|
|
|
wilkolackie runo na kwasny deszcz
|
|
|
Wywołuje poteżny deszcz, który truje i uszkadza wszystkich w pobliżu.
Składniki : 10 wilcze jagody 2 krwawe nasienie
Tropienie: wpływa na zasięg zaklęcia.
Trudność: 90 Mana: 50
|
| |
|
wilkolackie runo na oslepienie
|
|
|
Oślepia wszystkich wrogich graczy dookoła. W przypadku potworów, spowalnia wszystkie potwory w zasięgu do 8-12 kratek o wartość zależną od umiejętności Likantropii oraz Wiedzy o Zwierzętach.
Składniki : 2 obsydian
Tropienie: wpływa na zasięg zaklęcia.
Trudność: 50 Mana: 15
|
| |
|
wilkolackie runo na piekielny skowyt
|
|
|
Wydobywając z gardła przeraźliwe wycie wilkołak potrafi zmrozić krew w żyłach nawet najodważniejszemu wojownikowi. Skowyt oddziałuje na wszystkich w zasięgu 6-7 kratek.
W przypadku gracza, wytrzymałość zostaje pomniejszona możliwie raz na 10s.
W przypadku potworów, skowyt powoduje 3-poziomowe osłabienie. Jednakże można zwiększyć osłabienie raz na 8s Czas trwania każdego osłabienia to od 30 do 120s. *czuje sie niezdarny* - Zwiększa to szansę na uderzenie potwora przez każdego o 1-5%. *czuje sie osłabiony* - Zmniejsza pancerz potwora o 8-20 pkt. *czuje sie zdekoncentrowany* - Zmniejsza szansę na uderzenie potwora o 1-5%.
*czuje sie zirytowany* - wszystkie osłabienia są nadal obecne.
Składniki : 1 czosnek 1 mandragora
Tropienie: wpływa na zasięg zaklęcia oraz na moc obniżonego pancerza w 50%. Wymagana likantropia do użycia w dzień: 70%
Trudność: 45 Stamina: 20
|
| |
|
wilkolackie runo na przemiane w wilka
|
|
|
Przemiana w wilka, wraz z bonusem do zręczności. Szybkość poruszania się jest równa szybkości na wierzchowcu. Brak możliwości ukrywania się. Zmiana w wilka daje więcej zręczności niż siły.
Składniki : 1 wątroba wilka
Wymagana likantropia do użycia w dzień: 35% Trudność: 20 Stamina: 40
|
| |
|
wilkolackie runo na przemiane w worga
|
|
|
Przemiana w worga wraz z bonusem do siły, zręczności oraz pancerza. Szybkość poruszania się jest równa szybkości na wierzchowcu. Zmiana w worga daje więcej siły niż zręczności.
Składniki : 1 serce wilkołaka
Wymagana likantropia do użycia w dzień: 80% Trudność: 40 Stamina: 40
|
| |
|
wilkolackie runo na przywolanie wscieklych wilkow
|
|
|
Szaman przywoluje do siebie watache wscieklych wilków, które słuchają jego rozkazów.
Składniki : 1 krew wilka
Trudność: 55 Mana: 15
|
| |
|
wilkolackie runo na regeneracje
|
|
|
Szaman tworzy krąg magiczny, który przywraca manę jemu i jego przyjaciołom przez 60 sekund.
Składniki : 1 wilcza jagoda 1 obsydian
Trudność: 70 Mana: 30
|
| |
|
wilkolackie runo na skok
|
|
|
Poteżnie wybijając sie z łap wilkolak może przeskoczyć małe rozpadliny lub wąskie rzeki.
Tropienie: wpływa na zasięg zaklęcia.
Wymagana likantropia do użycia w dzień: 40% Trudność: 35 Stamina: 30
|
| |
|
wilkolackie runo na szpony smierci
|
|
|
Żując wilcze jagody i liżąc swe szpony wilkołak nakłada na nie truciznę. (Sila trucizny zależy od wielkości Likantropii i Wiedzy o Zwierzętach)
Składniki : 5 wilcze jagody
Trudność: 70 Stamina: 15
|
| |
|
wilkolackie runo na totem
|
|
|
Przywołuje mistyczna istotę, która służy i wykonuje rozkazy wilkołaka.
Składniki : 1 obsydian 1 serce wilkolaka 2 krew lodowego wilka 1 szmaragd
Trudność: 88 Mana: 65
|
| | | | | | | | | | |
| | | |
|