- Dodane: nowe opisy do przedmiotów jadalnych. Infomacja o porcjach bedzie teraz widoczna w opisie oraz jakie i ile składników odzywczych dany przedmiot uzupełnia. - Dodane: nowy opis dla przedmiotów zużywalnych. Kondycja będzie wyświetlana w opisie zawsze. - Zmienione: Górnictwo - podczas kopania górnik będzie tez szukał rudy w swoim pobliżu po tym jak zabraknie we wskazanym miejscu. Iteracje kopania są dłuższe. Można to wyłączyć poprzez .ustawienia (wydobywaj tylko raz).
2025-02-22
Aktualizowane: 2025-02-23 02:22:32, Mephisto
- Zmienione: Zamowienia rzemeslicze zostaly zaktualizowane dla: Stolarza, Druciarza, Platnerza, Kowala oraz Krawca. Wszyscy mają odpowiedniego poziomu przedmioty oraz zazwyczaj cos do wykonania z materiału. - Zmienione: Cena za zamowienie jest widoczna teraz przy pobieraniu owego. - Zmienione: Groza Mrocznego Rycerza jest teraz rzucana dwa razy dluzej oraz widoczna od poczatku rzutu. - Zmienione: Wiele zamówien zostało zrewidowanych na produkty jak i wydobywczych. - Nowość: Bxtr dołącza do ekipy na okres probny jako PageMaster i tester. - Dodane: Przycisk Zrealizuj oraz Zniszcz (po wykonaniu) do gumpa od biletów zamówień. Używając przycisku, zlecający również będzie zbierał przedmioty z jucznych zwierzaków przed sklepem (zasięg dość duży). Nie trzeba przerzucać ręcznie, można oddawac zamówienia bez problemu sprzedawcom wewnątrz budynków.
2025-02-19
Aktualizowane: 2025-02-19 17:06:25, Mephisto
- - Zmienione: Gainy umiejętności Prowokacja, Uspokajanie, Oczarowanie zostały zwiększone nieco ponad dwukrotnie. - - Zamowienia rzemieślnicze jak i wydobywcze będą miały znacząco większy gain za wykonane przedmioty z lepszych materiałów. Pojawiło się równiez więcej takowych na wyższych poziomach z niewielkimi ilościami do wykonania. - - Zmienione: Gainy ogólnie zostały lekko zmodyfikowane i ujednolicone. Niektóre umiejętności mogą rosnąć wolniej. Staty za zabijanie natomiast rosną najmocniej przy zabijaniu wodzów oraz silnych potworów zaczynając od ok. dużego smoka. Należy pamiętać, aby być w party jak bijecie razem. Inaczej tylko jedna osoba dostanie gain. - - Dodane: Kensai i Barbarzyńca od 75% bazowej wartości umiejętności potrafią parować ciosy bronią dwuręczną przy użyciu Obrony. Szansa na sparowanie jest jednak mniejsza niz tarczą o 15%. - - Zmienione: Eliksiry Barbarzyńcy oraz Kensaia wymagać będą od teraz napełnienia. Kazda mikstura ma 20 ładunków maksymalnie. Jeden ładunek na jedno wypicie. Napełnić eliksir można poprzez miksturę napełnienia. Jest to prosta mikstura wykonywana przez alchemika od 40%. Wymaga podstawowych składników. Jedno użycie mikstury napełni wybrany eliksir o 5 ładunków aż do maksimum. - - Zmienione: Szał bitewny nie ma cooldowna. Wartości dodanych bonusów zmieniły się, choć nadal są mocne. Czas trwania to 10minut, jednakże nie wszystkie bonusy tyle trwają. Bonus do zycia, staminy oraz odporności na magię trwa ok 4minut. Należy użyć mikstury ponownie w celu odświeżenia. Bonusy wszystkie są odświeżane po uzyciu mikstury. Bonus do obrażeń od broni dwuręcznej jest widoczny rowniez w buffach. - - Zmienione: Okrzyk bitewny nie będzie paraliżował osób o podobnym statusie do rzucającego. Czas rzucania został przyspieszony. Okrzyk działa jak zwyczajny paraliż. - - Zmienione: Regeneracja - zmienione działanie całkowicie. Czas picia jest niemal natychmiastowy. Regeneruje do 5 