Nowe runko na wstrzymanie przemiany dla wilkołaka!
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2014, lut 19 23:30, przez xaw
|
+Runo na wstrzymanie przemiany! Dodane zostało nowe runo ogólne dla wilkołaków, które powoduje wstrzymanie najbliższej przemiany. Runo jest dostępne od 100% bazowej umiejętności. Runa można używać tylko w ludzkiej postaci do godziny 20. Nałożonego efektu wstrzymania przemiany nie da się już cofnąć!. Więc jeśli ktoś zdecyduje się na użycie runka, to najbliższej nocy nie zostanie on przemieniony w wilkołaka, czy tego chcemy czy nie. Potrzebne składniki: - 10 czarna perła - 5 wulkaniczny pył - 2 gwiezdny szafir - 2 kryształy - 5 wilcza jagoda
|
|
|
Komentarzy [10] |
| | |
| | |
Nowa smocza zbroja oraz mikstura rozproszenia!
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2014, lut 8 00:18, przez Mephisto
|
+Smocza płytowa zbroja! Dodana została nowa płytowa smocza zbroja dla naszych śmiałych wojowników! Smocza zbroja nie jest jednak łatwa w zdobyciu. Wykonywać ją może płatnerz gracz, jednakże receptura nie jest normalnie dostępna. Zdobyć recepturę można jedynie poprzez uprzednie znalezienie tajników rzemieślniczych płatnerstwa. Tajniki te raz na jakiś czas posiadają wszystkie mocne potwory. Potwory takie, które posiadają specjalne ataki, jak Exodus, Dostojny, Balron czy Wladca Otchłani. Po zdobyciu tajników należy udać się do płatnerza w mieście i trzeba poprosić go o identyfikacje wypowiadając zdanie z jego imieniem oraz słowami: "identyfikuj", "tajniki". Płatnerz zidentyfikuje tajniki za skromną opłatą 250k gp. Po identyfikacji otrzymamy losową recepturę na jeden element smoczej zbroi. Po nauczeniu się receptury można wykonywać normalnie dany element smoczej zbroi. Do wykonania smoczej zbroi potrzeba tyle sztab co na zwykłą płytę oraz dodatkowo łącznie 25 smoczych łusek na cały komplet. Smocze łuski można znaleźć w każdym smoku, który nadal posiada skórę (wykluczamy kościanego). Zaczynając od małego smoka kończąc na dostojnym. Na koniec trochę o danych technicznych. Smocza zbroja posiada dokładnie tyle samo obrony co zwykła płyta. Każdy element wymaga 70 siły. Łącznie smocza zbroja zabiera 4 zręczności mniej od zwykłej płyty - czyli 16 zamiast 20. Poniżej na zrzutach można zobaczyć jak wygląda owa zbroja. Miłego polowania!
+Antidotum na magiczne ściany Dodana została nowa mikstura rozproszenia, może ją wykonywać alchemik. Potrzebne są do tego 3 pajęcze sieci, 3 czosnki i 6 trufli. Trudność wykonania nie jest wysoka, bo już całkiem dobrze wychodzą przy 75%. Mikstura działa na takiej samej zasadzie co wybuchająca - z opóźnieniem trzy sekundowym. Mikstura ta rzucona w magiczną ścianę energii lub ścianę z kamienia potrafi ją odwołać. Jednakże nie od razu, a dopiero po drugim razie. Zasięg mikstury to 1 pole, więc można odwołać maksymalnie 3 pola ściany. Ponadto mikstura wybuchowa może od teraz zniszczyć ścianę z kamienia. Jak szybko ściana zostanie zburzona zależy od siły mikstury wybuchowej. Dwie mocne mikstury poradzą sobie bez problemu z jedną ścianą. Można celować bezpośrednio w ściany, nie trzeba celować obok. System sobie poradzi i sam rzuci miksturę pod ścianę.
+Pozostałe zmiany - Zamówienia specjalne będą już rozdzielane dla płatnerza i kowala. - Ogniska rozpalone poprzez umiejętność obozowania będą teraz wolniej leczyć stosunkowo do ilości rozpalonych ognisk w pobliżu.
