Nowy MW-Gate 3.17
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, gru 17 12:24, przez Mephisto|
|
MWGate w wersji 3.17 przynosi graczom nową funkcjonalność pod względem UoPatch. Możliwe jest teraz sprawdzenie swojej wersji patcha UO i tej wymaganej do gry na MW poprzez kliknięcie na polu z aktualną wymaganą wersją klienta (Klient: 6.0.14.3). MW-Gate automatycznie przerwie patchowanie, gdy wykryje prawidłową wersję do gry na MW. Inaczej mówiąc uruchamiając UoPatch na wersji instalacyjnej (z oficjalnej strony), możemy spokojnie go zostawić i w odpowiednim momencie, gdy wersja 6.0.14.3 zostanie spatchowana MWG automatycznie zamknie program UoPatch. Niestety nie jesteśmy w stanie nadążyć za zmianami klienta, jak i nowy pol 99 jest jeszcze zbyt niestabilny, aby go zacząć używać. Skutkiem tego jest kontynuacja używania pola 98 oraz wersji 6.0.14.3 jako jedynej prawidłowej do gry na MW - także proszę wszystkich, którzy mają nowszą lub starszą wersję UO o przeinstalowanie lub aktualizację, ponieważ od jutra jedyną dostępną wersją do gry na MW będzie 6.0.14.3. MWG podczas uruchamiania UO będzie podpowiadać czy mamy zbyt nową lub za starą wersję UO razem ze wskazówką co zrobić w takim przypadku - o ile nie włączymy sobie opcji "Nie sprawdzaj wersji klienta na starcie". Prosty opis czynności instalacji gry znajduje się w dziale Początki. Dodatkowo mogę zapowiedzieć, że w niedługim czasie wejdzie nowa paczka zmian - nadal pracujemy nad jej udoskonaleniem, aby nie było niemiłych niespodzianek. Nowy MWG jest w działe download do ściągnięcia. Życzę miłej gry!
|
| |
|
| Komentarzy [11] |
| | |
| | |
Mała paczka zmian
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, cze 27 12:33, przez Amanhil|
|
Wyspa młodych i młodzi : Z dniem dzisiejszym zdecydowaliśmy się usunąć wyspę młodych. Nowi gracze będą po wybraniu rasy lądować w odpowiednich miastach, a gracze obecnie znajdujący się na terenach wyspy młodych zostaną przeniesieni do miast (w zależności od rasy) na głównym kontynencie. W miejsce wyspy młodych postanowiliśmy wprowadzić dla nowych graczy status ‘Młody’. Osoby z tym statusem będą posiadać specjalne przywileje (m.in. przeniesienie do miasta po śmierci, przeniesienie rzeczy do banku po śmierci gracza czy brak możliwości zaatakowania osoby ze statusem młody przez innego gracza) oraz ograniczenia (np. brak możliwości grabienia innych graczy, brak opcji atakowania innych graczy), więcej na ten temat możecie dowiedzieć się pod tym linkiem : http://www.mw-shard.pl/index.php?main=3&redir=113 . W związku z powyższym zmianie uległ 14 punkt Regulaminu. Zmiany w systemie karania oszustów: Chciałbym Was poinformować, iż od tej pory konta osób, które wpadły na makrowaniu więcej niż 2 razy nie będą usuwane. Karą za pierwsze oszustwo jest utrata makrowanych skilli (skasowane do 0) i utrata statów (-5). Za każde kolejne oszusto poza skillami makrowanymi kasowany będzie dodatkowy skill wybrany przez GM i tak: - drugie makro - 10 do statów i 1 skill dodatkowy do 0, - trzecie makro - 15 do statów i 2 skille dodatkowe do 0, itd. Natomiast osobom makrującym wiek, będzie on ucinany (pierwsza wpadka -5 lat, druga -10 lat, trzecia 15 lat, itd. W związku z powyższym zmianie uległ 16 pkt regulaminu. Cięcie zwłok chowańców: Nie ma możliwości pocięcia zwłok zwierzaka, które w momencie śmierci było oswojone. Jeżeli zwierzę było bezpańskie (odswoiło się/zostało uwolnione) można pociąć jego zwłoki. Uprzedzając Wasze pytania czas leżakowania zwłok nie uległ zmianie. Drobne dodatki: - Do asortymentu krawca została dodana możliwość stworzenia ‘Magicznego Plecaka’ . Jest to nic innego, jak plecak na pobłogosławione rzeczy. Nie można do niego oczywiście włożyć nic innego, niż przedmioty