Świątynia ku czci Merkario
|
| Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, maj 16 19:24, przez Tanari|
|
Merkario chodził nerwowo. Ściskał w ręku kamień węgielny. W końcu może zacząć realizować swój plan. - Meforze. - Tak mój Panie. - Zwołaj ich. Już czas zacząć budowę. - Tak Panie. - Meforze, jak się zwał ten co pomagał naszym wrogom ostatnim razem? - Wisegard Neromorben - To zabijcie go. Nie cierpię zdrajców. - Z największą przyjemnością mój Panie.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Zapraszamy wszystkich wyznawców Boga Merkario na questa w dniu jutrzejszym o godzinie 19:30. Quest jest nonPVP - przeszkadzanie bedzie karane
|
| |
|
| Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Regaty
|
| Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, maj 8 15:32, przez Tanari|
|
Od pierwszych regat minęło wiele lat... Ludzie już zapomnieli o tego typu rozrywce i rywalizacji - ale już wkrótce każdy mieszkaniec naszych krain będzie mógł wziąć udział w wyścigu po wodach Sosarii. Przybądź do portu w Skara Brae i zdobądź tytuł najlepszego sternika !
Zabawa odbędzie się we wtorek dnia 10 Maja o godzinie 19:00. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do udziału !
|
| |
|
| Komentarzy [8] |
| | |
| | |
Festiwal Magii
|
| Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, maj 5 13:50, przez Loscan|
|
Rada Magów miasta Moonglow zdecydowała się zorganizować turniej, który wyłoni najzdolniejszego mistrza magii w całej Sosarii. Władze miasta Luna zobowiązały się udostępnić arenę Bagballa na czas Festiwalu.
Event odbędzie się w niedzielę, o godzinie 20:30 (nie tak, jak był zaplanowany z początku, czyli o 15:00). Osoby chcące wziąć udział w turnieju muszą przybyć ubrani jedynie w togę oraz przynieść ze sobą 20 000 złotych monet wpisowego. Wyposażenie w postaci składników oraz odpowiedniego ubioru wręczać będzie organizator turnieju.
Turniej odbędzie się na zasadzie losowych pojedynków 1 vs 1. Przegrany odpada, zwycięzca przechodzi do następnej fazy. Walki odbędą się pieszo i mają na celu czystego pojedynku na czary, któte polegać będą na umiejętnościach: Magia, Mądrość, Medytacja oraz Odporność na Magię. Dozwolone są czary od pierwszego do szóstego kręgu włącznie, z wyjątkiem In Nox - ten jest zakazany. Czary podklas również niedozwolone.
Przeszkadzanie, utrudnianie czy głupie zachowanie będzie surowo karane pobytem w celi lub nawet banem.
Przewidywane nagrody dla zwycięzców:
Pierwsze miejsce: 80 000 złotych monet oraz statuetka zwycięzcy Festiwalu Magii. Drugie miejsce: 60 000 złotych monet oraz bilet Festiwalu Magii. Trzecie miejsce: 40 000 złotych monet oraz bilet Festiwalu Magii. Czwarte miejsce: 20 000 złotych monet.
Serdecznie zapraszam wszystkich chętnych!
Godzina eventu uległa zmianie. Odbędzie się on o 20:30, zamiast igrzysk. Ewentualnie, jeśli jednak będe miał możliwość bycia w domu wcześniej, igrzyska odbędą się przed Festiwalem, około 18:00.
Nagrody oraz dozwolone umiejętności uległy zmianie. Zakazana będzie walka bojówką.
|
| |
|
| Komentarzy [12] |
| | |
| | |
Dzień Żuka
|
| Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, maj 5 12:41, przez Loscan|
|
Po długiej przerwie wznowiony zostaje Dzień Żuka, który odbędzie się w sobotę, prawdopodobnie w o godzinie 16:00. Przeprowadzone zostaną dwie konkurencje: walki w wadze lekkiej oraz ciężkiej.
Dokładna godzina eventu ukaże się w sobotę rano w Informatorze oraz na IRCu.
