|
|
wampiryczne runo na barierę żywiołów
|
|
Dodaje niewielką redukcję obrażeń od czarów z żywioła błyskawic (Corp Por, Vas Por Grav, Por Ort Grav) zarówno od graczy jak i NPC. Można rzucić to zaklęcie raz na dzień (w grze).
Składniki : 3 czarne perły
Stamina: 20
|
| |
|
wampiryczne runo na krwisty pancerz
|
|
Zaklęcie to daje dodatkową obronę wampirowi. Najpierw wampir dostaje bonus o wartości 1 i ma 2 minuty na uzupełnienie go do maksimum. Podczas ataku wampir wysysa krew z ofiary wzmacniając swoją obronę. Jeśli osiągnie maksimum, zaklęcie jest wydłużane. Czas początkowy jak i maksimum obrony zależne są od umiejętności.
Składniki : 1 rubin 3 krew
Stamina: 20
|
| |
|
wampiryczne runo na lodowe ostrze
|
|
Powoduje umocnienie ataku wampira poprzez dodatkowe obrażenia od zimna.
Składniki : 1 krwawy mech 1 szafir
Stamina: 30
|
| |
|
wampiryczne runo na ognista krew
|
|
Ofiara zraniona przez wampira odczuwa ogromny ból wywołany rozgrzaniem ciała. Efekt działania tego runa jest wyjątkowo bolesny. W przypadku graczy postać słabnie (zdrowie i stamina) niezależnie od tego czy stoi, czy biegnie. W przypadku npców ból szybciej ustaje, gdy postać się nie rusza. Jeśli natomiast jest w ruchu, czas trwania klątwy wydłuża się, a obrażenia się zwiększają.
Ograniczenia : - możliwość wbicia tylko z broni jednoręcznej - nie można trzymać tarczy w ręku - łucznik może jej użyć używając kuszy i łuku, pod warunkiem, że znajduje się nie dalej niż 2 kroki od celu - nie można założyć magicznej broni i artefaktu, podczas działania runa - nie można założyć na zatrutą broń oraz na broń będącą pod działaniem runa lodowe ostrze
Składniki : 1 rubin 1 pajecze sieci
Stamina: 30
|
| |
|
wampiryczne runo na perswazje
|
|
Wampir może użyć swej perswazji tylko na złych, nieoswojonych stworach, o sile zależnej od swojej umiejętności wampiryzmu. Perswazja może się udać bądź nie. Nie zawsze nieudana próba znaczy, że wampir nie jest w stanie przekonać danego stwora.
Składniki : 1 czarny wrzos 3 krew
Stamina: 20
|
| |
|
wampiryczne runo na potege krwi
|
|
Zwiększa witalność wampira. Możliwe jest rzucenie tego runa dwa razy.
Składniki : 1 krwawy mech 3 krew
Stamina: 20
|
| |
|
wampiryczne runo na pozory zycia
|
|
Zmienia kolor skóry wampira na normalny.
Składniki : 2 krew
Stamina: 10
|
| |
|
wampiryczne runo na przemiane w nietoperza
|
|
Kompletna (imię, status, postać) przemiana w nietoperza. Wampir na czas przemiany nie jest atakowany przez potwory, chyba że zostaną sprowokowane (nie tyczy się mocnych stworzeń).
Składniki : 2 skrzydła nietoperza
Stamina: 20
|
| |
|
wampiryczne runo na wykrycie krwi
|
|
Wampir wyczuwając pulsującą krew swych wrogów potrafi ich, jeśli są ukryci w pobliżu, odkryć. (zasięg krótki, ale zależny od umiejętności)
Składniki : 3 krew 1 pajecze sieci
Stamina: 20
|
| |
|
wampiryczne runo na wyssanie zycia
|
|
Wampir wysysa krew ze stworzeń (także graczy) podczas ataku, przez co leczy się niedużym procentem z zadanych obrażeń. Można rzucić raz na 6 godzin (w grze).
Składniki : 1 rubin 1 krew 3 krwawy mech
Stamina: 25
|
| | | | | | | | | | |
| | | |
|