pobłogosławione. Po naszej śmierci plecak zostaje wraz z nami. By go uszyć potrzebne jest przynajmniej 101% bazowego krawiectwa, a na jego wykonanie potrzebujemy 50 mistycznych skór i 30 kryształów. - Dodana została możliwość przedłużenia wynajmu domów na terenie miasta, aby tego dokonać należy kliknąć na znak domku i wybrać odpowiedni przycisk. - Na stronie głównej w zakładce 'Podstawa' dodane zostały artykuły o 'Party' i 'Statusie Młody'. - Zmieniony został sposób naliczania czasu bycia morderca. Od teraz za każde morderstwo do czasu pokuty będzie doliczany czas za aktualne morderstwo, nie będzie on odświeżany od początku. Doliczany będzie czas w postaci 12h (czasu realnego).
|
| |
|
| Komentarzy [23] |
| | |
| | |
Weterynaria
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, maj 3 20:47, przez Variat|
|
Weterynaria Małym zmianom uległ skill weterynaria: - Zwiększona ilość leczonego dmg - Razem z wyleczeniem swojego pupilka odzyskujemy mu troszkę many - Zwiększony został "zasięg" bandazy do 3 kratek - Weterynarz może wskrzeszać TYLKO swoje zwierzaki lub zwierzaki osoby u której jest na liście przyjaciół Dodatkowo mały bonus: mistrz weterynarii i wiedzy o zwierzętach ma możliwość wskrzeszenia zwierzaka dodatkowo jeszcze 1 raz. .status i inne Do tabelki statusu zwierzaka została dodana grupa "Ogólne" w której znajduję się stan najedzenia naszego zwierzaka oraz ilość many. Paroxysmus został usunięty z legendarnych map lecz w zamian polepszyliśmy mu magiki oraz zwiększyliśmy ilość złota. Złotemu Wyrmowi została dodana właściwość starzenia się. Została lekko zwiększona ilość złota i magików jaka otrzymujemy za zabicie tego stworzenia.
|
| |
|
| Komentarzy [30] |
| | |
| | |
W grupie siła i ostatnie zmiany!
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, kwi 25 16:23, przez Variat|
|
W grupie siła! System polegający na wspólnej nauce walki. Mianowice - każda osoba będąc party i ćwicząc umiejętność bojową(walki, taktyka, obrona) uczy tym samym innych uczestników party lecz tylko 20% tego co sama się nauczyła. Osoby nie mogą być od siebie oddalone dalej niż 18 kratek oraz aby odbierały naukę muszą mieć więcej niż 33 umiejętności ale mniej niż 100 umiejętności, którą chcą ćwiczyć. Statystyki rosną normalnie. System jedzenia Zostało wydłużone działanie każdego jedzenia oraz zmniejszona waga większości z posiłków. Dolny bonus od sumy statystyk w butlach Kilka dni temu został wprowadzona zmiana ale jako, że w podobnej zmianie maga podaliśmy zakres tego bonusu to tak samo tutaj wam też go udostępnię.(pierwsze liczby to suma statystyk). 80-99 - zakres butli 20-26 100-119 - zakres butli 21-26 120-139 - zakres butli 22-26 140-159 - zakres butli 23-26 160-179 - zakres butli 24-26 180-200 - zakres butli 25-26
|
| |
|
| Komentarzy [14] |
| | |
| | |
WP & poprawki
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, mar 29 23:49, przez Variat|
|
Władcy Portali ulegli małej modyfikacji. Mianowicie przy zakupie portalu w wybrane miejsce otrzymujemy pytanie czy chcemy kupić również runo powrotu, kosztuje ono 500gp. Po użyciu owego runa tworzy się portal w okolice Władcy Portalu u którego owe runo zostało kupione, natomiast sam przedmiot zostaje zniszczony. Runo powrotu posiada moc przez 24 godziny(realne) od zakupu. Inne: - poprawa szybkich gainów skilli Uzdrawianie i Odporność na Magie. - poprawa odmiany form zwierzęcych wilkołaka czarem Dispel(An Ort). - nazwa runa pancerz luny została zmieniona na wsparcie luny i został poprawiony błąd z otrzymywanym bonusem do walki. - poprawione ukrywanie się będąc w formie wilkołaka. - w formie wilka i grizzly możemy jeść to co jada wilkołak. - poprawka z przechowywaniem zwierząt. - poprawka z modlitwa wykrycie witalności.