Podziękowania dla Lucasa za przetestowanie zmian oraz wykonanie zrzutów ekranowych.
| | Galeria: |
|
|
|
Komentarzy [7] |
| | |
| | |
Unikatowa aukcja
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2014, lut 6 22:39, przez lary
|
Witajcie, Chcielibyśmy zaprosić Wszystkich na kolejną odsłonę licytacji z niepowtarzalnymi, dekoracyjnymi obiektami bądź też wierzchowcami. Przedmioty te będą podzielone na grupy, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Liczymy na zażartą walkę pieniężną między potencjalnymi nabywcami licytowanych unikatów oraz oczywiście dużą frekwencję. Dodatkowo podczas aukcji odbędzie się mini-loteria, na którym można wygrać atrakcyjne, drobne nagrody. Tak więc radzimy zajrzeć do Waszych porastających kurzem i pajęczyną skrzyń i uzupełnić sakiewki brzdękiem złotych monet. UWAGA! Na zachętę dodam, że główną atrakcją tego wydarzenia będzie licytacja jedynej w swoim rodzaju zbroi płytowej oraz skórzanej o niespotykanym na naszym świecie kolorze. Możliwość zabezpieczenia ekwipunku u bankiera na 5 śmierci. Naprawdę warto! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Aukcja odbędzie się dnia 9 lutego (niedziela), o godzinie 17 czasu rzeczywistego.
Informacje dodatkowe: - Uczestniczyć może każdy, bez ograniczeń. - Miejsce eventu - Budynek aukcyjny w Cove. - Absolutny zakaz walk oraz okradania podczas eventu na terenie miasta. - Za naganne zachowanie - wydalenie z budynku aukcyjnego, za wszelkie łamanie zasad - długi pobyt w zimnej celi. - Przed wejściem na sale aukcyjną, będą sprzedawane bilety wstępu (w cenie 10 000 gp), które upoważniają do wejścia na salę oraz uczestniczenia w aukcji. - Widzowie również muszą zakupić bilet wstępu. - Bilet wstępu jest również losem, biorącym udział w loterii, na której można wygrać unikatowe przedmioty (1 los na konto). Mamy nadzieję, że event obędzie się bez większych problemów oraz każdy z uczestników będzie się dobrze bawił. Zapraszamy ! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dzisiaj ok. godziny 21:00 zostały rozdane motylki (5 porcji) dla zalogowanych graczy, którzy zagłosowali w topliście przez ostatnie 3 dni na nasz serwer. Upominek jest na zachętę do dalszego głosowania. Dziękujemy za wsparcie.
EDIT: Łącznie gracze wydali 12 225 500 sztuk złota podczas aukcji.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Styczeń z naszej perspektywy
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2014, lut 1 14:46, przez Incognito
|
+Nowy rok! Jak widać Mysterious World dalej się rozwija, nieustannie dopracowując każdy szczegół. Nawet na początku roku! Wydawać by się mogło, że zasady ustanowione kilka lat temu a nawet można rzec, że już prawie kilkanaście lat temu, trzymały się uporczywie naszego shardu. Pisze tutaj o podstawach takich jak regenerowanie się staminy. Problem niby nijaki a jednak, teraz możemy się poszczycić doskonale działającym systemem nawet ku samej podstawie oskryptu. Obecnie nie doceniacie takich drobnostek, ale tego typu zmiany pozwalają o wiele więcej wnieść przy przyszłościowych realizacjach.
+Rozpoczęty rok uważamy, za bardzo udany. Po waszych postach na forum a także wypowiedziach, zauważyliśmy, że jak nigdy większość was jest zadowolona z najnowszego biegu wydarzeń. Chciałbym tutaj poruszyć kwestie, z której oczywiście jesteście najmniej zadowoleni, czyli ciągłe uprzykrzanie życia 'redom'. Jak wiadomo, Ultima to nie jest WOW, system który my tworzymy nie jest od stworzenia dwóch głównych nacji złożonych z samych redów i z samych blue. Naszym celem jest osiągnięcie balansu prawidłowego stanu życia, bardziej zbliżonego ku światu realnemu, czyli pod konstrukcje UO. Mordercy, są nikim innym jak wyrzutkami, renegatami, którzy za to kim są, będą ponosić kary a każdy z niby orderu, który stara się im pomóc, dostanie stosowne minusy. Stąd, te zmiany w drużynach i kryminalistach. Słowa wyjaśnień dla redów. Przyzwyczailiście się do starych nawyków, które powoli wykańczały online. Musicie zrozumieć, że PvP da się uprawiać bez statusu mordercy i to jest właściwa droga. Status mordercy jest dla osób, które chcą być klimatyczne albo łamać ogólno przyjęte zasady współżycia z innymi graczami. Nie blokujemy wam gry, a jedynie utrudniamy. W tym miejscu, chciałby wam przypomnieć, że na MW są gildie, które dają przyzwolenie na mordowanie w prawie każdym zakątku krainy (oprócz miast). Jeśli więc tworzycie grupkę osób nastawionych na PvP, załóżcie gildie i wypowiedzcie wojnę drugiej ekipie, jeśli oni też są nastawieni na PvP, to na pewno ją przyjmą.
