Wojenne Sztormy
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2012, kwi 20 01:26, przez Loscan
|
"Czarne wieści dotarły ze wschodnich krain. Na piaskowej wyspie Nujel'm odbył się kilka tygodni temu turniej z okazji urodzin starego lorda Redwyna. Na zawodach pojawiło się wielu władców z całej Sosarii, niektórzy z nich wzięli udział w przyjacielskich potyczkach. Uroczystość zakończyć miał pojedynek następcy tronu Jhelom, Vorna, oraz najmłodszego syna lorda Ocllo, Aerona. Po długiej wymianie ciosów w przyjaznej atmosferze walkę zwyciężył Vorn, lecz kilka godzin później, mimo znikomych ran odniesionych podczas pojedynku, młody Aeron zmarł w dziwnych okolicznościach. Na piaskowym dworze wybuchła panika. Po długim dochodzeniu uzdrowiciele potwierdzili, iż skutkiem śmierci było otrucie. Ponadto, na turniejowym orężu księcia Jhelom znaleziono ślady tej samej substancji, która pozbawiła Aerona życia. Na rozkaz lorda Redwyna Vorn został aresztowany i wtrącony do lochu, gdzie miał czekać na wyrok śmierci. Pan Ocllo, lord Saaren domagał się jednak wyroku nie poprzez ścięcie, lecz zgodnie z wyspiarskimi zwyczajami, poprzez oddanie mordercy rekinom na morzu. Trzy dni później okręt lorda Saarena opuścił Nujel'm z więźniem na pokładzie kierując się ku głębokim wodom. Okręt jednak został okrążony przez flotę Jhelom z lordem Brandonem na czele domagającym się uwolnienia pierworodnego syna, który wciąż nie przyznawał się do winy. W zamian za uwolnienie księcia lord Brandon obiecał odnalezienie sprawców morderstwa oraz zadośćuczynienie za nieszczęśliwy zbieg okoliczności w postaci dziesięciu okrętów handlowych oraz przekazaniem na własność Wężowej Zatoki, która prawnie należy do Jhelom. Lord Saaren nie miał wyboru, jak tylko przyjąć warunki i uwolnić księcia.
Minęły dwa tygodnie, a Ocllo wciąż nie mogło doczekać się wiadomości o winowajcach śmierci młodego Aerona. Znieważone Wyspiarskie Przymierze, czyli Nujel'm, Ocllo oraz Magincia uznało władców Jhelom winnymi zdrady i postanowiło samodzielnie wymierzyć sprawiedliwość.
Znany ze swego okrucieństwa, książe Daemon, na rozkaz swego ojca, lorda Redwyna, pożeglował na południe, by nieopodal wyspy Serpent's Hold puścić z dymem okręty handlowe Jhelom. Statki Daemona natknęły się na dyplomatyczną kampanię lady Eleany, żony jhelomskiego księcia Vorna, a zarazem córkę władcy Trinsic, lorda Rennarda. Daemon bez wahania wymordował załogę i pojmał Eleanę, która podobno była przez wiele dni gwałcona i torturowana, by w końcu zostać oddana rekinom. Rozpaczony lord Rennard natychmiast ruszył do stolicy żądając od lorda Britisha ukarania Wyspiarskiego Przymierza i wypowiedzenia mu wojny. British, po zebraniu królewskiej rady, widząc w tej sytuacji zagrożenie ze strony Blackthorna, zdecydował nie brać udziału w sporze, co jeszcze bardziej rozwścieczyło Rennarda. Po powrocie na południe Trinsic i Jhelom ogłosiło bunt oraz zawarło sojusz, tym samym wypowiadając wojnę Wsypiarzom. Ci nie pozostali bezczynni i również wznieśli sztandary.
Lord British wydał oficjalny rozkaz pozostałym lordom Sosarii i zabronił brania udziału w sporze. Mimo wszystko, wojna domowa jest nieunikniona. Niepokojąca jest również sytuacja na zachodzie, gdzie Skara Brae rozpoczęło budowę floty wojennej, co jasno sugeruje udział w wojnie. Nie wiadomo jednak, po czyjej stronie opowie się krakeni lord.
Tabari - kronikarz Sosarii."