|
| |
|
| Komentarzy [13] |
| | |
| | |
Gildie miastowe - zmiany
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, mar 28 15:21, przez Mephisto|
|
Gildie miastowe doczekały się małych zmian. Z racji, że zdobywanie reputacji nie jest łatwe, wykonaliśmy poprawkę odnośnie wcześniej rygorystycznego wyrzucenia z gildii. Mianowicie: - Wyrzucenie z gildii nie skutkuje teraz zerowaniem reputacji. Spada ona o 5% i zostaje zapisana. Jeśli osoba zechce dołączyć ponownie do tej samej gildii, reputacja zostanie wznowiona. - Czas od ostatniej wizyty w gildii - z 8 dni na 2 tygodnie. - Tracenie reputacji po zbyt dawnej wizycie - zmniejszone. - Zadanie można wziąć raz na 16h w gildii miastowej, zmienione z 22h. Życzę miłej gry.
|
| |
|
| Komentarzy [11] |
| | |
| | |
Nowa komenda
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, mar 28 01:00, przez Secoh|
|
Dodany przyśpieszony przyrost statystyk w wybranym czasie przez godzinę, ale tylko raz na dzień (realny) i raz na konto. Włączyć przyśpieszony przyrost można poprzez komende .gain, a mogą to tylko postacie z sumą statystyk większą od 160. W oknie statystyk widoczne są teraz wartości w setnych. Przy wymianie kont zobaczymy teraz szczegółowe informacje o postaciach na koncie. Obie osoby będą mogły przed dokonaniem wymiany podejrzeć wiek, rasę, płeć, klasę, gildię, statystyki i umiejętności (razem z wartościami do dziesiętnych) wszystkich istniejących postaci na wymienianych kontach.
|
| |
|
| Komentarzy [23] |
| | |
| | |
Zmiany:
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, mar 25 22:48, przez Secoh|
|
Wilkołak Ogólne - Czas trwania klatwy to teraz 20:00-21:00 i 9:00-10:00. - Czas trwania przemiany 21:00 - 09:00 - niezależnie od pory roku. - Klątwa wilkolaka tylko obniża statystyki. - Wprowadzona została zależność umiejętności likantropia od otrzymywanych obrażeń z broni. Wygląda to następująco: -poniżej 50 likantropii otrzymujemy ze zwykłej broni normalne obrażenia, a ze srebrnej 50% razy większe. - powyżej 50 do 110 otrzymujemy ze zwykłej broni obrażenia mniejsze o 25%, a ze srebnej 25% razy większe. - powyżej 110 otrzymujemy ze zwykłej broni obrażenia mniejsze o 35%, a ze srebnej normalne. - Wilkołak otrzymał możliwość jedzenia następujących rzeczy: korpus, głowa, uszy, reka, noga, watroba wilka, serce wilkołaka. - Nie można już ukrywać się (pod postacią wilkołaka) nie mając 100 ukrywania i 50 zręczności. - Możliwość używania w dzień jedynie run przemiany posiadając min. 80% likantropii. Dodatkowo można używać skoku i piekielnego skowytu jeśli jest się w zwierzęcej formie. - Zwiększona została szansa na zdobycie lepszych run wilkołaka z totema. Runy ogólne - Przemiana w wilka - szybkość poruszania się jak na koniu, bonus do zręczności, brak możliwości ukrywania się. - Przemiana w niedźwiedzia grizzly - runo zastąpiło przemianę w lodowego wilka. Bonus do sily oraz ar. - Skok - Szybkie czarowanie, wydłużony zasięg skoku względem likantropii. Koszt: 30 staminy. Runy wojownika - Szpony śmierci - wydłużony czasu działania runa. - Wężowa skóra - poprawiony błąd z trwaniem delaya na ponowne użycie runa. Możliwość rzucenia raz na noc. - Pancerz Luny - runo działające na zasadzie błogosławieństwa luny(u wilka szamana). Przyjaciele wojownika wilka otrzymują bonus do zręczności oraz walki pięściami. - Dziki skowyt - paraliżuje wrogów w okolicy. - Berserk - wydłużenie czasu działania runa. - Wsparcie księżyca - Runo tworzy tekagi które może założyć tylko wilkołak, który go wyczarował. Owe tekagi bije na 2 pola. Runy szamana - Wilczy płomień - zmniejszony dmg lecz wysysa mane. - Błogosławieństwo luny - Został usunięty bonusy do siły ale reszta bonusów nie koliduje z innymi błogosławieństwami. Dom Dodano dwie nowe komendy, które wypowiadać można na terenie domu. - chcialbym przekazac skrzynie/chcialabym przekazac skrzynie - właściciel domku zrzeka się praw do wybranej skrzyni i przekazuję go wybranej osobie. Należy pamiętać, że do skrzyni będzie mógł zaglądać nawet jak zostanie usunięty z listy przyjaciół/co-właścicieli oraz, że właściciel domku może usunąc skrzynie niszcząc dom. - chcialbym zrzec sie skrzyni/chcialabym zrzec sie skrzyni - zrzekasz się praw do skrzyni na którą miałeś wyłączność. Feniks/Ognisty Mustang Stworzony został cały system otwierania Ognistego Portalu. Portal może pojawiać sie również w lochach. Portal otwierany będzie w środy w godzinach 19-21. Została nałożona blokada na osoby przechodzące przez portal. Przez Ognisty Portal nie mogą przejść: duchy i osoby ponizej 25 roku życia. Dodatkowo przy próbie zakradania się przez portal zostaniemy odkryci. Umiejętności - Zwiększony został przyrost następujących umiejętności: Obrona, Uspokajanie, Uzdrawianie, Odporność na Magie, Taktyka, Łucznictwo, Walka Mieczami, Walka Obuchami, Walka Szpadami, Walka Pięściami, Walka Toporami, Oczarowanie. - W identyfikacji został skrócony delay na ponowną ocenę. - Skrócony delay na ponowne użycie magicznego ołtarza. Trwa on teraz 60 sekund. - Poprawiona komenda .wylej Mroczny rycerz i paladyn - Groza - skrócony czas trwania paraliżu. - Piekielny sztorm i Gniew Niebios - zmniejszony zasięg działania czaru. Skrocony czas czarowania. - Negacja - usunięty został przyznawany bonus. Czeki -Poprawka vendorów, którzy nie wykrywali czeków. Prowokacja - Poprawiony błąd, uniemożliwiający zrzucanie osoby sparaliżowanej. - Zmieniona szansa na sprowokowanie silniejszych potworów. - Do zrzucenia osoby z wierzchowca nalezy teraz być arcymistrzem oczarowywania. NPC - Kilka nowych potworów otrzymało właściwość "starości" są to: hydra, jubokko, tamamo, itsumade, starozytny wampir, - Został zwiększony loot mobów z Kopalni Duchów. Ogłoszenie parafialne: Ekipa chciałaby przypomnieć o głosowaniu w TopListach na Mysterious World oraz dobrowolnych dotacjach. W związku z tym, iż niebawem kończy nam się okres wynajmu serwera, kolejny raz potrzebna jest wasza pomoc. Ponadto, osobnik o nicku tuba został mianowany oficjalnie na stanowisko skryptera.