+Podsumowując. Nastawiamy się obecnie na drobniejsze poprawki udoskonalające i poprawiające to co już dokonaliśmy. System jest na tyle dobrze obecnie wykonany, że nie wymaga aż tak ogromnych zmian by zwiększyć online.
|
|
|
Komentarzy [8] |
| | |
| | |
Życzenia świąteczno-noworoczne
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2013, gru 24 15:56, przez lary
|
Zdrowych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz samych szczęśliwych zdarzeń i sukcesów w nadchodzącym Nowym Roku
życzy Ekipa MW.
|
|
|
Komentarzy [5] |
| | |
| | |
Patch 5.0
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2013, gru 6 18:30, przez Jam Lasica
|
+Mniejsze poprawki - Możliwość przechodzenia przez postaci (zwierzęta, potwory itp.) na wszystkich krainach - Usunięta osada cyganów koło Montor - Usunięta osada koło pustyni pod Montor - Zostali usunięci Treserzy w Lakeshire i koło Luny - Zostali dodani Stajenni w Lakeshire i koło Luny. - Poprawka w porcie Mistas
|
|
|
Komentarzy [4] |
| | |
| | |
Patch 4.4
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2013, gru 4 19:23, przez papke
|
+Karczma pod Minoc Na potrzeby wieczorów gier, organizowanych przez naszych Event Masterów, została zbudowana nowa karczma. Znajdujdziemy ją idąc od Minoc drogą na południe. Karczma posiada małą stajnie, miłą obsługe, a w jej piwnicach nie tylko są wytwarzane najlepsze trunki, ale również jest tam arena do walk na pięści! Poza tym od portalu Minoc została poprowadzona ścieżka w kierunku karczmy dla jej łatwiejszego znalezienia.
+Arena Mrocznych Ogni Zapewne każdy pamięta ten jeden z najciekawszych eventów na Mysterious World! Teraz doczekał się on nowej areny, na której drużyny śmiałków będą mogli zmagać się o tytuł najlepszych. Więcej informacji już wkrótce!
+Lakeshire Miasto Lakeshire zostało w wielu miejscach poprawione, między innymi: - domek piekarza, - domek i ogród druida, - drogi. Zostały poprawnie poprowadzone i dodane tam, gdzie ich nie było (domki na północ i zachód, alchemik).
+Mistas Miasto zostało porządnie oczyszczone z niepotrzenbnych przedmiotów oraz w niektórych miejscach poprawione: - kopalnia jest znacznie większa; z ziemi poznikały śmieci, - ulice zostały wysprzątane tak, że już nie powinniśmy się o coś blokować, zwlaszcza nasze juczniaki biegnące za nami, - płatnerz ma od teraz dodatkowe wyjscie, żeby do kowadla było bliżej, - z targu zostało usuniętych wiele niepotrzebnych przedmiotów, - Majster zyskał swoje własne miejsce w warsztacie, - magazynier z wielką łaską w koncu posprzątał porozrzucane skrzynie, beczki oraz klatki, - grupa rozwścieczonych goblinów wpadła do wielu budynków Mistas i pozabierała różne rzeczy z ziemi, dzięki czemu wnętrza są wyraźnie czystsze.
