- Poprawione: Usunięto dodatkowe obrażenia przeciw wampirom mordercom gdy atakuje paladyn z modlitwą champion.
2017-11-12
Aktualizowane: 2017-11-13 01:07:33, Fris
- Zmienione: Kara za wciąganie potworów z zadań w straż miejską została zmniejszona o połowę i wynosi teraz 30 minut słabej duszy. - Poprawione: Dusza wilkołaka będzie już poprawnie przenoszona do miasta wilków Zhar. - Poprawione: Zostały poprawione delaye na wejście w portal: władcy portali, magowy, druida oraz runa powrotu w przypadku gdy gracz jest atakowany przez innego gracza i ten zadał mu jakieś obrażenia.
2017-11-11
Aktualizowane: 2017-11-11 13:34:02, xthailen
- Dodane: w mieście Zhar pojawił się majster
2017-11-11
Aktualizowane: 2017-11-11 12:24:09, Fris
- Poprawione: Straż w mieście wilków nie powinna już atakować wilkołaków. - Poprawione: Gracze którzy zginęli w lochu będą teraz przenoszona do miast pod kątem statusu i podklasy gracza po 30 minutach od wylogowania. Przykładowo dusza wampira lub nekromanty zostanie przeniesiona do miasta wind, morderca lub kryminalista (nie wampir) a także wilkołak przemieniony zostanie przeniesiony do miasta Cove, a wszystkie postaci prawe (blue) do Brytanii.
2017-11-08
Aktualizowane: 2017-11-08 11:44:06, Fris
- Zmienione: Czas relogu między multi kontami został zmniejszony do 60 minut. - Zmienione: Nie będzie już spadać gorliwość paladynowi w wojnie gildii, pod warunkiem że nie atakuje innego paladyna. - Zmienione: Duszek zostanie automatycznie przeniesiony do miasta po 10 min. jeśli gracz zginął w lochu. Logout nic tu nie da. - Zmienione: Straż miastowa (blue) powinna atakować każdego morderce lub kryminaliste nie zależnie od tego czy dany kryminalista jest zapisany do gildii w danym mieście czy też nie. - Zmienione: Usunięto delay na wyjście z lochu gdy postać jest atakowana przez innego gracza. - Zmienione: Zmniejszeniu uległ delay na wejście w portal gdy postać jest atakowana, nie dotyczy to wyjścia z lochu. - Poprawione: Nie powinien się już pojawiać błąd powodujący unieruchomieni łodzi oraz brak możliwości sterowania nią używając do pływania map. Ponadto komenda stop wypowiedziana do sternika powinna działać szybciej. - Poprawione: Lekkiemu zmniejszeniu uległy obrażenia zadawane wampirom (chodzi tylko o graczy) przez paladyna pod wpływem modlitwy champion. - Poprawione: Wężowemu smokowi będzie rósł loot z wiekiem.
2017-10-27
Aktualizowane: 2017-10-27 01:32:57, xthailen
- Dodane: do miasta Zhar zawitał krawiec i stolarz
2017-10-21
Aktualizowane: 2017-10-21 12:11:47, Fris
- Zmienione: Granice miasta Karak Hirin zostały poprawione i ma teraz większy zasięg, przez co niektóre domki stojące blisko wejścia na górę mogą teraz leżeć na terenie miasta.
2017-10-20
Aktualizowane: 2017-10-21 01:43:52, Fris
- Poprawione: Wampir łucznik może już ćwiczyć na lodowym ostrzu bez ograniczeń czasowych runa mając broń inną niż ciężkie kusze, yumi oraz długi elfi łuk. - Poprawione: Została uzupełniona lista domków u architekta w Brivas. - Poprawione: Naprawione domki w Buccaneer's Den i Brivas, npc będą już normalnie reagować na osoby na wierzchowcu. - Poprawione: Naprawiona karczma w Minoc. - Zmienione: Szał bitewny barbarzyńcy wymaga teraz Kamienia Mocy do uzyskania pełnego czasu trwania dla broni dwuręcznych.
2017-10-20
Aktualizowane: 2017-10-20 16:17:20, yankee
- Dodane: Do miasta Delucia wróciła straż. Miasto Delucia tym samym staje się miastem morderców chronionym przez straż. Straż działa na starych zasadach. - Dodane: Dodano Uzdrowiciela, Bankiera oraz Obwoływacza Miejskiego do miasta Delucia.
2017-10-19
Aktualizowane: 2017-10-20 01:10:57, Fris
- Zmienione: Modlitwy i czary do których wymagany jest kamień mocy będą miały skrócony czas trwania zamiast zmniejszonej mocy. - Zmienione: Koszt wyleczenia się z wampiryzmu i likantropii został zmniejszony o połowę. - Poprawione: Nie można już stawiać magicznych ścian na przedmiotach jeśli podłoże na to nie pozwala. - Poprawione: Straż miejska będzie teraz reagować również na czary ofensywne innych podklas używane na terenie miasta. - Poprawione: Dodane zostały delaye na portale które ich nie miały np. portal druida, runo powrotu itp. chodzi tu o ucieczkę przed wrogami. - Poprawione: Ukrywające się potwory w zadaniach gildyjnych powinny już pozostać widoczne na stałe po ich odkryciu przez gracza.