Zapraszam wszystkich chętnych i powodzenia!
|
| |
|
| Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Arcyklejnoty Ilhamaris - Awatar Tchnienia
|
| Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, maj 4 19:00, przez Nilek|
|
19 Sierpnia, 85 roku, Kapłanka Ayame wzywa wiernych na Polanę Przyjaźni. Bogini Matka Ilhamaris jest wszędzie i otacza nas swoją osobą. Wielka Matka, twórczyni całego świata jest wagą, na której rozkłada się równowaga świata, jest najwyższym sędzią, ostatnim spowiednikiem. Bogini zaprasza również wyznawców jej dzieci: Malumpatrisa, Merkario, Aghashirie, Illunimara oraz Khardana.
Kapłanka Ayame wraz ze swoimi Mnichami zdołała rozszyfrować kolejne stronice Starożytnej Księgi. Tak, tak znamy dokładne położenie Awatara Tchnienia. W księdze była również informacja o złamaniu klątwy i o synonimie życia, pojedynczym oddechu. Wierni mobilizujcie się!
Informacje w Informatorze.
|
| |
|
| Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Nielegalne targowisko
|
| Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, maj 3 16:48, przez Tanari|
|
"Mieszkancy Ilshenar Okazuje się, ze targowisko w Mistas działa bez specjalnego zezwolenia. Dnia 6 sierpnia 85 roku odbędzie się zebranie z Władca Miasta w celu ustalenia jak zaradzić temu niefortunnemu przypadkowi.
Valentina - Obwoływacz Miejski "
Tablica Informacyjna miasta Mistas
|
| |
|
| Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Domki na Ilshenar.
|
| Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2011, maj 1 13:39, przez Jam Lasica|
|
Przypominamy o obowiązku usuniecia wszystkich domów znajdujących się w nieprawidłowym miejscu (przede wszystkim Ilshenar). (W przypadku źle postawionego domu na tabliczce (gumpie) widnieje napis informujący o złej lokalizacji oraz przycisk do usunięcia domu).
Czas na usuniecie domu to tydzień od dziś. Po 7 maja wszystkie domy zostana usunięte, a rzeczy przerzucone do skrzyni powierniczej.
|
| |
|
| Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Miecz dobra i zła
|
| Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, kwi 27 18:12, przez Tanari|
|
Khardan pracował bez wytchnienia przez wiele dni. Nikt nie śmiał zapytać co też wykuwa. Jego twarz mimo zmęczenia ukazywała oblicze kogoś bardzo zadowolonego z siebie. „Jeszcze tylko kilka uderzeń młotem i gotowe” powtarzał co chwilę. Miecz Sprawiedliwości, który tworzył miał być jego największym dziełem. I wtedy stało się coś o czym nikt nie śmie wspominać w Jego obecności. Młot boskiego Kowala ześlizgnął się po ostrzu niszcząc ostrze. Wtedy nastąpiła głucha cisza, a zaraz po niej przeraźliwy huk i w miecz uderzyła błyskawica. Khardan wziął Miecz Sprawiedliwości do ręki ale to już nie był ten sam miecz. Jedna strona ostrza była krwiście czerwona i widniał na niej wyryty napis „ZŁO”, druga strona była błękitna a napis głosił „DOBRO”. Nikt przez długi czas nie wiedział co to znaczy. Wiele dni minęło zanim kapłani odkryli, że miecz ten może czynić niewyobrażalne dobro lub zło w zależności kto nim włada. „Oni nie mogą się o tym mieczu dowiedzieć – będą pragnęli go mieć” rzekł. „Należy go ukryć gdzieś gdzie nikt go nie znajdzie, a miejsce zapieczętować.”
Z pamiętników czeladnika Khardana
- Panie – rzekł Kaplan Merkario – Znalazlem. - Dobrze. Zbierz moich wyznawców i niech go znajdą. Jak jest tak potężny to w końcu będziemy mogli rozpocząć panowanie nad światem. - Tak mój panie.
- Mistrzu, odnalazłem go. Pogłoski okazały się prawdziwe. - Doskonale mój kapłanie – rzekł Malumpatris.- Zwołaj wszystkich, niech go odnajdą. Nie może wpaść w jego ręce. W końcu możemy się pozbyć złą raz na zawsze. - Zatem ruszam w drogę.
