Przestroga
| Temat napisany 2005, lip 15 03:28, przez xPABLOx
|
Na prośbę ekipy shardu LZL, zamieszczamy notkę-przestrogę. Otóż ekipa serwera Mythical Blackstore bez zgody i wiedzy autora przywłaszczyła sobie cudzą verdatę. Na domiar złego, autor verdaty próbując wyjaśnić na forum zaistniałą sytuację, został prostacko potraktowany przez administratora MB. Do czasu wyjaśnienia całej sprawy radzimy omijać z daleka serwer Mythical Blackstore.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| |
| | |
Delikatna zmiana w regulaminie.
| Temat napisany 2005, lip 15 00:40, przez xPABLOx
|
Delikatnej zmianie uległ pkt 14. regulaminu. Od dzisiaj wszelkie przeszkody blokujące wejście do budynków publicznych (takich jak przykładowo bank) będą bezpowrotnie usuwane (wraz z ich ew. zawartością). Tyczy się to głównie wierzchowców i zwierząt jucznych.
|
|
|
Komentarzy [5] |
| |
| | |
Nowy punkt w regulaminie
| Temat napisany 2005, lip 10 00:30, przez Mephisto
|
Poniewaz ostatnio ekipa ma dosc ciaglego skarzenia sie graczy, ze im ukradziono konta - a tak naprawde wiekszosc bawi sie w wymiany, sprzedaze a potem wymysla nie stworzone historyjki i nie wiadomo tak naprawde komu wierzyc, ani o co chodzi. Zrobil sie ostry zamet dotyczacy tych czynnosci, ktorego nie mozna juz tolerowac. Dlatego tez dzis dodany zostal nowy punkt w regulaminie, dotyczacy zakazu wymian i sprzedazy kont - na koncie ma grac jedna osoba, jak bedzie grac wiecej - konto zostanie zbanowane. Nalezy nauczyc sie pilnowac hasla i grac na swoim jednym koncie. PS. MW Gate 2.7 do sciagniecia w dziale download.
|
|
|
Komentarzy [21] |
| |
| | |
Domki
| Temat napisany 2005, lip 7 06:12, przez Mephisto
|
Dodanych zostalo pare nowych domkow wykonanych przez Goblina, XTC i Hayna. dwie wieze dom z gankiem bambusowa chata pagode samuraja dwupietrowy kamienny dom z balkonem dwupietrowy kamienny dom podniszczony piaskowy dworek ogrodzony dom z tarasem dom z wieza dom z tarasem Jak zawsze mozna je obejrzec w dziale Domy, a kupic u architekta.
|
|
|
Komentarzy [7] |
| |
| | |
Questy
| Temat napisany 2005, lip 4 13:21, przez Mephisto
|
Doszedl nowy dzial na stronie - Questy. Dowolna osoba moze napisac zadanie i je wyslac. Rozchodzi sie glownie o zadania w gildiach miastowych, ten dzial ma pomoc w rozwijaniu ich. Jesli ktos czuje sie na silach, by napisac zadanie, moze to teraz zrobic i wyslac korzystajac z dzialu Questy.
|
|
|
Komentarzy [2] |
| |
| | |
Historia Świata
| Temat napisany 2005, lip 3 18:41, przez Vanelfin
|
Wielu z Was pytało, kiedy pojawią się jakieś większe questy... Postanowiliśmy, że jeśli taka forma rozgrywki ma wejść w życie, to nie może ona polegać na zwykłym bieganiu z a Mistrzem Gry i wybijaniu podstawionych przez niego stworów. W tym celu powstała historia świata. Wszystkie zadania będą nawiązywały do jej fabuły. Będą takie, które dodadzą jakiś nowy wątek do tego wszystkiego, ale będą też takie, które zajmą się główną tajemnicą tego świata... Historia będzie na bieżąco aktualizowana wraz z wykonywaniem questów przez graczy. Istnieje więc możliwość wpisania się na karty historii, które zaprezentowane zostały tutaj . Przykładem jest gildia Katharsis, o której możecie dokładniej poczytać w odpowiednim dziale. Dodam także, że gracze do zadań będą wybierani losowo, ale oceniani wg podanych kryteriów: nie są ważne skille, ale staż i doświadczenie w UO, odgrywanie postaci i to, czy osobnik nie jest zwykłą bezmyślną maszyną do zabijania. To powinno zmusić niektórych do trochę klimatyczniejszej gry i częstszego myślenia, bo inaczej nie dadzą rady wykonać zadań... Żadnych specjalnych nagród nie będzie, oprócz sławy i jakiś większych przedmiotów (ale żadne artefakty, wartość nagrody zalezy od questa i zachowania graczy).