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Tym newsem mam przyjemność zapowiedzieć nadchodzącą serię questów, w których gracze będą mogli opowiedzieć się po stronie jednej z trzech frakcji. Możecie spodziewać się różnorodnych questów PvP, PvM, a także tych przeznaczonych dla klas rzemieślniczych. Zaciekłe bitwy o miasta, długie wyprawy, walki na morzu i wiele innych ciekawych przygód. Od graczy zależało będzie, które miasta przetrwają, które upadną czy też które zostaną doszczętnie zniszczone. Abyście nie pogubili się w tym wszystkim, niebawem dodane zostaną opisy każdej z frakcji i sami zdecydujecie pod którym sztandarem zechcecie stanąć. Zależnie od ilości chętnych graczy stworzymy limit miejsc przeznaczonych dla każdej z frakcji, aby uniknąć niesprawiedliwego podziału.
Dziękuję za uwagę i zapraszam gorąco do wzięcia udziału w tym wielkim wydarzeniu.
|
|
|
Komentarzy [9] |
| | |
| | |
Patch 3.7
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2012, kwi 16 00:53, przez papke
|
+Nowe Domki Od dziś można zakupić nowe domki u miastowych Architektów. Serdecznie dziękujemy wszystkim, za nadesłane projekty i jednocześnie chcieliśmy przeprosić, za tak długi czas realizacji. Niestety było to spowodowane odejściem z ekipy osób, które nie tylko się wtedy tym zajmowały, ale również miały dużą wiedzę, na temat ich dodawania. Nowe domki to: - Młyn (Thorfin) - Leśna kryjówka (Thorfin) - Dworek szlachcica (Winters) - Kamienny zamek (papke) - Mroczny zamek (papke) - Mały domek (Daria) - Garnizon (Futix) - Luksusowa willa (Winters) - Chatka z wieżą (papke) - Mała posiadłość (Malradin) - Zacisze samuraja (Incognito)
+Zmiany w Starych Domkach: - Elfi dom: poprawiono drabinkę, tak aby już można było sie dostać na dach. - Straszny dwór: również tutaj można już dostać sie na kolejne piętra. - Ogromny dom z cegieł: poprawa wystających płytek poza dom.
+New World: Na razie tylko drobne rzeczy, teraz gdy już uporaliśmy się z technologią, kolejne budowle będą sie pojawiały o wiele częściej. - Dodanie stajni bankowej w Mistas. - Dodanie roślinności na klombie obok stajni bankowej w Mistas. - Usunięto grób w Mistas. - Przebudowa wejścia do Gildii w Mistas od strony zachodniej, żeby nie dostać się tam przypadkiem. - Do portu w Britain zacumował statek.
+Mniejsze Poprawki: - Naprawa dziury w dachu u Alchemika: już nie wpadniemy do pomieszczenia niżej. - Poprawa głów jeleni u Barda w Mistas. - Usunięcie ścian przy wyjsciu północnym w Mistas, żeby było bardziej intuicyjne. - Poprawa zbugowanych kratek na świecie. - Załatanie kratek wody w wielu miejscach.
|
|
|
Komentarzy [7] |
| | |
| | |
Życzenia Wielkanocne
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2012, kwi 6 16:00, przez lary
|
Zdrowych, radosnych i spokojnych świąt Wielkiej Nocy, smacznego jajka, mokrego dyngusa oraz odpoczynku w rodzinnym gronie
życzy Ekipa MW.
| |
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| | |
Regulamin Mysterious World
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2012, kwi 1 20:14, przez Jam Lasica
|
+Regulamin Mysterious World Regulamin został zaaktualizowany, zmieniła się jego forma oraz niektóre punkty. Regulamin został podzielony na części Shard - czyli wszystko to co związane jest z MW, Ultima Online, #ultima-mw, TeamSpeak, Witryną WWW.
Najważniejsze informacje o nowym regulaminie: - Niektóre punkty mają dodatkowe objaśnienia (widoczne po kliknięciu na treść punktu regulaminu). - Łamiąc regulamin na TeamSpeaku można zostać wyciszonym na WWW, bądź dostać jaila w grze (sposób przyznawania kar się nie zmienia - jedynie regulamin odnotowuje jasno taki fakt). - Multikonta są zakazane - ale można posiadać wiele kont, o ile się zastosuje odpowiedni czas pomiędzy przelogowaniami - 10 dni. - W stosunku do graczy ze statusem NonPvP (czyli mlodych jak i wszystkich w strefie NonPvP) stosuje się specjalne punkty o tzw. braku chamstwa - utrudnianie gry, przeszkadzanie w grze, będzie karane. - Konto w grze musi być przypisane do profilu na WWW - tyczy się to głównie starych kont. - Pojawił się straszny punkt "odgrywanie postaci jest obowiązkowe" - nie trzeba wpadać w panikę, nic się nie zmieniło - po prostu zostało to zapisane w regulaminie.