Zapraszamy wszystkich na quest pvp w piątek, 29 kwietnia o godzinie 19. Na queście będzie dozwolona walką między chaosem i orderem. Sprzęt (zbroje, bronie itp.) dobrej klasy zostaną rozdane na czas questa - ale jeżeli ktoś chcę biegać w mistyku, to musi sobie sam go zabezpieczyć oraz liczyć się z tym, że jak ktoś go zgrabi to rzeczy nie odzyska (chyba, że we własnym zakresie). Lista prowadzących: Tanari, Kapit, Tris.
|
| |
|
| Komentarzy [10] |
| | |
| | |
Spawny
|
| Kategoria: Nowinki ze świata
| Temat napisany 2011, kwi 24 11:57, przez Jam Lasica|
|
We wszystkich miastach na Ilshenar pojawili się obrońcy - nie powinni atakować graczy (chyba, że zostaną sprowokowani).
Dodatkowo w kilku lochach pojawiły się nowe widmaki (oczywiście koń, lama, ostard). Zapraszam do odwiedzenia dawno zapomnianych lochów i odnalezienia nowych spawnów.
|
| |
|
| Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Wersja 1.4
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, kwi 23 23:29, przez Yava|
|
Nowości techniczne: - Dodano strzałkę śledzącą lokacje docelową aktualnego etapu zadania. Śledzenie zadania domyślnie jest wyłączone. Do włączania/wyłączania służy nowy przycisk znajdujący się w bilecie na zadanie. - Uruchomiono Tooltipy – zauważycie po najechaniu kursorem na dowolny cel
Strefy NoNPvP: - Miasta na Ilshenar uzyskały status miast neutralnych - Wir energii przywołany czarem Energy Vortex nie zadaje już obrażeń w strefie NoNPvP - Świątynia Khardana została objęta strefą nonpvp - W Mistas powstało targowisko - Zablokowano możliwość grabienia cudzych przedmiotów w strefie NoNPvP - Możliwość grabienia postaci z ego samego konta - Zablokowano możliwość stawiania portali między strefami PvP i NoNPvP, tyczy się to czarów nekromanty: Droga Śmierci i wampira: Sanktuarium
Łucznik: - Od teraz łucznik człowiek może nosić wszystkie łuki i kusze - Łucznik wampir może wbić ognistą krew z broni: Kusza i Łuk, pod warunkiem, że znajduje się nie dalej niż 2 kroki od celu - Zwiększono delay na oddanie strzału z Krasnoludzkiej Ciężkiej Kuszy - Zwiększono szanse na trafienie i szybkość strzelania, gdy łucznik porusza się pieszo - Komenda .walka – wyłącza/włącza walkę (działa także u wojowników) - Zwiększono obrażenia zadawane przez łucznika, gdy znajduję się blisko swojego celu - Zmieniono parametry Krótkiego Łuku i Małej kuszy oraz umożliwiono strzelanie w biegu z tych broni
Zmiany w bonusach do umiejętności walki: - Wprowadzono nowe bonusy do umiejętności walki wynikające z noszenia magicznych broni. - Efekty działania biżuterii i ubrań nie są redukowane. - Zmodyfikowano wartości bonusów do umiejętności walki podklas: druid, kensai, paladyn i wilkołak
Redukcja obrażeń czarów: - Obrażenia fizyczne nie powodują już redukcji siły czarów - Wydłużono czas trwania efektu redukcji
Ukrywanie: - Zwiększono wymaganą ilość kroków do ukrycia się na widmowym zwierzęciu - Zwiększono wymaganą ilość kroków do ukrycia się pieszo
Młody: - Zwiększono przyrost statystyk graczom, którzy ćwiczą w party razem z młodym graczem - Młody nie może mieć słabej duszy - Do ograniczenia 450%, które powoduje utratę statusy Młody wliczane są tylko umiejętności, których mamy ponad 50% - Młody nie będzie dostawał okienka z top listą - Zmieniono miasto, do którego trafiają nowe postacie, na Mistas dla wszystkich ras - Młody od teraz będzie miał do rozdysponowania 90 punktów statystyk na start, przy czym maksymalna wartość każdej ze statystyk wynosi 45. - Maksymalny poziom głodu u młodego to optymalne zaspokojenie, a minimalny to lekki niedobór
Mistrzowie: - Przyspieszono czas, po którym Mistrzowie przeszukują komnatę - Wyłączono aktywność ksiąg w niedziele i wtorki - Wydłużono czas ważności czaszek do 35 dni - Gdy wszyscy śmiałkowie, walczący z mistrzem, zostaną zabici, zostają po chwili wyrzuceni z komnaty - Naprawiono błąd, którego skutkiem był brak otwarcia portalu do Mrocznego Ojca, mimo pobrania czaszek
Od teraz po wpisaniu komendy .online widzimy: - przyjaciół (obustronnie dodanych) - osoby z party - osoby z gildii - osoby z sojuszniczych gildii - osoby które posiadają włączoną widoczność w .online Dodatkowo można ustawić widoczność swojego imienia w .online.
