Nowe łącze
| Temat napisany 2006, paź 7 21:14, przez Mephisto|
|
Nowe łącze, nowy MW-Gate, do ściagnięcia tam gdzie zawsze.
|
| |
|
| Komentarzy [12] |
| |
| | |
Karczmarz i Alchemik
| Temat napisany 2006, wrz 13 06:30, przez Mephisto|
|
Karczmarz: Może wziąć 10 sztuk niedzwiedziego sadła, 10 sztuk uszu nietoperza lub 15 sztuk wątroby wilka dając w nagrodę małą sumę złota i troche jedzenia. Wystarczy do niego podejść i powiedzieć zdanie z nazwą danego przedmiotu. Alchemik: Alchemik ma możliwość zalakowania kega. Keg można zalakować poprzez użycie 5 sztuk wosku. Taki keg jest wtedy zamkniety, nie da się ani wlać ani wylać mikstury. Po upływie 4-5 dni realnych zawartość kega ma możliwość dojrzeć lub zgnić. Szansa zależna jest od umiejętności alchemika, który zalakował keg (największy wkład ma wartość powyzej 90%). Jeśli zawartość zgnije, mikstury będą trwać 50% krócej, jeśli zawartość dojrzeje, mikstury będą trwać 50% dłużej. Keg zmieni swój kolor po upływie określonego czasu. Do czasu opróżnienia kega, pozostaje on typu dojrzałego bądź zgniłego i nie da się do niego wlać innego typu mikstury. Wilkołak: Po przemianie może jeść jedynie surowe mięso, czyli surowe żebra, uda czy steki. Podczas przywołania szalonego wilka, wilkołak zachowuje swoje nocne imię.
|
| |
|
| Komentarzy [20] |
| |
| | |
Wilkołak, Wampir i Bibliotekarz
| Temat napisany 2006, wrz 6 22:25, przez Mephisto|
|
Wilkołak: Doświadczony wilkołak (80% umiejętności) może ustawić jednorazowo swoje nocne imię. Po przemianie zamiast "wilkolak" będzie widoczne ów imię. Należy się porządnie zastanowić przed ustawieniem imienia, bo zmienić go się poźniej nie da. Oczywiście nie da się wybrać istniejącego imienia, ani zakazanego. Również zaleca się wybranie pewnego rodzaju wilczego imienia, typu "Wilczy Kiel". Okienko umożliwiające ustawienie imienia pojawia się po pierwszej przemianie, gdy wilkołak osiągnie progową wartość umiejętności i nie ma jeszcze ustawionego wilczego imienia. Poprawiony został błąd gdy wilkołak wchodził w portal na igrzyska na przywolanym szalonym wilku, zostanie teraz odmieniony w wilkolaka po przejsciu. Wilkolak może już zakładać kolczyki/pierścionki itp podczas przemiany. Umagiczniacz: Może teraz stworzyć umagiczniającą rożdzkę na ołtarzu, kładąc zwykła różdzkę (która można kupić u każdego maga) na środek, a jako składniki gwiezdny szafir i obsydian. Taka różdzka ma 200 ładunków i można nią doładowywać trumnę wampira. Kolumny ołtarza zmieniają swój kolor zależnie od pozostałego czasu regeneracji. Wampir: Stolarz ma możliwość wykonania deeda na trumnę. Taka trumnę można postawić jedynie wewnatrz domu wampira lub nekromanty. Sama trumna jest właściwie dekoracją. Dopiero gdy umagiczniacz ją doładuję, może wskrzeszać wampira. Trumna ma wtedy określoną ilość ładunków, zależnie od umiejętności umagiczniacza. Wampir może się wskrzesić raz na 5 minut używając trumny. Jedna postać może postawić maksymalnie dwie trumny. Każdy dom może mieć tylko jedną trumnę. Burza krwi jest teraz bardziej widoczna. Biblotekarz: Bibliotekarz może teraz pobłogosławić i przepisać książkę. Pobłogosławienie kosztuje 4000gp i wystarczy powiedzieć do bibliotekarza zdanie z "poblogoslaw". Przepisywanie natomiast, jest troche ciekawsze, a zlecić bibliotekarzowi można mówiąc zdanie z wyrazem "przepisz". Cena i czas przepisania zależne są od zawartości, im większa tym dłużej i wiecej. (od 500gp do 4000gp). Czas podawany przez bibliotekarza jest oczywiście czasem gry. Jeśli dany bibliotekarz ma już kilka złożonych książek do przepisania, trzeba będzie czekać dodatkowy czas, aż skończy je przepisywać (ale złozyć można). Odebrać książki można mówiąc zdanie z wyrazem "odebrac", o ile bibliotekarz zdążył przepisał już chociaż jedną z zostawionych ksiąg, w przeciwnym wypadku mówi jak długo będzie to jeszcze robić.
|
| |
|
| Komentarzy [14] |
| |
| | |
Domy + architekci
| Temat napisany 2006, wrz 2 19:25, przez Secoh|
|
Dodanych zostało 12 nowych domów: -winiarnia -wieża nekromanty -kaplica -gipsowy dom z balkonem -willa na drzewach -gipsowy dom z tarasem -ogromny dom z cegieł -forteca mrocznego rycerza -marmurowy dom -willa z tarasami -piaskowa willa -elfi dom Od dziś w różnych miastach są dostępne różne domy, np w Nujelm sa to domy wykonane z piasku, w Serpent's Hold sa to kamienne fortece. Architekci sprzedają tylko deedy na domy, natomiast deedy na płoty, koryta oraz gildie można kupić u stolarza. Ponadto u architektów zmienione zostało menu wyboru domów. Oprócz tego że jest ono teraz bardziej przejrzyste, to wyświetla ilość zablokowanych przedmiotów oraz zabezpieczonych skrzyń. Ponadto pozwala na podgląd domu zanim się go kupi.
