Pare zmian
| Temat napisany 2005, maj 9 16:07, przez Mephisto
|
- Magicznego oltarza nie mozna postawic wewnatrz domu. Mozna teraz stawiac go na zewnatrz lub na dachu, jesli jest dostepny. - Druciarz moze przetapiac wszystkie narzedzia i te wieksze przedmioty jak swiecznik czy lichtarzyk. - Z lochu mozna teraz wyjsc, ale z opoznieniem. Jest to w sytuacjach gdy osobe goni jakis stworek (podobnie jak bylo z "Wrog cie juz zobaczyl"). Dostaje sie wtedy wiadomosc "Probujesz uciec z lochu...". - Przy czarowaniu, odpowiednie slowa czaru beda sie wyswietlac zawsze na koncu - to sie odwoluje do osob, ktore lubia wypowiadac w makrze pare innych slow. - Szansa na wykonanie wyjatku u druciarza zalezy teraz mniej od trudnosci wykonania przedmiotu, a bardziej od zrecznosci osoby. - Drwalstwo rosnie troche szybciej. - Mini-statek, ktory sie dostaje po zlozeniu, pamieta nazwe jaka miala lodz, tak samo po rozlozeniu statek jest prawidlowo nazwany. (Nazwac statek mozna 2x klikajac na sternika)
|
|
|
Komentarzy [16] |
| |
| | |
Szpony
| Temat napisany 2005, maj 8 03:23, przez Mephisto
|
Szpony to nowa bron dla piesciarzy, moze byc magiczna, moze byc umiejetnosci walki pesciami, moze byc z roznej rudy i moze byc wyjatkowej jakosci - a robi je druciarz.
|
|
|
Komentarzy [9] |
| |
| | |
Turniej Wiedzy o Sosarii
| Temat napisany 2005, maj 7 23:59, przez xPABLOx
|
Des De'wizard wraz z Elleanderem zapraszają wszystkich chętnych na "Turniej Wiedzy o Sosarii". Więcej informacji o tejże imprezie można uzyskać tutaj. Wszelkie pytania dotyczące tej imprezy prosze kierować do organizatorów.
|
|
|
Komentarzy [6] |
| |
| | |
MW Gate 2.4
| Temat napisany 2005, maj 6 04:16, przez Mephisto
|
Nowy MW Gate do sciagniecia - drobne poprawki techniczne. Obrazenia od wszystkich czarow zostaly bardziej uzaleznione od inteligencji. Szansa na lepsze blogoslawienstwo zalezy od umiejetnosci medytacji. Czary leczenia sa teraz zalezne rowniez od inteligencji. Szansa na trafienie podczas walki zostala mocniej uzalezniona od umiejetnosci taktyki i zrecznosci. Edit: Obrazenia lucznika zostaly uzaleznione od odleglosci z jakiej strzela, im dalej tym mniej.
|
|
|
Komentarzy [16] |
| |
| | |
Regaty
| Temat napisany 2005, maj 2 14:19, przez Mysia
|
Przyszedł czas na zorganizowanie zupełnie innej zabawy, w której udział może wziąć każdy bez wyjątku. Zapraszam wszystkich na … regaty żeglarskie. Szczegóły całego przedsięwzięcia znajdziecie na forum w temacie " Regaty ".
|
|
|
Komentarzy [5] |
| |
| | |
MW Gate 2.3
| Temat napisany 2005, maj 2 05:00, przez Mephisto
|
Nowa wersja została zmodyfikowana tak, ze mozliwe jest sciaganie patchy z nowego miejsca sponsorowanego przez wojtka_sw. Nie powinno teraz tak czesto rozlaczac. Dodatkowo, nie trzeba restartowac nowego MW Gate gdy powiesi sie klient. W okienku informacyjnym pojawila sie liczba aktualnie online graczy na serwerze. Informacje zawarte w tym okienku mozna przewyjac klikajac lewym/prawym przyciskiem, jak i aktualizowane jest przy pobieraniu statusu (2x klik na okienko ze statusem). PS. Tylko potworki z polepszonym wzrokiem potrafia zauwazyc ze ktos uzdrawia im wroga przez co robia sie *zle* i atakuja odpowiednia osobe. Mniejsza zmiana jaka miala miejsce jakis czas temu o ktorej zapomnialem napisac, to taka ze progi umiejetnosci dotyczace wykonywania z danej rudy/drewna itp zalezne sa od bazowej wartosci umiejetnosci, magik tu nie pomoze.
|
|
|
Komentarzy [4] |
| |
| | |
Przywitanie
| Temat napisany 2005, kwi 28 12:48, przez Mysia
|
Chciałabym się przywitać, już nie tylko jako gracz, ale także jako członek Ekipy MW (w zasadzie kandydatka do Ekipy, bo nikt nie dostaje miesca ad hoc). Mam nadzieję, iż w miarę możliwości będę mogła służyć Wam pomocą, przyczynić się do uatrakcyjnienia zabawy i pozytywnego rozwoju naszego serwera.
|
|
|
Komentarzy [9] |
| |
| | |
Magazynierzy i zwierzaki
| Temat napisany 2005, kwi 27 14:01, przez Mephisto
|
Zawitali do nas magazynierzy, ktorzy moga trzymac w swoich skrzyniach materialy takie jak drewno, ruda, ziola, rosliny, skory itp. Kazdy magazynier ma odzielna skrzynie nie zwiazana z bankiem i kazdy jest na powietrzu. Zwierzaki maja nowa komende "imie odpocznij" (stara "imie odpocznij" zostala zmieniona na "imie odpocznij przy korycie"), dzieki ktorej zwierzak moze odpoczac przez co troche szybciej regeneruje mu sie zycie, mana i stamina, ale za to szybciej glodnieje. Przestaje odpoczywac jak cokolwiek sie zacznie dziac z nim zwiazanego, lub gdy bedzie w pelni sil to oznajmi ze jest *wypoczete*.
|
|
|
Komentarzy [5] |
| |
| | |
Oswajanie
| Temat napisany 2005, kwi 26 04:34, przez Mephisto
|
Tak oto i tamer doczekal sie malych zmian. Mianowicie od dzis arcymistrz oswajania bedzie mogl nauczyc swoje zwierzeta dwie zdolnosci, ktore zostaly opisane dokladniej w odpowiednim dziale. Umiejętność oswajania jest teraz odpowiedzialna za czas w którym zwierze głodnieje. Będąc arcymistrzem, jest to 2 razy dłużej niż normalnie. Dodatkowo by bylo zabawniej, wszystkie npece (oprocz przyciagnietych i kontrolowanych oczywiscie) beda sie teraz uczyc walki, magii i odpornosci na magie tak samo jak czlowiek - podczas walki, jedynie 3 razy szybciej. Maksymalnie moga osiagnac 10% ponad norme.
|
|
|
Komentarzy [14] |
| |
| | |
Tworzenie postaci
| Temat napisany 2005, kwi 21 16:52, przez Mephisto
|
Wszystko opisane jest dosc dokladnie w dziale Faq. Ogólnie mowiąc to nie da się juz skasować postaci, która nie istnieje chociaz 7 dni (nie online), do tego nie da sie stworzyc wiecej niz dwie postacie. Dodatkowo serwer potrafi sam przystosowac sume statow (opisane w faq), nie trzeba edytowac prof.txt.
|
|
|
Komentarzy [7] |
| |
| |
| | | |