W Mistas została odkryta stara kopalnia, w związku z czym poczyniono drobne zmiany: - W strefie NoNPvP nie wykopiemy: bloodrocka, azurytu i royala - Kopiąc w strefie PvP poza miastami nie będziemy wykopywać żelaza - Kopanie w kopalniach miejsckich nie uległo zmianie
Wampir: - Umożliwiono tworzenie zakrwawionych bandaży w kałużach krwi - Umożliwiono wampirowi czarowanie (poza runami Lodowe Ostrze i Ognista Krew) z magiczną bronią w ręku - Będąc pod wpływem ognistej krwi, lodowego ostrza nie założymy magicznych broni/artefaktow. - Uniemożliwiono nakładanie się protów wampira i maga - Wampir nie może już założyć płyty po przemianie w gargulca
Runebooki: - Dodano komunikaty ostrzegające o tym, że nasz runebook wkrótce się rozpadnie - Umożliwiono przekładanie wszystkich run z runebooka poprzez włożenie pełnego runebooka na pusty
Zmiany PvM: - Spowolniono prędkość silniejszych npc - Skrócono czas po jakim uaktywnia się szybsza regeneracja many u niewalczących npc - Efekt czaru In Nox nie posiada delaya, jeżeli jest rzucany przez maga posiadającego przynajmniej 90% umiejętności zatruwania.
Ognisty portal: - Usunięto możliwość pojawienia się portalu na Ilshenar - Dodano nowe lokacje dla Ognistego Portalu
Inne: - Komenda .sortuj działa już w skrzyniach w wynajętych domach - Wprowadzono utratę przywilejów, w domach do których jesteśmy dodani, po wymianie kont - Poprawiono błąd, który umożliwiał szybsze leczenie rozczepionymi butlami - Poprawiono błąd, który uniemożliwiał czarowanie wilkołakowi, gdy ten wylogował się podczas klątwy przed lub po przemianie - Okienko z toplistą będzie pojawiało się chwile po zalogowaniu, a nie natychmiast jak było dotychczas - Od teraz magiki, które identyfikowane były wczęsniej jako przeciętne i dawały 21% bonusu, będą poprzedzane prefiksem Legendarny - Od teraz, jeżeli gracz postawi dom, wszystkie postacie z jego konta automatycznie uzyskają status ownera domku - Przyśpieszono opróżnianie śmietnika postawionego z deeda - Od teraz po zniknięciu zwłok mobów, przedmioty które w nich były będą lądowały na ziemi - Umożliwiono oswajanie kirina i jednorożca niezależnie od płci – ograniczenie na dosiadanie tych zwierząt pozostało niezmienione - Toga mistrza stała się niezniszczalna - Poprawiono drobny błąd w naliczaniu skillcapa - Poprawiono błąd, który umożliwiał łączenie się wyjątkowych butli z wyjątkowymi butlami podpisanymi imieniem alchemika - Zmodyfikowano działanie komendy .znajdź scieżkę, tak aby zwierze posiadające tę umiejętność miało możliwość otwierania drzwi i uwalniania się z zamkniętego domu
Nowe bonusy do umiejętności walki dla broni - 1% dla magików słabych - 2% dla magików przeciętnych - 3% dla magików zwykłych - 4% dla magików dobrych - 5% dla magików doskonałych - 6% dla magików wspaniałych - 7% dla magików wyjątkowych - 8% dla magików niezwykłych - 9% dla magików cudownych - 10% dla magików boskich - 11% dla magików legendarnych
Opis działania i funkcjonowania Targowiska został przedstawiony w nowym artykule na stronie.
Ponadto w dziale download dostępny jest Instalator MW, który umożliwia szybkie i bezproblemowe zainstalowanie Ultimy Online, w pełni przygotowanej do gry na serwerze Mysterious World wraz z UO Auto Map i Easy UO.
|
| |
|
| Komentarzy [16] |
| | |
| |
| | | |