|
| |
|
| Komentarzy [16] |
| | |
| | |
Paladyn & Mroczny
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, lut 15 22:16, przez Variat|
|
Zaszło parę zmian w modlitwach Paladyna i Mrocznego Rycerza. Oto co uległo zmianie: Paladyn Gniew - Od teraz siła tej modlitwy zależy również od inteligencji paladyna. Czempion - Również działa na NPCe duchy z Tokuno Ukojenie - Został skrócony czas czarowania. Zmniejszona lekko ilość odtruwania. Święty Obrońca - Modlitwa usunięta. Oświecenie - Nowa modlitwa została wprowadzona w miejsce Święty Obrońca. Paladyn może oświecić siebie jak i swoich towarzyszy(działanie jak In Lor). Składniki potrzebne to: biała perła i woda święcona. Gniew niebios - Zwiększone obrażenia i dodatkowo moc czaru zależy teraz również od umiejętności Paladynizmu i Gorliwości. Szał Bitewny - Został wprowadzony delay na kolejne użycie. Trwa on: 20 minut. Mroczny Rycerz Porażenie - Od teraz siła tej modlitwy zależy również od inteligencji mrocznego rycerza. Wykrycie witalności - Można używać w biegu. Piekielny sztorm - Zwiększone obrażenia i dodatkowo moc czaru zależy teraz również od umiejętności Fanatyzmu i Gorliwości. Obrona mroku - Modlitwa usunięta. Wsparcie Mroku - Nowa modlitwa została wprowadzona w miejsce Obrona Mroku. Zwiększa szanse na trafienie przeciwnika. Składniki potrzebne to: 2 sztuki krwi i Krwawy rubin. Delay na ponowne użycie to 50 minut. Przychylność otchłani - Po wyczarowaniu zabiera nam połowę życia i wytrzymałości. Daje bonus do obrony. Delay na ponowne użycie to 20 minut. Groza - Zwiększony zasięg modlitwy i skrócony czas czarowania. Obława - Zwiększona również siła obrażeń przeciwko graczom natury dobrej. Korupcja - Skrócony delay na ponowne użycie modlitwy.
|
| |
|
| Komentarzy [23] |
| | |
| | |
Bard i Runebooki
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, lut 9 23:49, przez Variat|
|
Bard: Prawdziwy bard tj. z czterema umiejętnościami (muzykalność, prowokacja, uspokajanie, oczarowanie) opanowanymi w 100% potrafi swoją muzyką wspomagać przyjaciół o tym samym statusie. Podczas grania: - normalnie - zwiększane są umiejętności umysłowe (tj. anatomia/mądrość/rozmowy z duchami/wiedzy o zwierzetach/gorliwości), jeśli przyjaciel posiada conajmniej 50% danej umiejętności umysłowej - spokojnie - szybsza regeneracja HP,many, staminy - dramatycznie - zwiększany jest lekko pancerz, otrzymuje się ochronę przeciw truciznom - walecznie - zwiększane są umiejętności bojowe (tj. wszystkie rodzaje walki, obrona i taktyka) Wielkość bonusu zależy od jakości instrumentu jak i umiejętności barda. Na zasięg działania muzyki wpływają minimalnie umiejętności barda. Czas trwania bonusu to 60 sekund od usłyszenia melodii. Oprawianie runebooków: Osoba, która zna się na inskrypcji oraz krawiectwie potrafi oprawić runebooki w różne skóry. Runebook oprawia się nożem do skóry. Do oprawienia jednego runebooka potrzebujesz: - 3szt. pociętej skóry (dowolne, zależy w którą chcesz oprawić) - 2szt. dratwy Aby oprawić runebooka używamy noża do skóry, następnie wybieramy rodzaj skóry i wskazujemy na runebook, który chcemy oprawić. Różne: - Do stworzenia nowego runebooka potrzebujesz 3szt. pociętej skóry (zwykłej) i 2 szt. dratwy. - Uzdrowiciel podczas leczenia nas, leczy również stamine.
|
| |
|
| Komentarzy [20] |
| | |
| |
| | | |