|
|
|
Komentarzy [16] |
| |
| | |
Gildie Miastowe
| Temat napisany 2005, cze 27 07:01, przez Mephisto
|
Zniknal burmistrz, zniknal kamien miastowy... zniknely zadania miastowe... zniknela nawet reputacja w miescie. Dzisiaj powstaly Gildie miastowe. Posiadaja one najczesciej chociaz dwa budynki w roznych lokacjach. Npece nalezace do Gildii maja tytul nad glowa, wiec identyfikacja powinna byc prosta. Istnieje 10 typow Gildii wzgledem klas (Wojownicy, Lucznicy itp). Najczesciej budynki sa w roznych miastach, przez co mozna miec dodatki nie tylko w jednym miejscu. Jednym z lepszych plusow bycia w Gildii jest mozliwosc nauczenia sie 105% wybranej umiejetnosci. Tyle na poczatek, wiecej mozna przeczytac tutaj. Powstaly calkowicie nowe zadania, skladajace sie najczesciej chociaz z 4 etapow. Etapy moga miec rozny cel, moze to byc pojsc do osoby, odebrac przedmiot od osoby, zniszczyc przedmiot.. i wiele innych. Zadania zostaly opisane tutaj. Prawdopodobnie to dopiero poczatek i pomysl bedzie sie rozwijac.
|
|
|
Komentarzy [21] |
| |
| | |
MW Gate 2.6
| Temat napisany 2005, cze 24 14:35, przez Mephisto
|
Kolejne poprawki techniczne. Poprawione zostalo patchowanie, ktore wczesniej moglo nie uaktualnic do konca wszystkich plikow.
|
|
|
Komentarzy [1] |
| |
| | |
Rozrywki w karczmie
| Temat napisany 2005, cze 18 14:43, przez Mephisto
|
Dodatkowymi rozrywkami, ktorymi cieszyc sie mozna w karczmie: - tarcza w ktora mozna rzucac siekiera lub sztyletami - szachy - warcaby - kosci (mozna nimi rzucac) Opisy przedmiotow mozna znalezc w dziale Przedmioty. (Wystarczy wpisac w szukaj nazwe). Powstal nowy dzial Ogólne gdzie mozna znalezc drobne informacje ogolne, jak co jaki czas odrastaja wlosy/broda, lub od czego zalezy wzrost skillcapa/statcapa. Tarcze strzeleckie, manekiny i nowy przedmiot zwany magicznym orbem (pochlaniacz czarow), wyswietlaja teraz wyniki jak sie ich uzyje. Dokladniejsze informacje mozna znalezc w dziale Przedmioty. Przy wynajmowaniu domu w miescie, dostaje sie klucz poblogoslawiony. Podobnie jak sie zmienia zamki w takim domu, klucz staje sie poblogoslawiony. Klucz mozna teraz wyrobic tylko raz, wiec do innego celu on juz nie bedzie mogl sluzyc.
|
|
|
Komentarzy [17] |
| |
| | |
Mordercy
| Temat napisany 2005, cze 15 05:30, przez Mephisto
|
Zmiana tyczy sie jedynie osob, ktorzy sa starsze od 23 lat. Mianowicie, jesli ofiara takiej osoby bedzie miec ponizej 23 lat, sumienie mordercy bedzie go dreczyc. Po 4 takich morderstwach, w odstepie czasowym mniejszym od 3 godzin (od ostatniej smierci) statystyki mordercy zaczynaja spadac tymczasowo. Najpierw jest to -3, nastepne morderstwo mlodej osoby kolejne -3, pozniej jest to -2 i koncowo zmniejszane jest o -1. Sumienie przestaje dreczyc morderce po uplywie 3 godzin od ostatniego morderstwa, wtedy statystyki wracaja do normy. Mysle, ze przez ta zmiane nie ucierpi nikt kto zabija z rozsadkiem. Ma ona zmusic do myslenia osoby, ktore zabijaja co popadnie.
|
|
|
Komentarzy [30] |
| |
| |
| | | |