Konstruktywne komentarze pod newsem, pozwlą uzupełnić lub poprawić regulamin, bądź rozjaśnić sytuacje (czyt. odpowiedzieć na pytanie: co autor miał na myśli).
|
|
|
Komentarzy [7] |
| | |
| | |
Prezenty
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2012, kwi 1 12:55, przez lary
|
Edit JL: Poniższy news jest żartem z okazji 1 kwietnia, cóż żart tym lepszy im więcej osób się na niego nabierze, wielu niedowierzało, wielu zauważyło pewne nieprawidłowości, a cześć osób dopiero w niego uwierzyła po 1 kwietnia.
| +Prezenty Dla wszystkich graczy, którzy wspierają nasz serwer swoją grą, przygotowaliśmy specjalny prezent. Prezent pojawi się w plecaku każdej postaci, która się dzisiaj zaloguje. Mamy nadzieję, że spodoba się Wam ten drobny upominek za utrzymywanie online na naszym shardzie.
Prezenty są przypisane do postaci, nie można ich przekazywać innym graczom/postaciom.
+Mikstura Przyśpieszenia Dodatkowo dziś będzie można nabyć u zaopatrzeniowca magiczną miksturę, która zwiększa przyrost losowej statystyki na czas 10 minut.
Zmiany będą dostępne po restarcie serwera (w okolicach godziny 15:00).
Mikstury i prezent będzie można użyć wyłącznie dzisiaj.
Dziękujemy Wam za to, że jesteście z nami na dobre i na złe!
|
|
|
Komentarzy [11] |
| | |
| | |
Konkurs Literacki - wyniki
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2012, mar 27 13:42, przez Loscan
|
Z przyjemnością przedstawiam wyniki zakończonego Konkursu Literackiego. Prac nie było wiele, lecz uczestnicy zastanawiają się pewnie, dlaczego tak długo trwało ocenienie dzieł. Powodem była moja aktywność, która w ostatnich dwóch tygodniach spadła do minimum, z racji egzaminów. Ocenianiem zajęło się trzech Quest Masterów, mam więc nadzieję, że wyniki są jak najbardziej obiektywne.
1. Miejsce - Sortris Ra'Virr, za powieść 'Wojna Listopadowa' 2. Miejsce - Vailerie Erentreri, za powieść 'Księga Krasnoludów' 3. Miejsce - Ziggs, za powieść 'Szkarłatne Spojrzenie'
Gratuluje zwycięzcom i serdecznie dziękuję za chęć uczestnictwa w konkursie. Nagrody dostarczone zostaną do skrzyń bankowych, mam nadzieję, że się Wam spodobają. Dla reszty śmiałków, czyli Sheut de Caen, Sophie Sativa oraz Bellatriks, przygotowano drobne upominki. Ponadto, zwycięskie prace zostaną umieszczone w banku Mistas, aby wszyscy mieli szanse je przeczytać.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Poprawki
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2012, mar 20 23:24, przez Sortris
|
+Makroczeki: Zmieniona została nieco forma makroczeków: - Losowe tlo pod literkami. - Możliwa przezroczystość pod literkami. - Losowa liczba literek. - Losowe wyrażenia arytmetyczne (proste - dodawanie odejmowanie w liczbach 0-9). - Dla złośliwych graczy do rozwiązania całki, pochodne, wyznaczniki macierzy większych niż 3x3, rachunek prawdopodobieństwa, statystyka, obliczanie transmitancji obwodu elektrycznego oraz wiele innych!
+Dodatkowe zmiany: - Wszystkie oswojone zwierzęta bezpośrednio po DOWNie serwera (kontrolowanym [apokalipsa] i niekontrolowanym [crash]), będą zabezpieczone do czasu zalogowania się gracza - albo 24 godzin, od zabezpieczenia (w praktyce od UPa). - Questowe moby nie będą już grabić przedmiotów graczy. - Naprawiony błąd z niestackującymi się przedmiotami. - Przedmioty od kończącego pracę kupca gracza (nie Handlarza), będą trafiać do skrzyni powierniczej, a pieniądze do banku. - Zablokowane gainy umiejętności oraz statów na stworzeniach oswojonych/odswojonych.
| Lary przejmuje funkcję Guild Quest Master'a (osoba zarządzająca zadaniami gildyjnymi).
|
|
|
Komentarzy [10] |
| | |
| | |
Mistrzostwa Sosarii
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2012, mar 4 20:26, przez Jam Lasica
|
Przykro nam, ale dzisiejsze Mistrzostwa nie mogą się odbyć, termin Marcowych Mistrzostw został zmieniony na 25 Marca.
|
|
|
Komentarzy [2] |
| | |
| | |
Suplement: Rekrutacja do Ekipy
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2012, lut 29 00:52, przez Jam Lasica
|
Dziękujemy za nadesłane kandydatury - na każde podanie odpowiadamy, jednak w terminie zdecydowanie dłuższym niż 5 dni.
| Chcielibyśmy również zwrócić uwagę, że nie tylko rekrutujemy nowych QM, EM, WM. Poszukujemy chętnych graczy (przyszłych ekipantów) również na inne stanowiska, jak SM, VM, TM i każde inne.