+Mniejsze poprawki - Miasto Papua zostało usunięte. - Udekorowano i poprawiono budynek Majstra w Magnicji. Dodano tam również piec. - W Mistas kolo Teatru pojawiło się dodatkowe ukryte wyjście z miasta na zachód. - Poprawiono 1 level Hythloth (już nie powinny sie potworki pojawiać w niedostępnych dla gracza miejscach). - Zamek Shenar został lekko przerobiony. - W lochu koło Lakeshire mrówki nie powinny się już pojawiać na wodzie. - Poprawiono tekstury wody. - Obozy na pustyni Monotr zostały zniszczone przez czas i pustynie. - Poprawiony sad owocowy w Britt oraz ścieżki prowadzące do niego. - Poprawiona ziemia przed Wrong. - W kopalni Minoc dolny poziom został zasypany. - Usunięto większość pozostałości po strefach wojny - obozy oraz NPCe. - Pozostałe drobne poprawki mapy.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| | |
Bractwo Szeptu
|
Kategoria: Nowinki ze świata
| Temat napisany 2013, gru 3 20:19, przez Safar
|
Noc była jasna, inna niż zwykle. Na świetlistym niebie gwiazdy prześcigały się swoim blaskiem, będąc i tak marnymi punktami na tle kolistego księżyca, który przykuwał uwagę wszystkich przechodniów. Mertilion szedł nerwowo bocznymi uliczkami Mistas, ściskając stare, opasłe tomisko o nieznanym tytule. Wiedział, ze jego odkrycie może zmienić wszystko, może uczynić go władcą ludzkich myśli i czynów. Sprawić, że nic się przed nim nie ukryje, a on sam stanie się kimś więcej niż magiem niższych kregów. Był jednak świadomy, że nie jest w stanie dokonać tego sam i bez pomocy odpowiedniej drużyny nie zrealizuje swojego śmiałego planu... To myśląc mag skręcił w kolejną krętą uliczkę łączącą się z rynkiem, na której już z daleka dało się słyszeć zebrany tłum. Jego serce zaczęło bić szybciej, a czoło rozświetliły stróżki potu. Już po chwili przeciskał się przez zgromadzony tłum by z trudem wejść na mównice. To ta chwila, właśnie zaczyna się nowa era - pomyślał, po czym głośnym, stanowczym i nie współmiernie mocnym, jak na jego posturę głosem powiedział: - Witajcie na zebraniu Bractwa szeptu!
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Szczeliny w Minoc
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2013, paź 10 18:09, przez [MaŁeK]
|
6 grudnia 2012 roku zostala wprowadzona zmiana w wojnach gildyjnych. Od tamtego czasu nie wolno sie bic w miastach. Ostatnio okazalo sie jednak, ze jest blad i w miescie mozna bic innych czlonkow gildii, bedac w stanie wojny. Od teraz (10-11-2013) atak inneo gracza w miastach, przy wykorzystaniu faktu wojny gildyjnej, bedzie traktowany jako bug i karany dlugm wiezieniem na wszystkie potacie z konta. papke
Szczeliny w Minoc
Była ciemna mglista noc, gdy Kai - strażniczka kopalni w Minoc usłyszała szmery w ścianie. Zaniepokojona czym prędzej podbiegła do źródła hałasu i przyjęła postawę bojową. Zaniepokojona zaczęła dłubać swym dużym młotem w miękkiej kopalnianej ścianie i ku jej zdziwieniu przy pierwszym uderzeniu młota przeszedł on na wylot... Niezwłocznie zawołała posiłki straży, aby ową sprawę zbadać.
Okazało się że przejście w ścianie do kopalni nie istnieje tylko jedno... Zdziwieni strażnicy odkryli kilka takich dziur zatrudniając do tego górników. Nie znając natury tych szczelin strażnicy postanowili wziąć sprawy w własne ręce i zbadać owe ewenementy, jednakże trudno było znaleźć śmiałków mających dość odwagi, aby przeczesać skalne dziury z których wydawał się zapach podobny do istniejącego w lochu Paroxymusa... Mało tego! Nieznane ryki napędziły stracha górnikom do tego stopnia, że postanowili zmienić swoje miejsce pracy. Strażnicy widząc pustki w swojej kopalni zaczęli się martwić - jeżeli kopalnia pozostanie pusta nie będzie kogo pilnować i ich praca będzie bezużyteczna, więc zdobyli się na odwagę i poprzez losowanie wyznaczyli paru strażników.
Każdy z nich sprawdzał sam jedną szczelinę. W ramach bezpieczeństwa przywiązani byli wokół pasa mocną liną, tak żeby w razie jakiegoś zagrożenia w szczelinie mogli oni zareagować i wyciągnąć strażnika. Sprytna sztuczka jednak nie podziałała... Gdy tylko strażnicy zanurzyli się w ciemności nieznajomych dziur coś nie z tej ziemi wydało pisk nie do wytrzymania, który powalił wszystkich strażników z nóg... Po przeminięciu tego okropnego hałasu strażnicy odkryli, że liny którymi owiązani byli strażnicy zostały przerwane, a oni sami zniknęli w otchłani ciemności... Od tego czasu w kopalni panuje mroczna pustka, a gdy ktokolwiek pojawi się w niej, ściany zaczynają drżeć, a uszy przeszywa przeraźliwy pisk wyłaniający się z szczelin.
|
|
|
Komentarzy [7] |
| | |
| | |
Wersja 1.15
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2013, lip 5 00:40, przez Mephisto
|
+Specjale w PvM W celu urozmaicenia PvM dodaliśmy do ważniejszych NPC'ow różne specjale. Niektóre da się zatrzymać przy zastosowaniu odpowiedniej taktyki, niektórych nie. Opisy specjali znajdują się w opisie danego NPC'a. Obecnie nowe sposoby walki zostały dodane w następujących potworach: - Demonolog - Balron - Władca Otchłani - Wyrm - Dostojny Smok - Złoty Wyrm (aka Wielki Gad) - Ushioni - Feniks - Hydra - Exodus - Wszystkie champy (Kościany demon, pożeracz ciał, mroczny ojciec etc..)
