do dni pięciu.
+Inne drobne zmiany i poprawki - Maksymalny statcap został ustalony na poziomie 225. - Dwukrotnie została przyspieszona regeneracja many mobów, które nie otrzymały obrażeń od krótkiej chwili. - Poprawiony został błąd z miniquestami, gdy członkowie gildii podchodzili prosząc o pomoc, a później jej nie chcieli. - Strażnikom nie będą już rosły staty ani skille. - Śmierć weterynarza będzie już przerywać leczenie i wskrzeszanie. - Likantrop może już ćwiczyć swoją umiejętność w dzień, musi jednak być pod postacią wilka bądź niedźwiedzia. - Npece Mroczny Rycerz i Paladyn nie będą już atakowali graczy. - Strażnicy będą wracać na swoje miejsce po stracie celu. - Poprawiona została siła żywioła powietrza przywoływanego przez arcy maga. - Usunięte zostały strefy wojny oraz wszystkie przedmioty z nimi związane. - Nieznacznie zostały zwiększone obrażenia zadawane przez wyjątkowej jakości wybuchowe mikstury. - W .online wyświetlane będą prawdziwe imiona, z wyjątkiem złodzieja.
W sprawdzaniu poprawności zmian aktywnie uczestniczyła ekipa testerów: Faza, Lucas, Matius, s3ku oraz Hudy, zomg.
|
| |
|
| Komentarzy [29] |
| | |
| | |
Wersja 1.3
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, kwi 1 14:15, przez Jam Lasica|
|
Sprostowanie: zawartość newsa nie pokrywa się w z prawdą. Jesteśmy już w ostatniej fazie realizacji nowej paczki zmian. Wraz z testerami weryfikujemy poprawność i sensowność zmian. Kiedy ujrzymy wersje 1.3? Mam nadzieję, że w przestrzeni kilku dni. Nad czym pracujemy? - Komenda .glod, .zglodniej, .online - Paraliz - Wampir - Strefa NonPvP Co to jest strefa NonPvP? - Cala mapa Felucca (Britain), została oznaczona strefa NonPvP, w której nie jest możliwe prowadzenie walk pomiędzy graczami. - Nie jest możliwe również grabienie innych graczy jak i mobów, które inni gracze zabili - ograniczenie nie istnieje dla osób będących z nami w party lub ktorzy są naszymi przyjaciółmi. - Nie jest możliwe otwieranie niebieskich portali pomiędzy strefami NonPvP i PvP(cała resztą świata). Nie można stawiać również zielonych portali po graczy nie będących w strefie NonPvP (ze strefy NonPvP do PvP można). - Zakazane jest stawianie nowych domków w strefie NonPvP (stare domki będą z czasem usuwane). - Cena domow do wyjecia w strefie NonPvP wzrosla. To juz wszystko? Chyba nie...
|
| |
|
| Komentarzy [15] |
| | |
| | |
Patch v3.5
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, mar 26 18:08, przez zomg|
|
Usunięte zostały niepopularne domki: -Dom z lodu -Dwupiętrowa kamienna posada wampira -Piramida -Willa na drzewach -Zamek z fosą -Duża stajnia -Drewniany imbach -Drewniany dom z tarasem -Mała lodowa twierdza -Drewniany trzypiętrowy dom -Piaskowy sklep -Trzypiętrowy dom z gankiem Oznacza to, że nie będzie już można ich postawić, w przypadku, gdy ktoś posiada deed, na któryś z wyżej wymienionych domów może otrzymać pełny zwrot kosztów kupna po kliknięciu na niego, złoto wyląduje w skrzyni bankowej postaci.