Warto swoje podanie wzbogacić o przykład swoich umiejętności. Jeżeli aplikujemy na stanowisko QM - opis przykładowego własnego questa; EM - opis pomysłu na event; WM - przykłądowy dom, budowla; SM - przykład kodu; itd.
Nie oczekujemy, chociaż jest to mile widziane, od kandydatów doświadczenia. Dla przykłądu aplikując na stanowisko SM nie musisz znać POLa, ale wystarczy umieć programować.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Kampania Pierwotnych - Akt II: Lodowa Obława
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2012, lut 25 16:25, przez Loscan
|
Corvin schował przemoczony list do rękawa swej grubej, szarobiałej szaty i zszedł schodami w dół. Sala zdawała się większa, niż wtedy, gdy widział ją poraz pierwszy. Z granitowych półek przy wielkiej loży zniknął kurz, a magiczne pasmo wokół ołtarza wypełniała moc potężniejsza niż zwykle. Avalaris opierała się dłońmi o stół spoglądając z góry na podarte strony grubej księgi. Ona także się zmieniła. Gdy ją obudzili przypominała starą kobietę z obwisłą skórą na twarzy, teraz jednak wyglądała na młodą dziewkę z długimi, czarnymi włosami. Gdyby nie blada niczym śmierć cera, możnaby ją uznać za piękność. Corvin bez słowa wręczył jej list i pokłonił się nisko.
- Twój szpieg dostał się do ambasady Seymoura? - zapytała spoglądając na pergamin.
Corvin kiwnął głową.
- To jest szansa, na którą czekaliśmy, moja pani. Idealny moment, aby uderzyć.
- Brandon, lord Jhelom; Faralda, księżna Yew; Vilemyr wraz z córką oraz Seymour we własnej osobie - orzekła pierwotna z demonicznym uśmiechem na twarzy. - Wielu ważnych gości. Twój szpieg twierdzi, że Seymour zamieszkuje na dworze Vilemyra już od dłuższego czasu.
- Tak jest. Sądzi również, że wiele jego dokumentów znajduje się właśnie tam. Czy mam wezwać zbrojnych?
- Nie - rzuciła stanowczo Avalaris po chwili namysłu. - Jeśli zrobimy to po twojemu, cała wina spadnie na nas, a naszym celem jest skłócenie tych rodzin, aby żadna zawarta tam umowa nie doszła do skutku. Skoro Seymour trzyma przy sobie swoje dokumenty, to właśnie tam należy szukać informacji o Allistairze. Mój brat przespał już zbyt długo.
- Co więc uczynimy? - Corvin zmarszczył brwi.
- Natychmiast wezwij wiernych, musimy jak najszybciej odzyskać te dokumenty i chcę, abyś zrobił to po cichu. Gdy tak się stanie, będziesz miał do dyspozycji duży oddział, aby przeprowadzić szturm na miejsce, gdzie znajduje się Allistair. Mam wrażenie, że gdziekolwiek Rycerze Słońca go uwięzili, sami boją się wkroczyć.
- Myślisz, że chcą Serca? - zapytał.
- To oczywiste. Serce jest potrzebne do odbycia ostatniego rytuału, więc nie mam najmniejszych wątpliwości. Lecz ktokolwiek lub cokolwiek strzeże Allistaira i jego artefaktu, trzyma w rydzach Seymoura i jego ludzi, a to dobry, a zarazem zły znak. Oczekujcie najgorszego...
-------------------------------------------------------------------------
Druga część kampanii podzielona zostanie na dwa etapy. Pierwszy etap przeznaczony jest dla graczy, którzy wpisani zostali wcześniej na listę. Drugi etap odbędzie się zaraz potem i przeznaczony on jest dla wszystkich, którzy zechcą służyć Aghashirii.
Pierwszy etap questa przeniesiony został na wtorek6 marca, na godzinę 18:45. Drugi etap rozpocznie się wraz z końcem pierwszego, czyli około godziny 20:00.
Quest ma charakter PvM, przez co walki między graczami są zakazane. Również przeszkadzanie będzie surowo karane.
Zapraszam serdecznie wszystkich chętnych.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| |
| | | |