razy zawsze po ok 30pkt co ok 3s przy 100% umiejetnościach. Regeneruje staminę również kilka pkt co 3s. Można użyć raz na 20s. - - Dodane: Barbarzyńca - Okrzyk Bojowy - Barbarzyńca ma możliwość użyć tego okrzyku, aby wszyscy w drużynie stojący w pobliżu otrzymali buff do many, staminy i hp. - - Zmienione: Kensai - Naturalny pancerz działa teraz ok 7minut i daje 20 pancerza. Można natomiast użyć eliksiru drugi raz i nałożyć dodatkowe 7 minut buffa na okolo 10 dodatkowego pancerza. - - Zmienione: Kensai - Wyciszenie - działa analogicznie do regeneracji u Barbarzyńcy. Szybkie rzucenie, cooldown 20s. Dobra regeneracja. - - Zmienione: Kensai - Riposta - przyspieszone wrzucanie, ale cooldown 5m. Czas dzialania ok 1m - - Zmienione: Kensai - Mobilizacja - dziala na wszystkich w drużynie zwiększając umiejętność bojową o ok 8%. - - Zmienione: Kensai - Niszczycielskie ciosy - czas trwania ok 2m i szansa na rozbrojenie ok 20%.
2025-02-17
Aktualizowane: 2025-02-17 20:17:18, Mephisto
- - Zmienione: Gainy za zamówienia są uzalezione teraz znacznie mocniej od poziomu zamówienia. Gainy statów natomiast zaczynają się od 50% umiejetności.
2025-02-16
Aktualizowane: 2025-02-16 18:52:05, Caniball
- - Dodane: Przywrocono mape Malas. - - Dodane: Strefe NoPvP, rozmiar strefy siega az do wyspy ( wlacznie z nia )lezy miedzy Luna a Ziren. - - Zmienione: Miasto umbra zostalo znacznie zmienione (jest miastem Ziren) nalezy do srefy NoPvP. - - Dodane: Wejscie do Ziren lezy w Mistas - - Dodane: Miasto Ziren posiada podstawowych NPC oraz ograniczone mozliwosci wydobywcze, nie mamy w planach dodawac wiecej, ma to na celu uchronic inne miasta. - - Zmienione: Po zabiciu Championa wszyscy z komnaty zostana przeniesieni do Ziren dotyczy to rowniez portalu wyjscia. - - Dodane: Nowa paczka do pobrania w dziale Download.
2025-02-15
Aktualizowane: 2025-02-15 12:32:04, Mephisto
- - Zmienione: Łowca: Rozproszenie strzał oraz wybuchająca strzała nie będą atakować automatycznie osób o podobnym statusie do atakującego. Należy wskazać takiego potwora lub osobę bezpośrednio w celu ataku. - - Zmienione: Zwiększone gainy o 10% za walkę w drużynie. Aby dostać zwiększone gainy, ktoś z party musi razem walczyć. - - Zmienione: Wampir: Krwawy Pancerz - wydłużone działanie do ujednoliconych 10m oraz można odświeżyć przy użyciu. Przyspieszone rzucanie zaklęcia. - - Zmienione: Wampir: Wysysanie życia - usunięty cooldown. Czas buffa i tak był dłuższy niż cooldown. Zwiększone wysysanie życia do ok 25% zadawanych obrażeń. - - Zmienione: Wampir: Ognista krew - zwiększone obrażenia względem potworów. Dzialanie zostało lekko zmienione. Możliwe jest podpalenie do 5 ładunków co 30s jednego celu. Krew pali sie do 4 razy i obrażenia z każdą iteracją są lekko zmniejszane. Ponadto gdy potwór/gracz rusza sie to krew pali mocniej. Usunięto równiez ograniczenia. Mozna używać z tarczą i magiczną bronią. - - Dodane: Nowe gainy za sam fakt zabicia potworów. Poczynając od ettina kończąc na mrocznym ojcu. Gainy będą dodawane dla każdego w drużynie po zabiciu potwora. Zalecane jest bycie w party podczas zabijania dla zyskania dodatkowego gaina. Gainy zależne są od siły potwora. Znaczący przyrost bedzie przy ciężkich stworach jak wyrm czy exodus nie mowiąc juz o championach. Gainy dodawane są do umiejętności bojowych, magicznych i podklasowych danego osobnika dodatkowo z gainem stata zawsze.