|
| |
|
| Komentarzy [7] |
| | |
| | |
Zmiany v1.2
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, mar 18 19:39, przez zomg|
|
.gain Zmiany w .gain i nowa komenda: .gain - Informuje o czasie pozostałym do końca działania komendy, jak również o liczbie pozostałych skumulowanych dni. .gain start - Uruchamia szybszy przyrost statystyk. Wilkołak -Wprowadzone zostały komunikaty ostrzegające o zbliżającej się klątwie, zamianie i odmianie z wilkołaka. -Przy rzucaniu runy kwaśny deszcz potwory będą się już przerzucać na czarującego. -Poprawione zostały błędy dotyczące przemiany w wilka i niedźwiedzia, pozwalające biegać pod postacią niedźwiedzia/człowieka z prędkością konia. Strzeżenie zwłok Komenda 'strzezcie zwloki' jest teraz dostępna od 60% oswajania. Dodatkowo nie powinno być już możliwe odciągnięcia mounta strzegącego zwłoki. Zmiana nazwiska Nazwisko można już zmienić po 3 dniach od nadania wcześniejszego. Jednakże wymaga to dodatkowej zapłaty: po 72 godzinach online będzie to 550k, kwota to maleje co każde kolejne 24 godziny o 50k. Po upływie 14 dni zapłacimy, tak jak dotychczas, 10k. Włamywacz Włamywacz może się już włamywać do domków wynajętych w mieście, a także do łodzi (z odległości maksymalnie 3 kratek) i ich ładowni. Jakakolwiek próba włamania (nawet do skrzynki w plecaku), w pobliżu innej postaci, kończyć się będzie statusem kryminalisty dla złodzieja. Skrzynka powiernicza Bankier będzie teraz reagował na frazy zawierające "odzyska" i "przedmiot". Dodany został komunikat przy próbie wyjęcia plecaka powierniczego informujący, że może on się znajdować jedynie w skrzyni. Dodana została również możliwość otworzenia skrzyni powierniczej, w przypadku gdy jest ona pusta. Inne drobne zmiany i poprawki -Wojownik może już zbić osłony mecha osy, opancerzonego wojownika, mecha kata i mecha niszczyciela za pomocą magicznej broni żywiołu. -Zresowana klątwa będzie teraz trwać 1/4 czasu normalnej. -Zwiększono liczbę dratwy uzyskiwanej z przewijanej nici. -Przedmiot topór nie będzie już znajdował się w loocie potworów. -Zwiększony został spadek karmy za zabicie blue gracza. -Zablokowana została możliwość dodania do gildii osoby pod wpływem czaru Incognito. -Ciała mobów zabitych na arenie będą już znikać. -Nagroda za zadanie gildyjne będzie trafiać do osoby oddającej bilet. -Komendy .sortuj można już używać na plecakach znajdujących się w bezpiecznej skrzyni. -Oceniając broń przy pomocy umiejętności wiedzy o broni będziemy dostawać informacje o tym czy przedmiot jest zatruty i o tym kto go ewentualnie zatruł. -Zwiększona zostałą liczba przyjaciół postaci z 40 do 60. -Każda postać może już używać manekina treningowego, manekina do okradania i tarczy strzeleckiej postawionej w domu.
|
| |
|
| Komentarzy [27] |
| | |
| | |
Gdzie sa zmiany?
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, mar 8 22:56, przez Jam Lasica|
|
Pewnie wielu graczy zastanawia sie, co z tym MW, dlaczego nie ma żadnych zmian, dlaczego kompletnie nic sie nie dzieje... Tytułem wyjaśnienia. Na naszej maszynie postawione są dwa serwery ultimy: - serwer główny: do którego mamy wszyscy dostęp, na którym znajduje sie ostatnia stabilna wersja oskryptu (tu gdzie sie nic nie dzieje). - serwer MW-test: do którego maja dostęp testerzy oraz ekipa, na którym to sprawdzane są wszystkie zmiany. Obecnie na serwerze głównym jest wersja 1.1 oskryptu, a na MW-test pracujemy nad wersja 1.2. Jedyne zmiany, które wchodzą bezpośrednio na głównym serwerze, to poprawki błedów (bądź inne drobne kluczowe modyfikacje). Na MW-test pracujemy można powiedzieć nad nowymi rozwiązaniami: chociaż głównie są to zmiany obecnych skryptów. Dopiero, gdy wszystkie zmiany z MW-test przejdą pomyślną weryfikację możliwe jest przeniesienie oskryptu z MW-test na serwer główny. Co zostało zrobione? - wojownik a osłony mechów - włamywacz (statki, wynajęte domy) - rejent (zmiana nazwiska) - "strzezcie zwloki" i strzezenie zwlok Nad czym pracujemy? - wilkołak, - wampir-wój (prawdopodobnie nie bedzie w paczce 1.2) To juz wszystko? Oczywiscie poprawki mniej krytycznych błedów, typu: tytuły gildijne, skrzynie powiernicze... Mam nadzieje, ze nie ;) Kiedy ujrzymy wersje 1.2? Mam nadzieję, że w tym miesiącu.
|
| |
|
| Komentarzy [17] |
| | |
| |
| | | |