|
|
|
|
wilkolackie runo na berserker
|
|
Powoduje iż szpony wilkołaka przesiąkają magią i stają się poteżniejsze. Wiłkołak zadaje dodatkowe obrażenia od ognia.
Jeśli wiłkołak posiada przynajmniej 101% bazowej likantropii oraz jest pod wpływem wężowej skóry, to wiłkołak otrzyma również dodatkową moc wysysania many z przeciwnika.
Wymagana likantropia do użycia w dzień: 35%
Składniki : 2 siarka 1 diament
Tropienie: wpływa na moc obrażeń od ognia oraz procent wysysania many.
Trudność: 30 Stamina: 30
|
| |
|
wilkolackie runo na bezwzględnego drapieżcę
|
|
Po otrzymaniu obrażeń wilkołak wpada w furie zadająć silniejsze ciosy swemu wrogowi. Szansa na silniejsze uderzenie wzrasta z obrażeniami, a im większa szansa tym silniejsze uderzenie.
Trudność: 85 Stamina: 20
Składniki : 1 pajecze sieci 1 krew wilka
|
| |
|
wilkolackie runo na blogoslawienstwo luny
|
|
Wilkolak szaman oraz jego przyjaciele otrzymują bonus o wartości 4-5% likantropi i wiedzy o zwierzętach, dodatkowo bonusy nakładają się na magiczne przedmioty.
Składniki : 1 gwiezdny szafir 2 obsydian
Trudność: 80 Mana: 40
|
| |
|
wilkolackie runo na dziki skowyt
|
|
Głośne warkniecie powoduje sparałiżowanie wrogich graczy w pobliżu.
Jeśli wilkołak jest pod wpływem węzowej skóry oraz berserka, posiada przynajmniej 101% bazowej likantropii to dziki skowyt spowoduje iż wiłkołak przez kolejne 2-3 minuty będzie zadawał ogniste obrażenia obszarowe.
Każdy potwór w pobliżu jesli jest pod wpływem piekielnego skowytu przynajmniej drugiego poziomu (osłabiony), to otrzyma redukcję ognistych obrażeń nawet do 30%.
Składniki : 1 krwawe nasienie
Tropienie: wpływa na zasięg zaklęcia, moc obszarowych obrażeń w 30% oraz na moc obniżenia odporności na ogień w 50%.
Wymagana likantropia do użycia w dzień: 105% Trudność: 80 Stamina: 25
|
| |
|
wilkolackie runo na kwasny deszcz
|
|
Wywołuje poteżny deszcz, który truje i uszkadza wszystkich w pobliżu.
Składniki : 10 wilcze jagody 2 krwawe nasienie
Tropienie: wpływa na zasięg zaklęcia.
Trudność: 90 Mana: 50
|
| |
|
wilkolackie runo na oslepienie
|
|
Oślepia wszystkich wrogich graczy dookoła. W przypadku potworów, spowalnia wszystkie potwory w zasięgu do 8-12 kratek o wartość zależną od umiejętności Likantropii oraz Wiedzy o Zwierzętach.
Składniki : 2 obsydian
Tropienie: wpływa na zasięg zaklęcia.
Trudność: 50 Mana: 15
|
| |
|
wilkolackie runo na piekielny skowyt
|
|
Wydobywając z gardła przeraźliwe wycie wilkołak potrafi zmrozić krew w żyłach nawet najodważniejszemu wojownikowi. Skowyt oddziałuje na wszystkich w zasięgu 6-7 kratek.
W przypadku gracza, wytrzymałość zostaje pomniejszona możliwie raz na 10s.
W przypadku potworów, skowyt powoduje 3-poziomowe osłabienie. Jednakże można zwiększyć osłabienie raz na 8s Czas trwania każdego osłabienia to od 30 do 120s. *czuje sie niezdarny* - Zwiększa to szansę na uderzenie potwora przez każdego o 1-5%. *czuje sie osłabiony* - Zmniejsza pancerz potwora o 8-20 pkt. *czuje sie zdekoncentrowany* - Zmniejsza szansę na uderzenie potwora o 1-5%.
*czuje sie zirytowany* - wszystkie osłabienia są nadal obecne.
Składniki : 1 czosnek 1 mandragora
Tropienie: wpływa na zasięg zaklęcia oraz na moc obniżonego pancerza w 50%. Wymagana likantropia do użycia w dzień: 70%
Trudność: 45 Stamina: 20
|
| |
|
wilkolackie runo na przemiane w wilka
|
|
Przemiana w wilka, wraz z bonusem do zręczności. Szybkość poruszania się jest równa szybkości na wierzchowcu. Brak możliwości ukrywania się. Zmiana w wilka daje więcej zręczności niż siły.
Składniki : 1 wątroba wilka
Wymagana likantropia do użycia w dzień: 35% Trudność: 20 Stamina: 40
|
| | | | | | | | | | |
| | | |
|