2025-02-14
Aktualizowane: 2025-02-14 09:43:40, Mephisto
- Zmienione: Czas do osiągnięcia kolejnego poziomu StatCapa został lekko obniżony. Zaczynając teraz od 21 lat, co każde 2 lata gracz dostanie 3 pkt statcapa do ok. 45 lat osiągając maksimum. - Zmienione: Czas mordercy będzie poprawnie wyświetlał się w informacjach. - Zmienione: Zwiększony czas dzialania efektu z wypicia krwi przez wampira. Dodatkowe bonusy zaleza tez od umiejętności. - Poprawione: Czas trwania runy Berserka. - Zmienione: W przypadku nakładanego buffa, będzie on widoczny w ikonkach z dodaną wartością i czasem nałożonego. Po upływie wroci do bazowej wartosci i czasu. - Dodane: Ikona buffa dla Krwistego Pancerza
2025-02-12
Aktualizowane: 2025-02-12 18:14:39, Mephisto
- Zmienione: Paladyn: Gniew - usunięty cooldown, ale skrocony czas działania do ok. 2m - Zmienione: Paladyn: Swieta tarcza trwa teraz ok 20s i można ją rzucić nie przerywając leczenia czy innych czynności. Czas rzucania zaklęcia jest niemal natychmiastowy. Można traktować te zaklęcie jak ostatni ratunek. Można uzyć raz na 6 minut. - Zmienione: Paladyn: Poswięcenie rzucane jest szybciej, prawie natychmiastowo i leczy wszystkich wokół zadając obrażenia samemu paladynowi do 30% hp, jednakże nie zabijając. Można użyć raz na 6 minut. - Zmienione: Paladyn: Wyrzuty sumienia: redukcja obrażeń zadawanych przez paladyna będzie niższa przy większej wartości umiejętności do minimum 20%. - Zmienione: Mroczny rycerz: Przychylnosc Otchlani - usunięty coolown. - Zmienione: Mroczny rycerz: Korupcja - zmieniony czas trwania na ok. 2m oraz zmniejszony cooldown do 10 min. - Zmienione: Mroczny rycerz: Oslepenie - mozna czarowac za dnia, ale czas bedzie 2x krotszy. Ponadto spowalnia potwory tak jak promien światła u Paladyna. - Zmienione: Mroczny rycerz: Wsparcie mroku - usunięty cooldown, ale skrocony czas działania do ok. 2m. Czas rzucania natomiast jest szybszy. - Dodane: Piekielny sztorm został zamieniony na Piekielną osłonę. Zaklęcie to jest analogiczne do świętej tarczy. Zwiększa obronę i odporność na 20s. Można rzucać w trakcie leczenia, czas rzucania jest prawie natychmiastowy. Można traktować to zaklęcie jak ostatni ratunek. Można rzucić raz na 6minut. - Zmienione: Mroczny rycerz: Usunięte zaklęcie wykrycia witalności. Zamiast tego dodano zaklęcie Mgła Mroku. Zaklęcie umożliwia ukrycie się przez mrocznego rycerza na maksymalnie ok 5minut w bezruchu. Nie mozna użyć w czasie walki. Ponadto w czasie ukrycia mgła będzie widoczna co pewien okres. Można użyć raz na 10 minut. - - Zmienione: Łowca: Penetracja - usunięty cooldown, ale skrocony czas działania do ok. 2m. Czas rzucania natomiast jest szybszy. - Zmienione: Lowca: Spętanie Energii - skrada 4x więcej many przy uderzeniu, jesli jest to potwór. - Zmienione: Lowca: Rozproszenie strzal - dziala teraz na max 5 celów. Zmniejszone obrażenia są teraz o 20% na każdy cel zamiast 40%. Czas trwania ok 5m. - Zmienione: Lowca: Doskonaly Unik - można rzucić niemal natychmiastowo. Rzucenie nie przerywa leczenia lub innych czynności. Daje duzy bonus do obrony oraz zmniejsza szanse na trafienie łowcy znacząco. Rownoczesnie Lowca zadanie mniej obrażeń i ma mniejsza szanse na trafienie. Czas trwania ok 20s. Można traktować zaklęcie jako ostatni ratunek. Można rzucić raz na 6 minut. - Zmienione: Lowca: Wybuchowa Strzala - zadanie obrażenia wokół celu w zasięgu 6 kratek do ilości max 5. Zwiększone obrażenia od eksplozji (60% piekielnego ataku). Czas trwania ok 5m. - Zmienione: Zaktualizowane zostały nazwy buffów w barze. Warto sciagnac nowy MW_UO-1.4.7z z aktualizacją, aby widziec poprawne nazwy.