|
| |
|
| Komentarzy [12] |
| |
| | |
Nowa strona
| Temat napisany 2006, sie 29 02:05, przez Mephisto|
|
Strona została, można powiedzieć, całkowicie przebudowana. Nowe forum, z kilkoma dodatkowymi opcjami, które już się nie będzie psuć co jakiś czas. Avatary są teraz uploadowane, nie podaje sie linka, tylko wysyła obrazek. Tak tez każdy użytkownik musi sobie na nowo ustawić avatar. Brakujące npece zostały dodane. W artykułach takich jak "O mistrzach", "Wynajmowanie domów", "Zamowienia" i w kilku innych zostały dodane screeny z gry. Do tego kilka innych usprawnień. Życze miłego oglądania
|
| |
|
| Komentarzy [14] |
| |
| | |
UP
| Temat napisany 2006, sie 24 01:27, przez Mephisto|
|
Po niedlugim czasie, mamy UP ponownie. Z racji zmiany łącza, zmienia się MW Gate. Nowy v2.11 do sciagniecia jak zawsze w dziale download.
|
| |
|
| Komentarzy [9] |
| |
| | |
DOWN
| Temat napisany 2006, sie 22 13:44, przez Mephisto|
|
Niestety, wystąpił problem techniczny zwiazany z serwerem. Możliwe, że jutro coś uda się z tym zrobić, jak nie, to myśle że na dniach usterka powinna zostać naprawiona. Prosimy o cierpliwość, bo cóż innego nam pozostaje.
|
| |
|
| Komentarzy [30] |
| |
| | |
Problem z "Anulowano."
| Temat napisany 2006, lip 20 03:43, przez guniu|
|
Ostatnimi czasy co raz czesciej dostaje wiadomosci ze nie mozecie uzywac zadnego skilla lub czarowac bo od razu dostajecie wiadomosc "Anulowano.". Spowodowane jest to dziwnym dzialaniem EasyUO, ktore gdy uzywa macra "LastTarget", a cel jest poza zasiegiem(lub nie istnieje), nie informuje o tym servera przez co ten mysli ze caly czas macie celownik w rece. Jedynym sposobem unikniecia tego jest pisanie skryptow tak aby przed uzyciem macra "LastTarget" sprawdzaly czy cel istnieje (np. finditem #ltargetid, wtedy jesli #findkind = -1 tzn ze cel nie istnieje lub jest poza zasiegiem). Jesli ktos ma caly czas problem z tym "Anulowano." i nie wie jak sie tego pozbyc, to podaje rozwiazanie: Wklej do EasyUO tych 5 linijek(jako nowy skrypt): set #targcurs 1 repeat until #targcurs = 1 key ESC halt Nastepnie wciskamy play i gotowe, wszystko powinno juz dzialac poprawnie. PS. Weszla zmiana, dzieki ktorej teraz wystarczy sie przelogowac aby naprawic ten problem, co oznacza ze nie trzeba sie juz bawic w wklejanie tego skryptu do EasyUO. Pamietajcie jednak, ze blad ten powoduje tylko i wylacznie EasyUO i jest to w pelni jego wina, a nie servera i nie da sie tego naprawic od strony servera tak, aby bylo calkowicie dobrze.
|
| |
|
| Komentarzy [3] |
| |
| | |
Nowa komenda
| Temat napisany 2006, cze 7 04:09, przez Mephisto|
|
Nowa komenda dla oswojonych zwierzaków - "wyrzuc przedmioty". Jesli mag przekroczy maksymalna ilość krokow jaka moze zrobic z czarem w reku, traci odrazu koncentracje i celownik znika.
|
| |
|
| Komentarzy [18] |
| |
| | |
Drobne usprawnienia
| Temat napisany 2006, maj 5 01:43, przez Mephisto|
|
Kensai i Barbarzyńca: Moga już zakladać ubrania, jak i barbarzyńca może zakladać zwykłe skórzane zbroje. Posiadaja teraz szybszą podstawową regenerację życia zależna od umiejętności. Mogą się leczyć bandażami do 60% umiejętności głównej, dodatkowo wrodzona zdolność pozwala im wskrzeszać duchy, ale dopiero od 80% głównej umiejętnosci. (przycisk w oknie umiejętności). Obozowanie: Dodatkowe jedno trofeum - Biały róg. Oswajanie: Kontrolowanie cieżej oswajalnych zwierząt nie zalezy już od umiejętności oswajania, a od wiedzy o zwierzętach. Nie tyczy się to stworzeń bardzo cieżkich do kontrolowania, takich jak opancerzony smok, kirin czy nieumarly koszmar. Zwierzęta cięzsze do oswojenia, kontrolowane dzieki wiedzy o zwierzetach, nie rozumią poleceń "zabijcie" i "chroncie". Gildie: Minimalna liczba osób w gildii nie jest juz blokadą dla chcacych zrezygnować. Jeśli ilość członków spadnie poniżej wymaganej (czyli 5), mistrz gildii ma 5 dni na przyjęcie nowych osób, w przeciwnym wypadku gildia zostaje zniszczona.
|
| |
|
| Komentarzy [17] |
| |
| |
| | | |