|
|
|
wilkolackie runo na twardy pancerz
|
|
|
Szaman wywołujący czar daje sobie jak i innym wilkołakom stojącym w pobliżu specjalny pancerz, który chroni przed srebrem zmniejszając obrażenia otrzymane od niego. Można rzucić raz na 10 minut w grze, czyli raz na noc.
Składniki : 1 diament
Trudność: 50 Mana: 25
|
| |
|
wilkolackie runo na wech
|
|
|
Wilkołak posiada doskonały wech, przez co może łatwiej wytropić ofiarę. Runo działa podobnie jak umiejętność śledzenie, jednakże troche krócej.
Zniesmaczyć wilkołaka mozna poprzez posiadanie w plecaku dużej ilosci wulkanicznego pylu (zależnie od poziomu likantropii). Wtedy wilkołak niema możliwości wytropienia ofiary.
Tropienie: wpływa na zasięg zaklęcia. Zasięg węchu w przypadku wiłkołaka może być nawet większy niż podczas użycia samego tropienia.
Trudność: 75 Stamina: 20
|
| |
|
wilkolackie runo na wężową skórę
|
|
|
Wężowa skóra daje ochronę przed trucizną, co skutkuje zmniejszeniem poziomu otrzymywanej trucizny. Ponadto, jeśli wilkołak posiada umiejętność walki pięściami to otrzyma dodatkowy wzmocnienie w postaci reaktywnego pancerza. Reakywny pancerz daje dodatkową redukcję otrzymywanych obrażeń (15%) oraz ta redukcja jest dwukrotnie większa (27%), jeśli ładunki są większe od 20 pkt. Każde otrzymane uderzenie zmniejsza wartość reaktywnego pancerza o 1. Możliwe jest odświeżenie wzmocnienia reaktywnego pancerza. Długość działania zależna od likantropii i wiedzy o zwierzetach.
Składniki : 1 wilcze jagody 1 łuski węża
Wymagana likantropia do użycia w dzień: 70% Trudność: 60 Stamina: 10
|
| |
|
wilkolackie runo na wilczy plomien
|
|
|
Bogini Luna słysząc prośby szamana daje mu moc świętego ognia, dzięki czemu przez szamana przepływa ognisty strumień. Wilkołak wznosi ognistą kulę, którą potem rzuca mocno o ziemie. Pod wpływem zetknięcia się z powierzchnią kula rozpryskuje się na małe cząstki, które dopadają wrogów stojących w pobliżu szamana zadając im obrażenia i wysysając małą ilość many.
Składniki : 1 obsydian 1 siarka
Trudność: 70 Mana: 40
|
| |
|
wilkolackie runo na wsparcie luny
|
|
|
Zwiększa umiejętność walki pięściami, likantropii oraz wiedzy o zwierzętach wilkołaka.
Czar nakłada się na przedmioty magiczne. Możliwe jest użycie w dzień w formie wilka, ale wartość zwiększenia umiejętności będzie niższa o 1 pkt.
Składniki : 1 gwiezdny szafir
Wymagana likantropia do użycia w dzień: 65% Trudność: 70 Stamina: 20
|
| |
|
Wilkołackie runo na wstrzymanie przemiany
|
|
|
Mistrz likantropi potrafi powstrzymać swoją przemianę w nocy i pozostać w postaci człowieka mimo swojej natury, gdy już się zdecyduje na to, nie będzie mógł już tego cofnąć. Powoduje to też ograniczenia co do używania run wilkołaka.
Składniki : 10 czarna perła 5 wulkaniczny pył 2 gwiezdny szafir 2 kryształy 5 wilcza jagoda
Trudność: 85 Stamina: 15
|
| |
|
wilkołackie runo wsparcie księżyca
|
|
|
Wilkołak tworzy magiczne szpony, umożliwiające uderzanie na odległość dwóch pól.
Trudność: 60 Stamina: 15
|
| |
|
wino
|
|
|
alkohol
Materialy : 4 winogron
|
| |
|
wino
|
|
|
alkohol
Materialy : 4 winogron
|
| |
|
winogron
|
|
|
Możliwe jest wytworzenie wina z winogron. Może to zrobić Alchemik. Opis w odpowiednim dziasle.
owoc
|
| | | | | | | | | | |
| | | |
|