2025-02-11
Aktualizowane: 2025-02-11 17:45:01, Mephisto
- Zmienione: Ujednolicone zaklęcia i czas trwania poniżej wymienionych. Czas zależny od umiejętności i dwuręcznej broni. 2h = 5m, inaczej 7m+. - Wartość zaklęcia dodanego w przypadku procentowej wartości (slayery jak oblawa lub czempion) to 30% (100% base+lore) i nawet do 45% przy 120%. - Wartość dodanych obrażen w przypadku umiejętności dodających obrażenia jak light, cold lub fire (blogoslawiona bron, ognista krew) to 16pkt (100% base+lore) do 24pkt (przy 120%). - Ponadto wszystkie te zaklęcia można teraz odświeżać i wrzucać ponownie nawet jak jest buff aktywny. - Zmienione: Paladyn: Czempion, Blogoslawiona Bron - wartości i czas trwania ujednolicone. - Zmienione: Mroczny Rycerz: Oblawa - wartości i czas trwania ujednolicone. - Zmienione: Wampir: Lodowe Ostrze - wartości i czas trwania ujednolicone. - Zmienione: Wilkolak: Berserker - wartości i czas trwania ujednolicone. - Zmienione: Lowca: Lodowy Atak, Usidlanie Demona, Piekielny Atak - wartości i czas trwania ujednolicone. - Zmienione: Paladyn - Promien swiatla - będzie spowalniał teraz potwory podobnie jak oślepenie. - Zmienione: Wampir - Potega krwi dodaje teraz 16 (przy 100% base+lore) zycia za pierwszym razem oraz przy drugim uzyciu doda jeszcze połowę (8 pkt). Trzecie użycie zdejmie buff całkowicie. - Poprawione: Slonce nie bedzie palic wampira od 105% bazowej umiejętności.
2025-02-11
Aktualizowane: 2025-02-11 09:50:18, Mephisto
- Poprawione: Zamowienia dla strazników Ilsh i Lake oraz innych brakujących zostaly dodane. - Poprawione: Domki do wynajecia w miastach zostały naprawione. Drzwi oraz znaki są teraz w odpowiednich miejscach. - Dodane: Zamówienia dla npeców, gdzie byly braki. Takich jak straznicy w lakeshire, ilsh lub rzeźnik. - Poprawione: Oblawa i Blogoslawiona bron nie sa już blokowane oraz usuwane po pierwszym uderzeniu. - Zmienione: Obrazenia dodatkowe od obławy to 25-30%. Czas obławy został dwukrotnie zmniejszony (3m dwuręczna, 5m jedno). - Zmienione: Czas błogosławionej broni został dwukrotnie zmniejszony (3m dwuręczna, 5m jedno). - Poprawione: Czasami naoliwiona tarcza mogła nie byc czyszczona po upływie czasu. Nie powinno to miec już miejsca. - Zmienione: Tarczę można naoliwić ponownie w dowolnym momencie. Czas trwania zostanie wydłużony o kolejne 2 godziny.