Stwory te z racji, że są teraz znacznie silniejsze to też można z nich zebrać prawie 2x więcej złota/przedmiotów niż poprzednio.
+Poprawa systemu lootu Wielu graczy jak wiadomo denerwuje się z powodu bezgildyjnych osób, które mogą nam przeszkadzać w PvM. W związku z tym, od teraz bicie NPC'a jest powiązane z tymi osobami co aktualnie to robią. Jeśli przyjdzie osoba, która go nie biła a będzie chciała zgrabić jego zwłoki, uzyska status kryminalisty. W celu uniknięcia kryminalisty, należy być w party (gildie i .przyjaciele nie pomogą).
+Konto bankowe Każda postać, może mieć założone konto bankowe. Zmieniła się komenda "bilans" - pokazuje teraz gump'a, który wyświetla potrzebne informacje i daje możliwość wypisania czeku oraz wypłacenia złota. Założenie konta kosztuje jednorazowo 15k, po jego utworzeniu widzimy dokładne statystyki posiadanego złota w powyższej komendzie.
+Drobniejsze zmiany - Uzdrowiciel będzie informować o tym, że ktoś się oddalił podczas próby wskrzeszenia. - Została dodana możliwość stworzenia kalendarza przez skrybę. Możliwe jest stworzenie wyjątkowego kalendarza - jest wtedy pobłogosławiony. - Komenda .czas , jeśli posiadamy kalendarz, pokaże nam także date. - Telekineze rzuca się szybciej oraz przy posiadaniu 100% umiejętności można wybrać miejsce w które chce się przenieść osobe (1 kratka). Powyżej 115% można przenieść osobę o 2 kratki. - Poprawiono bug z naprawianiem itemów u npc'ów - Wprowadzono blokadę gainów płatnerstwa przy ocenie przedmiotu - Poprawiono bug z gotowaniem polegający na wymogu większej ilości składników (glownie nadzienia) do tworzenia ciast aniżeli było w opisie - Poprawiono zależność między nieatakowaniem gracza przez nieumarłe potwory, a umiejętnościa nekromancja/druidyzmu/wampiryzmu. Ponadto wymagana jest od teraz umiejętność umysłowa na poziomie 60% (wiedza o zwierzętach, rozmowa z duchami). - osłabiono działanie czarów 9 kręgu występujące na tym samym obszarze - Obwoływacz informuje teraz o występowaniu wiadomości na tablicy informacyjnej - Poprawiono bug z klątwą otrzymywaną za zaatakowanie postaci która jest w innym obszarze mapy - Teraz osoba nie będąca w party z zabójcą npc'a lub nieuczestnicząca w walce z pokonanym npc'em grabiąc jego zwłoki dostanie status kryminalisty - Wprowadzono odporność na truciznę potężniejszym bagiennym potworom - Można już ciąć zwłoki gracza na Ilshenar
+Wskrzeszanie zwierząt (Edit) W związku z wprowadzeniem specjalnych ataków przez silne potwory, postanowiliśmy zmienić możliwości wskrzeszania zwierząt. - możliwe jest wskrzeszanie zwierząt 10 razy (nie jak poprzednio tylko 2x), w przeciągu 6h do 12h (zależnie od umiejętności weterynarii, dla druida 12h). - wymagany jest składnik "lecznicze zioła" do wskrzeszenia zwierzaka, możliwy do kupienia u tresera i druida. - za drugim wskrzeszeniem w przeciągu 6h do 12h zwierzakowi spadają umiejętności o 0.1% i zdolności o 0.5%. - zwierzak od 90% wytrzymałości ma zero szans na spłoszenie nawet przez silne potwory.
Za testy podziękowania należą się Lucasowi, Fazie oraz Małkowi.
Dodano (13.07.2013, 19:15): Termin eventu "Loteria" zostaje przesunięty na następny tydzień (22.07) z powodu braku zainteresowania, a tym samym braku fantów.
|
|
|
Komentarzy [14] |
| | |
| |
| | | |